Filiala locala a companiei americane Intel a lansat prima campanie locala pe Facebook, abordarea avand ca scop cresterea vizibilitatii brandului dar si a numarului de fani (cititori) ai paginii companiei. „Acesta este doar un prim pas in strategia companiei pe Facebook, trimestrial vom lansa noi concursuri, din ce in ce mai nisate”, a spus pentru DailyBusiness.ro Manuela Oprisan, PR Manager Central and Eastern Europe al Intel.
Pentru a participa la concurs, intitulat „Test de personalitate Intel – Ce fel de laptop ti se potriveste?”, utilizatorii de Facebook trebuie sa devina fani ai paginii respective, apoi sa realizeze un test si sa comenteze pe pagina aplicatiei. „Tentatia” este reprezentata de o excursie la Amsterdam precum si un laptop de ultima generatie. Intel isi asigura astfel din start un numar mare de fani ai paginii de pe Facebook, suport pentru campanii din ce in ce mai targetate in viitor.
„Campania de fata este una ce are ca menire cresterea numarului de fani ai Intel pe Facebook. Este o campanie de brand awareness. Pe viitor, trimestrial, vom face diferite concursuri, insa mult mai targetate pe anumite produse ale Intel, concursuri specifice care sa nu aiba ca scop doar branding-ul”, explica Manuela Oprisan o parte din strategia Intel.
Aceasta a subliniat ca, pentru prima campanie pe Facebook a Intel Romania, ar fi multumita sa atraga circa 1.000 de persoane, in perioada 29 martie – 29 aprilie. In prezent, campania a adunat 80 de fani.
Vi se pare inspirata ideea din spatele campaniei Intel? Comentati aici

Citeste articolul pe: Daily Business

Intel Romania incepe promovarea pe Facebook. Ce strategie are pentru a forma rapid o comunitate?

Filiala locala a companiei americane Intel a lansat prima campanie locala pe Facebook, abordarea avand ca scop cresterea vizibilitatii brandului dar si a numarului de fani (cititori) ai paginii companiei. „Acesta este doar un prim pas in strategia companiei pe Facebook, trimestrial vom lansa noi concursuri, din ce in ce mai nisate”, a spus pentru DailyBusiness.ro Manuela Oprisan, PR Manager Central and Eastern Europe al Intel.
Pentru a participa la concurs, intitulat „Test de personalitate Intel – Ce fel de laptop ti se potriveste?”, utilizatorii de Facebook trebuie sa devina fani ai paginii respective, apoi sa realizeze un test si sa comenteze pe pagina aplicatiei. „Tentatia” este reprezentata de o excursie la Amsterdam precum si un laptop de ultima generatie. Intel isi asigura astfel din start un numar mare de fani ai paginii de pe Facebook, suport pentru campanii din ce in ce mai targetate in viitor.
„Campania de fata este una ce are ca menire cresterea numarului de fani ai Intel pe Facebook. Este o campanie de brand awareness. Pe viitor, trimestrial, vom face diferite concursuri, insa mult mai targetate pe anumite produse ale Intel, concursuri specifice care sa nu aiba ca scop doar branding-ul”, explica Manuela Oprisan o parte din strategia Intel.
Aceasta a subliniat ca, pentru prima campanie pe Facebook a Intel Romania, ar fi multumita sa atraga circa 1.000 de persoane, in perioada 29 martie – 29 aprilie. In prezent, campania a adunat 80 de fani.
Vi se pare inspirata ideea din spatele campaniei Intel? Comentati aici

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 85 ori.

Publica un raspuns