Internet Explorer, browser-ul web dezvoltat de Microsoft, incepe sa piarda cota ocupata pe marile piete europene, precum Franta, Marea Britanie si Italia, dupa ce grupul american a convenit cu Executivul european sa faciliteze accesul utilizatorilor Windows la softuri concurente. Angajamentul luat de Microsoft, de a oferi utilizatorilor Windows acces inlesnit la cele mai populare browsere, a pus capat unei dispute indelungate cu autoritatile pentru Concurenta din Uniunea Europeana. Astfel, Microsoft ofera utilizatorilor din Europa o fereastra din care acestia isi pot alege si instala fara prea mari eforturi browser-ul preferat.
Potrivit datelor firmei de statistica online Statcounter, cota de piata a Internet Explorer a scazut in martie, fata de februarie, cu 2,5 puncte procentuale in Franta, cu 1% in Marea Britanie si cu 1,3% in Italia.
Browser-ul Opera, dezvoltat de o companie norvegiana, a inregistrat dublarea numarului de descarcari in Europa dupa aparitia ferestrei de alegere, consemnand triplarea traficului in Italia, Spania si Polonia.
De asemenea, organizatia non-profit Mozilla, cunoscuta pentru browser-ul Firefox, sustine ca a inregistrat cresteri in ultimele luni.

Citeste articolul pe: Financiarul

Internet Explorer pierde din cota detinuta pe marile piete europene

Internet Explorer, browser-ul web dezvoltat de Microsoft, incepe sa piarda cota ocupata pe marile piete europene, precum Franta, Marea Britanie si Italia, dupa ce grupul american a convenit cu Executivul european sa faciliteze accesul utilizatorilor Windows la softuri concurente. Angajamentul luat de Microsoft, de a oferi utilizatorilor Windows acces inlesnit la cele mai populare browsere, a pus capat unei dispute indelungate cu autoritatile pentru Concurenta din Uniunea Europeana. Astfel, Microsoft ofera utilizatorilor din Europa o fereastra din care acestia isi pot alege si instala fara prea mari eforturi browser-ul preferat.
Potrivit datelor firmei de statistica online Statcounter, cota de piata a Internet Explorer a scazut in martie, fata de februarie, cu 2,5 puncte procentuale in Franta, cu 1% in Marea Britanie si cu 1,3% in Italia.
Browser-ul Opera, dezvoltat de o companie norvegiana, a inregistrat dublarea numarului de descarcari in Europa dupa aparitia ferestrei de alegere, consemnand triplarea traficului in Italia, Spania si Polonia.
De asemenea, organizatia non-profit Mozilla, cunoscuta pentru browser-ul Firefox, sustine ca a inregistrat cresteri in ultimele luni.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 501 ori.

Publica un raspuns