Isuzu a prezentat noua sa serie Novo pentru prima data la cea mai recenta editie a Busworld Kortrijk. Producatorul turc si-a descris aceasta serie de bus ca fiind suficient de mica pentru a fi economica si agila, dar suficient de confortabila. Pentru a ne convinge de aceste lucruri, ne-am decis sa facem un test cu acest autobuz in speranta de a gasi o alternativa eficienta la microbuzele care din nefericire populeaza piata de transport persoane de la noi.
Grupul de modele de 27 de locuri de la Anadolu Isuzu a fost lider pe segmentul sau de piata in Turcia. Acum, Novo reprezinta cea de-a doua generatie a acelor modele.
Pentru a oferi o solutie noua si care sa fie in concordanta cu cele mai noi cerinte europene, toate caracteristicile acestor midibuse de 7 metri au fost imbunatatite semnificativ.
In comparatie cu precedenta serie de modele, Novo este mai spatios si mai prietenos cu mediul, datorita motorului euro 5 provenit de la Isuzu. Pe pietele europene, Novo este oferit in doua variante de echipare, standard si Ultra.
In locul unei renovari a modelelor Roybus, inginerii Anadolu Isuzu au scos seria Novo pentru care au fost luate in vedere si cerintele clientilor.
Acest lucru l-am observat si noi la test, modelul testat de noi, Novo ultra, avand dimensiuni mari, fiind destul de confortabil si cu o pozitionare buna a scaunelor. La rulare, Novo este, comparativ cu Citymark, mai silentios, suspensia contribuind intr-o mare masura la acest lucru. Directia este mai usoara si precisa. Oglinzile au reglaj electric si degivrare.
Manevrabilitatea este buna. O decizie buna a fost montarea motorului de 190 de cai pe acest model, cuplul oferit de acesta fiind suficient pentru a face din Novo un vehicul agil.
Cutia de viteze cu 6 rapoarte este precisa, iar schimbatorul de tip joystick are cursa scurta, lucru de care soferul beneficiaza din plin. Bordul este ergonomic, iar principalele comenzi sunt usor de accesat. In interior masina este echipata cu aer conditionat climatronic, sistem de aer conditionat separat pentru sofer, unitati de incalzire cu conducte de aer si aeroterma.
Midibusele Novo se lauda cu un nivel mai mare de securitate la bord datorita sistemului de franare pe discuri (pentru varianta Ultra) a sistemului cu circuit dublu pneumatic cu ABS si a franei auxiliare cu clapeta de evacuare. De asemenea, fiecare pasager beneficiaza de centura de siguranta cu prindere in trei puncte.
La capitolul usoare inconveniente putem pune pe lista doar lipsa tempomatului si a retarderului cu ajutorul carora se poate simti ca vorbim despre un model care este destinat transportului in afara oraselor.

Citeste articolul pe: Curierul National

La drum cu Novo

Isuzu a prezentat noua sa serie Novo pentru prima data la cea mai recenta editie a Busworld Kortrijk. Producatorul turc si-a descris aceasta serie de bus ca fiind suficient de mica pentru a fi economica si agila, dar suficient de confortabila. Pentru a ne convinge de aceste lucruri, ne-am decis sa facem un test cu acest autobuz in speranta de a gasi o alternativa eficienta la microbuzele care din nefericire populeaza piata de transport persoane de la noi.
Grupul de modele de 27 de locuri de la Anadolu Isuzu a fost lider pe segmentul sau de piata in Turcia. Acum, Novo reprezinta cea de-a doua generatie a acelor modele.
Pentru a oferi o solutie noua si care sa fie in concordanta cu cele mai noi cerinte europene, toate caracteristicile acestor midibuse de 7 metri au fost imbunatatite semnificativ.
In comparatie cu precedenta serie de modele, Novo este mai spatios si mai prietenos cu mediul, datorita motorului euro 5 provenit de la Isuzu. Pe pietele europene, Novo este oferit in doua variante de echipare, standard si Ultra.
In locul unei renovari a modelelor Roybus, inginerii Anadolu Isuzu au scos seria Novo pentru care au fost luate in vedere si cerintele clientilor.
Acest lucru l-am observat si noi la test, modelul testat de noi, Novo ultra, avand dimensiuni mari, fiind destul de confortabil si cu o pozitionare buna a scaunelor. La rulare, Novo este, comparativ cu Citymark, mai silentios, suspensia contribuind intr-o mare masura la acest lucru. Directia este mai usoara si precisa. Oglinzile au reglaj electric si degivrare.
Manevrabilitatea este buna. O decizie buna a fost montarea motorului de 190 de cai pe acest model, cuplul oferit de acesta fiind suficient pentru a face din Novo un vehicul agil.
Cutia de viteze cu 6 rapoarte este precisa, iar schimbatorul de tip joystick are cursa scurta, lucru de care soferul beneficiaza din plin. Bordul este ergonomic, iar principalele comenzi sunt usor de accesat. In interior masina este echipata cu aer conditionat climatronic, sistem de aer conditionat separat pentru sofer, unitati de incalzire cu conducte de aer si aeroterma.
Midibusele Novo se lauda cu un nivel mai mare de securitate la bord datorita sistemului de franare pe discuri (pentru varianta Ultra) a sistemului cu circuit dublu pneumatic cu ABS si a franei auxiliare cu clapeta de evacuare. De asemenea, fiecare pasager beneficiaza de centura de siguranta cu prindere in trei puncte.
La capitolul usoare inconveniente putem pune pe lista doar lipsa tempomatului si a retarderului cu ajutorul carora se poate simti ca vorbim despre un model care este destinat transportului in afara oraselor.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 522 ori.

Publica un raspuns