Monopoly Media, companie din grupul Realitatea-Catavencu ce detine reteaua de televiziune cu circuit inchis Zoom, isi extinde activitatea in Franta, potrivit unui comunicat de presa al grupului. Monopoly a semnat contracte cu mai multi parteneri francezi, prin care va instala aproape 3000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci.
Comunicatul arata ca Realitatea TV si Monopoly Media vor furniza continutul editorial care va rula pe aceste ecrane si il citeaza pe Grabriel Faflei, potrivit caruia „faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu succes in alte tari”.
Realitatea Catavencu noteaza, in comunicat, ca decizia de a extinde aceasta retea in Franta „este o urmare fireasca a strategiei de dezvoltare cu precadere a mediei electronice. Renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business”.
Monopoly opereaza, sub marca Zoom, aproape 400 de ecrane in peste 30 de orase din Romania, plasate in zone cu trafic intens, precum hypermarketuri, statii de metrou sau aeroporturi.
Vezi comunicatul aici

Citeste articolul pe: Hotnews

Monopoly Media, parte a grupului Realitatea-Catavencu, isi extinde activitatile la Paris

Monopoly Media, companie din grupul Realitatea-Catavencu ce detine reteaua de televiziune cu circuit inchis Zoom, isi extinde activitatea in Franta, potrivit unui comunicat de presa al grupului. Monopoly a semnat contracte cu mai multi parteneri francezi, prin care va instala aproape 3000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci.
Comunicatul arata ca Realitatea TV si Monopoly Media vor furniza continutul editorial care va rula pe aceste ecrane si il citeaza pe Grabriel Faflei, potrivit caruia „faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu succes in alte tari”.
Realitatea Catavencu noteaza, in comunicat, ca decizia de a extinde aceasta retea in Franta „este o urmare fireasca a strategiei de dezvoltare cu precadere a mediei electronice. Renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business”.
Monopoly opereaza, sub marca Zoom, aproape 400 de ecrane in peste 30 de orase din Romania, plasate in zone cu trafic intens, precum hypermarketuri, statii de metrou sau aeroporturi.
Vezi comunicatul aici

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 74 ori.

Publica un raspuns