Mercedes-Benz Clasa E
Noul Cabriolet reprezinta cea mai noua inovatie inclusa in gama de succes a autovehiculelor . Modelul decapotabil, cu doua portiere, care va aparea pe piata incepand cu 27 martie, este prevazut cu un plafon realizat dintr-un material clasic fin ce confera o senzatie veritabila in stil cabriolet.
Mergand pe ideea motto-ului “patru sezoane, patru personalitati”, in topul listei de prioritati a creatorilor sai a stat, de la bun inceput, adaptabilitatea autovehicu-lului la fiecare sezon. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/latime/inaltime: 4698/1786/1402 mm) este ideal atat pentru sezonul cald, cat si pentru cel rece, datorita plafonului textil complet electric, care asigura o izolare exceptionala pe tot parcursul anului, chiar si in conditii meteo nefavorabile.
Noile caracteristici includ:
• Deflector de aer automat AIRCAP®: permanent si usor de utilizat la o simpla apasare de buton, reduce turbulentele pentru toti cei patru pasageri
• Sistemul modificat de incalzire AIRSCARF® situat la nivelul gatului
• Plafon acustic, ca dotare standard
Plafonul poate fi deschis sau inchis integral in 20 de secunde – chiar si la viteze de pana la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat intr-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri in cazul in care autovehiculul este decapotat si de 390 de litri cand autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de incarcare totala este inclusa ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY – o functie operata manual care ajuta pasagerii din spate sa intre sau sa iasa cu usurinta.
Capacitatile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injectie directa si cele pe benzina combina eficienta si consu-mul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datoreaza numai noilor motoare, ci si unui numar de masuri practice. Acestea includ activarea la comanda a directiei si a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistenta scazuta la rulare si a unui sistem alternant de control, care urmareste situatia curenta si cerintele electrice ale autovehiculului, la care se adauga o aerodinamica uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic in segmentul sau, marcand continuitatea succesului Clasei E in domeniul aerodinamicii.
Motorizari:
• E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 125 kW (170 CP)
• E 250 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)
• E 350 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 170 kW (231 CP)
• E 200 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 135 kW (184 CP)
• E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)
• E 350 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 215 kW (292 CP)
• E 500 Cabriolet: 285 kW (388 CP)
Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automata. Incepand cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil si cu transmisie manuala in 6 viteze si cu functia ECO start/stop.
Mai putine turbulente, mai usor de folosit: AIRCAP® este o premiera mondiala
In 1989, Mercedes-Benz a introdus o premiera mondiala prin includerea optiunii “deflector de aer” pentru modelele SL, urmata, in 2004, de sistemul de incalzire pentru zona gatului AIRSCARF®, care a sporit confortul in cazul modelelor decapotabile. Acum avem parte de o alta noutate la nivel global: “deflectorul de aer automat AIRCAP®”, functie ce poate fi activata prin simpla apasare a unui buton, reducand astfel turbulentele in interiorul noului Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet, si creand un flux de aer cald. Este, de asemenea, mai usor de implementat si folosit spre deosebire de variantele conventionale: nu prevede niciun blocaj in instalare, cele doua scaune din spate sunt mai accesibile, iar liniile laterale de design sunt mai armonioase. AIRCAP® este, asadar, o inovatie marca Mercedes: este functionala, sporeste confortul, inspira eleganta si siguranta.
AIRCAP® consta in doua elemente: un sistem pentru devierea vantului, ce poate fi extins pana la sase centimetri, cu protectie in cadrul parbrizului si deflector de aer intre scaunele din spate.
Functiile celor doua elemente:
• Transferul aerului din interior la suprafata
• Plasa din zona frontala amortizeaza efectul de vid din interior
• Deflectorul de aer din spate reduce curentul
Pe langa confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP® (poate fi activat la viteze de pana la 160km/h si poate ramane in uz pana la viteza maxima a autovehiculului) diminueaza si nivelul zgomotului din interior – astfel incat pasagerilor sa le fie mai usor sa comunice.
“Pachetul Confort” include functia AIRCAP® cu AIRSCARF®. Acest sistem brevetat functioneaza precum o esarfa invizibila, care incalzeste zona capului si gatului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF®, prin simpla apasarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi incalzit si evacuat printr-o duza in partea din fata
Inginerii Mercedes au modificat aceasta inovatie unica special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roata ajustanta pivoteaza duza in sus si in jos pana la 36 de grade peste limita de ajustare a inaltimii, indicand faptul ca soferul si pasagerul din drepta se pot bucura de caldura la nivelul gatului, in-diferent de inaltimea fiecaruia.
Plafonul acustic in dotarea standard
Datorita plafonului acustic – dotare standard – chiar si acoperit, modelul Clasa E Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silentioase interioare din gama modelelor cabriolet premium cu patru locuri si acoperis textil. Izolarea de inalta calitate a plafonului reduce seminificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate invelisurile conventionale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule si de vant este, astfel, amortizat mai eficient. In timpul sofatului, diferenta este perceptibila incepand de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, in interiorul unui tunel sau in depasirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, aceasta dotare face posibila o conversatie telefonica normala prin hands-free, chiar si atunci cand conduci cu o viteza de peste 200 km/h.
Materialul plafonului este, bineinteles, rezistent la apa si la vant. Mai mult, poate fi supus unei spalari automate fara nicio ezitare. Cu o grosime totala de 23,5 mm, materialul fin asigura o izolare termica excelenta, facand Clasa E Cabriolet ideala si pentru anotimpul rece.
Siguranta: structura robusta, protectie anticipativa si airbag-uri pentru geamuri
Noul Cabriolet este prevazut cu numeroase inovatii privind siguranta la care se asteapta consumatorii din partea oricarui model Mercedes. Particularitatile modelului decapotabil cu doua portiere includ protectia in cazul rasturnarii, montantii A intariti de doua tuburi aditionale si montanti B. Protectia in cazul rasturnarii consta in doua bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, pozitionate in tetierele si spatarele scaunelor din spate. Daca senzorii unitatii de control a airbagurilor detecteaza un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adica extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai inalt punct si se blocheaza automat intr-o fractiune de secunda. In combinatie cu montantii A, care, la randul lor sunt intariti cu doua tuburi de otel de inalta rezistenta, barele de otel asigura o protectie eficienta in cazul unei rasturnari. Montantii B sunt foarte strans conectati, dat fiind faptul ca acestia actioneaza in lateral, oferind astfel protectie extrem de ridicata in cazul unui accident. Un cuzinet realizat din otel de inalta rezistenta fixeaza interiorul montantului B de bara transversala din partea laterala a scaunelor.
Dotat cu sapte airbaguri, centuri pretensionate si limitatori de forta a centurilor pentru toate scaunele, si, mai mult, tetiere active cu detectie a eventualelor accidente, pentru sofer si pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigura cel mai amplu pachet de siguranta din aceasta clasa de autovehicule. In cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declansa in milisecunde, sunt incluse airbagurile din fata si din laterale pentru sofer si pasagerul din dreapta, un airbag pentru protectia genunchilor in partea laterala a soferului si headbags. Cele din urma, ce apar pentru prima oara in componenta unui model cabriolet Mercedes, sunt situate in captuseala usii din dreptul centurii de siguranta. Acoperind o mare parte – aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declansare – airbagurile asigura o protectie extrem de eficienta pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul de protectie laterala – incluzand airbaguri pentru cap si torace – optimizeaza nivelul de protectie pentru partile vitale ale corpului. Airbagurile laterale pentru locurile spate sunt optionale.
Alte echipamente de siguranta, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet in-clud sistemul ATTENTION ASSIST pentru mentinerea atentiei, sistemul de franare PRE- SAFE®, sistemul avansat de Iluminare Inteligenta, Capota Activa si functia de control de proximitate DISTRONIC PLUS.

Citeste articolul pe: Money.ro

Noul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet disponibil din 27 martie

Mercedes-Benz Clasa E
Noul Cabriolet reprezinta cea mai noua inovatie inclusa in gama de succes a autovehiculelor . Modelul decapotabil, cu doua portiere, care va aparea pe piata incepand cu 27 martie, este prevazut cu un plafon realizat dintr-un material clasic fin ce confera o senzatie veritabila in stil cabriolet.
Mergand pe ideea motto-ului “patru sezoane, patru personalitati”, in topul listei de prioritati a creatorilor sai a stat, de la bun inceput, adaptabilitatea autovehicu-lului la fiecare sezon. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/latime/inaltime: 4698/1786/1402 mm) este ideal atat pentru sezonul cald, cat si pentru cel rece, datorita plafonului textil complet electric, care asigura o izolare exceptionala pe tot parcursul anului, chiar si in conditii meteo nefavorabile.
Noile caracteristici includ:
• Deflector de aer automat AIRCAP®: permanent si usor de utilizat la o simpla apasare de buton, reduce turbulentele pentru toti cei patru pasageri
• Sistemul modificat de incalzire AIRSCARF® situat la nivelul gatului
• Plafon acustic, ca dotare standard
Plafonul poate fi deschis sau inchis integral in 20 de secunde – chiar si la viteze de pana la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat intr-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri in cazul in care autovehiculul este decapotat si de 390 de litri cand autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de incarcare totala este inclusa ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY – o functie operata manual care ajuta pasagerii din spate sa intre sau sa iasa cu usurinta.
Capacitatile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injectie directa si cele pe benzina combina eficienta si consu-mul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datoreaza numai noilor motoare, ci si unui numar de masuri practice. Acestea includ activarea la comanda a directiei si a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistenta scazuta la rulare si a unui sistem alternant de control, care urmareste situatia curenta si cerintele electrice ale autovehiculului, la care se adauga o aerodinamica uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic in segmentul sau, marcand continuitatea succesului Clasei E in domeniul aerodinamicii.
Motorizari:
• E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 125 kW (170 CP)
• E 250 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)
• E 350 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 170 kW (231 CP)
• E 200 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 135 kW (184 CP)
• E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)
• E 350 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 215 kW (292 CP)
• E 500 Cabriolet: 285 kW (388 CP)
Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automata. Incepand cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil si cu transmisie manuala in 6 viteze si cu functia ECO start/stop.
Mai putine turbulente, mai usor de folosit: AIRCAP® este o premiera mondiala
In 1989, Mercedes-Benz a introdus o premiera mondiala prin includerea optiunii “deflector de aer” pentru modelele SL, urmata, in 2004, de sistemul de incalzire pentru zona gatului AIRSCARF®, care a sporit confortul in cazul modelelor decapotabile. Acum avem parte de o alta noutate la nivel global: “deflectorul de aer automat AIRCAP®”, functie ce poate fi activata prin simpla apasare a unui buton, reducand astfel turbulentele in interiorul noului Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet, si creand un flux de aer cald. Este, de asemenea, mai usor de implementat si folosit spre deosebire de variantele conventionale: nu prevede niciun blocaj in instalare, cele doua scaune din spate sunt mai accesibile, iar liniile laterale de design sunt mai armonioase. AIRCAP® este, asadar, o inovatie marca Mercedes: este functionala, sporeste confortul, inspira eleganta si siguranta.
AIRCAP® consta in doua elemente: un sistem pentru devierea vantului, ce poate fi extins pana la sase centimetri, cu protectie in cadrul parbrizului si deflector de aer intre scaunele din spate.
Functiile celor doua elemente:
• Transferul aerului din interior la suprafata
• Plasa din zona frontala amortizeaza efectul de vid din interior
• Deflectorul de aer din spate reduce curentul
Pe langa confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP® (poate fi activat la viteze de pana la 160km/h si poate ramane in uz pana la viteza maxima a autovehiculului) diminueaza si nivelul zgomotului din interior – astfel incat pasagerilor sa le fie mai usor sa comunice.
“Pachetul Confort” include functia AIRCAP® cu AIRSCARF®. Acest sistem brevetat functioneaza precum o esarfa invizibila, care incalzeste zona capului si gatului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF®, prin simpla apasarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi incalzit si evacuat printr-o duza in partea din fata
Inginerii Mercedes au modificat aceasta inovatie unica special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roata ajustanta pivoteaza duza in sus si in jos pana la 36 de grade peste limita de ajustare a inaltimii, indicand faptul ca soferul si pasagerul din drepta se pot bucura de caldura la nivelul gatului, in-diferent de inaltimea fiecaruia.
Plafonul acustic in dotarea standard
Datorita plafonului acustic – dotare standard – chiar si acoperit, modelul Clasa E Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silentioase interioare din gama modelelor cabriolet premium cu patru locuri si acoperis textil. Izolarea de inalta calitate a plafonului reduce seminificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate invelisurile conventionale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule si de vant este, astfel, amortizat mai eficient. In timpul sofatului, diferenta este perceptibila incepand de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, in interiorul unui tunel sau in depasirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, aceasta dotare face posibila o conversatie telefonica normala prin hands-free, chiar si atunci cand conduci cu o viteza de peste 200 km/h.
Materialul plafonului este, bineinteles, rezistent la apa si la vant. Mai mult, poate fi supus unei spalari automate fara nicio ezitare. Cu o grosime totala de 23,5 mm, materialul fin asigura o izolare termica excelenta, facand Clasa E Cabriolet ideala si pentru anotimpul rece.
Siguranta: structura robusta, protectie anticipativa si airbag-uri pentru geamuri
Noul Cabriolet este prevazut cu numeroase inovatii privind siguranta la care se asteapta consumatorii din partea oricarui model Mercedes. Particularitatile modelului decapotabil cu doua portiere includ protectia in cazul rasturnarii, montantii A intariti de doua tuburi aditionale si montanti B. Protectia in cazul rasturnarii consta in doua bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, pozitionate in tetierele si spatarele scaunelor din spate. Daca senzorii unitatii de control a airbagurilor detecteaza un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adica extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai inalt punct si se blocheaza automat intr-o fractiune de secunda. In combinatie cu montantii A, care, la randul lor sunt intariti cu doua tuburi de otel de inalta rezistenta, barele de otel asigura o protectie eficienta in cazul unei rasturnari. Montantii B sunt foarte strans conectati, dat fiind faptul ca acestia actioneaza in lateral, oferind astfel protectie extrem de ridicata in cazul unui accident. Un cuzinet realizat din otel de inalta rezistenta fixeaza interiorul montantului B de bara transversala din partea laterala a scaunelor.
Dotat cu sapte airbaguri, centuri pretensionate si limitatori de forta a centurilor pentru toate scaunele, si, mai mult, tetiere active cu detectie a eventualelor accidente, pentru sofer si pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigura cel mai amplu pachet de siguranta din aceasta clasa de autovehicule. In cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declansa in milisecunde, sunt incluse airbagurile din fata si din laterale pentru sofer si pasagerul din dreapta, un airbag pentru protectia genunchilor in partea laterala a soferului si headbags. Cele din urma, ce apar pentru prima oara in componenta unui model cabriolet Mercedes, sunt situate in captuseala usii din dreptul centurii de siguranta. Acoperind o mare parte – aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declansare – airbagurile asigura o protectie extrem de eficienta pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul de protectie laterala – incluzand airbaguri pentru cap si torace – optimizeaza nivelul de protectie pentru partile vitale ale corpului. Airbagurile laterale pentru locurile spate sunt optionale.
Alte echipamente de siguranta, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet in-clud sistemul ATTENTION ASSIST pentru mentinerea atentiei, sistemul de franare PRE- SAFE®, sistemul avansat de Iluminare Inteligenta, Capota Activa si functia de control de proximitate DISTRONIC PLUS.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 397 ori.

Publica un raspuns