Agentia de comunicare OgilvyOne Worldwide a lansat o campanie prin intermediul careia isi propune sa gaseasca cel mai bun om de vanzari din lume. Proba la care ii va supune pe cei interesati de aceasta competitie consta in incercarea de a vinde o caramida de culoare rosie, potrivit brandrepublic.com.
Agentia a lansat competitia pe pagina sa de pe YouTube, invitandu-i pe utilizatori sa incarce materiale video in care sa prezinte cele mai bune tehnici pentru o vinde o caramida.
Data limita pentru incarcarea materialelor este 16 mai, iar cei trei finalisti vor merge la Festivalul de Publicitate de la Cannes, din iunie, unde vor putea sa isi demonstreze talentul de buni vanzatori in fata a numerosi directori de companii din intreaga lume.
Unul dintre cei trei va beneficia de un stagiu de pregatire de trei luni in cadrul agentiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

OgilvyOne cauta cel mai bun vanzator din lume. Crezi ca poti vinde o caramida rosie?

Agentia de comunicare OgilvyOne Worldwide a lansat o campanie prin intermediul careia isi propune sa gaseasca cel mai bun om de vanzari din lume. Proba la care ii va supune pe cei interesati de aceasta competitie consta in incercarea de a vinde o caramida de culoare rosie, potrivit brandrepublic.com.
Agentia a lansat competitia pe pagina sa de pe YouTube, invitandu-i pe utilizatori sa incarce materiale video in care sa prezinte cele mai bune tehnici pentru o vinde o caramida.
Data limita pentru incarcarea materialelor este 16 mai, iar cei trei finalisti vor merge la Festivalul de Publicitate de la Cannes, din iunie, unde vor putea sa isi demonstreze talentul de buni vanzatori in fata a numerosi directori de companii din intreaga lume.
Unul dintre cei trei va beneficia de un stagiu de pregatire de trei luni in cadrul agentiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 390 ori.

Publica un raspuns