Ziarul tiparit a fost detronat ca popularitate de stirile online in SUA, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Pew Research Center.
Americanii prefera sa citeasca ziarele online decat sa le cumpere, insa cele mai populare mijloace de informare raman televiziunile nationale si cele locale.
61% dintre respondenti au declarat ca intr-o zi obisnuita afla noutatile de pe site-uri, comparativ cu 78% care afla noutati vizionand emisiunile de la televiziunile locale precum CNN sau Fox News si cu 71% care afla stiri de la televiziunile nationale cum ar fi NBC. 54% au spus ca asculta stirile la radio, acasa sau in masina.
Mai mult de 90% dintre utilizatori folosesc mai mult de o singura platforma pentru a primi stirile si 57% dintre internauti consulta intre doua si cinci website-uri pentru o informare completa. Agregatoarele de stiri precum Google News si AOL sunt cele mai des utilizate, impreuna cu site-urile CNN si BBC.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.259 respondenti, in perioada 28 decembrie – 19 ianuarie.
SURSA: BBC

Citeste articolul pe: Capital

Online-ul a batut printul in SUA

Ziarul tiparit a fost detronat ca popularitate de stirile online in SUA, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Pew Research Center.
Americanii prefera sa citeasca ziarele online decat sa le cumpere, insa cele mai populare mijloace de informare raman televiziunile nationale si cele locale.
61% dintre respondenti au declarat ca intr-o zi obisnuita afla noutatile de pe site-uri, comparativ cu 78% care afla noutati vizionand emisiunile de la televiziunile locale precum CNN sau Fox News si cu 71% care afla stiri de la televiziunile nationale cum ar fi NBC. 54% au spus ca asculta stirile la radio, acasa sau in masina.
Mai mult de 90% dintre utilizatori folosesc mai mult de o singura platforma pentru a primi stirile si 57% dintre internauti consulta intre doua si cinci website-uri pentru o informare completa. Agregatoarele de stiri precum Google News si AOL sunt cele mai des utilizate, impreuna cu site-urile CNN si BBC.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.259 respondenti, in perioada 28 decembrie – 19 ianuarie.
SURSA: BBC

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 49 ori.

Publica un raspuns