Compania Orange a lansat in premiera pe piata serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta, care le permite abonatilor sa primeasca apeluri pe numarul lor in cazul in care si-au pierdut telefonul.
Pentru a activa serviciul, abonatii trebuie sa apeleze gratuit numarul 468 de pe orice telefon Orange, sa introduca numarul personal de telefon si parola Thank You, iar apoi sa aleaga numarul de telefon mobil sau fix catre care doresc sa redirectioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel redirectionat se aplica tarifele in conformitate cu planul tarifar al clientului si destinatia apelului.
„Unul dintre cele mai frecvente motive de ingrijorare ale clientilor care isi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactati. Prin lansarea serviciului Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta le oferim abonatilor nostri posibilitatea sa ramana in contact cu toti cei care ii apeleaza atunci cand, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.
Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alaturi de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date si modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de continut si Buy-Back pentru telefoanele mobile.
SURSA: Orange

Citeste articolul pe: Capital

Orange introduce un serviciu de redirectionare a apelurilor

Compania Orange a lansat in premiera pe piata serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta, care le permite abonatilor sa primeasca apeluri pe numarul lor in cazul in care si-au pierdut telefonul.
Pentru a activa serviciul, abonatii trebuie sa apeleze gratuit numarul 468 de pe orice telefon Orange, sa introduca numarul personal de telefon si parola Thank You, iar apoi sa aleaga numarul de telefon mobil sau fix catre care doresc sa redirectioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel redirectionat se aplica tarifele in conformitate cu planul tarifar al clientului si destinatia apelului.
„Unul dintre cele mai frecvente motive de ingrijorare ale clientilor care isi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactati. Prin lansarea serviciului Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta le oferim abonatilor nostri posibilitatea sa ramana in contact cu toti cei care ii apeleaza atunci cand, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.
Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alaturi de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date si modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de continut si Buy-Back pentru telefoanele mobile.
SURSA: Orange

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 93 ori.

Publica un raspuns