DBV Media House vinde de luna aceasta spatiul publicitar al revistei Biz. Nicola Porter Novelli a realizat o campanie UNICEF pentru prevenirea si reducerea abandonului scolar. Iar pe plan international, Apple a lansat primul spot TV pentru iPad, spot difuzat in timpul ceremoniei Oscar 2010.
Regia de vanzari DBV Media House vinde in regim exclusiv spatiul publicitar al revistei Biz incepand de luna aceasta, potrivit unui comunicat de presa. Biz, publicatie care implineste in 2010 zece ani de la aparitie, apare bilunar si are ca public-tinta principal manageri cu varste de 25-45 de ani, potrivit propriei prezentari. Vezi comunicatul aici
Agentia Nicola Porter Novelli, parte a grupului de comunicare thegroup, a realizat pentru UNICEF campania „Toti copii trebuie sa mearga la scoala”, campanie impotriva abandonului scolar. Aceasta se desfasoara printr-un spot non-comercial TV in perioada 1 martie-15 aprilie si urmareste strangerea de fonduri prin transmiterea unui SMS cu valoare de 2 euro la numarul 848. Vezi comunicatul aici
Apple a ales noaptea Oscarurilor pentru a difuza in premiera o reclama TV pentru ultimul sau produs, iPad, scrie The Guardian, care apreciaza ca spotul pozitioneaza tablet-ul iPad ca aparat destinat divertismentului personal, pentru publicul larg. Reclama a fost lansata la scurt timp dupa ce Apple a anuntat ca iPad va fi disponibil pe piata americana la inceputul lunii aprilie, iar pe mai multe piete europene – la sfarsitul lunii viitoare. Vezi spotul iPad:

Citeste articolul pe: Hotnews

Pe scurt: DBV Media House vinde pentru Biz. Campanie NPN-UNICEF contra abandonului scolar. Si prima reclama pentru iPad

DBV Media House vinde de luna aceasta spatiul publicitar al revistei Biz. Nicola Porter Novelli a realizat o campanie UNICEF pentru prevenirea si reducerea abandonului scolar. Iar pe plan international, Apple a lansat primul spot TV pentru iPad, spot difuzat in timpul ceremoniei Oscar 2010.
Regia de vanzari DBV Media House vinde in regim exclusiv spatiul publicitar al revistei Biz incepand de luna aceasta, potrivit unui comunicat de presa. Biz, publicatie care implineste in 2010 zece ani de la aparitie, apare bilunar si are ca public-tinta principal manageri cu varste de 25-45 de ani, potrivit propriei prezentari. Vezi comunicatul aici
Agentia Nicola Porter Novelli, parte a grupului de comunicare thegroup, a realizat pentru UNICEF campania „Toti copii trebuie sa mearga la scoala”, campanie impotriva abandonului scolar. Aceasta se desfasoara printr-un spot non-comercial TV in perioada 1 martie-15 aprilie si urmareste strangerea de fonduri prin transmiterea unui SMS cu valoare de 2 euro la numarul 848. Vezi comunicatul aici
Apple a ales noaptea Oscarurilor pentru a difuza in premiera o reclama TV pentru ultimul sau produs, iPad, scrie The Guardian, care apreciaza ca spotul pozitioneaza tablet-ul iPad ca aparat destinat divertismentului personal, pentru publicul larg. Reclama a fost lansata la scurt timp dupa ce Apple a anuntat ca iPad va fi disponibil pe piata americana la inceputul lunii aprilie, iar pe mai multe piete europene – la sfarsitul lunii viitoare. Vezi spotul iPad:

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 493 ori.

Publica un raspuns