Un studiu publicat de compania americana de cercetare si consultanta Outsell arata ca in 2010 sumele cheltuite de advertiseri pe publicitatea online le vor depasi pe cele din print, in SUA, potrivit Forbes.
Avansul online-ului vine in contextul in care publicitatea digitala va inregistra anul acesta o crestere de 9,6%, potrivit sursei citate.
Din cele 368 de miliarde de dolari reprezentand bugetele de publicitate care urmeaza sa fie cheltuite in 2010, 32,5% vor fi atrase de publicitatea online, in timp ce printul isi va adjuca 30,3%.
Rezultatele studiului Outsell se bazeaza pe datele culese de la peste 1.000 de advertiseri din Statele Unite, in decembrie 2009.
In Marea Britanie, publicitatea online a depasit TV-ul inca din prima jumatate a lui 2009, cand a reusit sa atraga 1,9 miliarde euro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Premiera in SUA: Publicitatea online va depasi printul in 2010

Un studiu publicat de compania americana de cercetare si consultanta Outsell arata ca in 2010 sumele cheltuite de advertiseri pe publicitatea online le vor depasi pe cele din print, in SUA, potrivit Forbes.
Avansul online-ului vine in contextul in care publicitatea digitala va inregistra anul acesta o crestere de 9,6%, potrivit sursei citate.
Din cele 368 de miliarde de dolari reprezentand bugetele de publicitate care urmeaza sa fie cheltuite in 2010, 32,5% vor fi atrase de publicitatea online, in timp ce printul isi va adjuca 30,3%.
Rezultatele studiului Outsell se bazeaza pe datele culese de la peste 1.000 de advertiseri din Statele Unite, in decembrie 2009.
In Marea Britanie, publicitatea online a depasit TV-ul inca din prima jumatate a lui 2009, cand a reusit sa atraga 1,9 miliarde euro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 483 ori.

Publica un raspuns