Samsung, Panasonic, LG si Sony spun ca preturile vor fi similare celor din strainatate
Televizoarele 3D, revelatia targurilor de electronice de anul acesta, alaturi de tablet PC-uri, vor ajunge si in Romania incepand de luna viitoare. Primii producatori care aduc aceste televizoare la noi sunt Samsung si Panasonic si urmeaza LG si Sony. Preturile sunt comparabile cu cele din afara. Atat producatorii, cat si retailerii se asteapta ca noile dispozitive sa revolutioneze piata.
Samsung, cel mai mare producator global de televizoare, va aduce de luna viitoare televizoare 3D si in Romania, dupa ce a lansat deja de luna trecuta aceste produse pe piata sud-coreeana si a anuntat disponibilitatea lor si in SUA, dar si la nivel global, de luna aceasta. Preturile pentru Romania nu au fost anuntate inca, insa in SUA un LCD 3D cu diagonala de 46 de inchi va fi comercializat din luna mai la pretul de 1.700 de dolari, iar plasma de 63 de inchi la 6.800 de dolari.
Compania tinteste vanzari de doua milioane de unitati anul acesta si se pregateste pentru acest target, avand in vedere ca a inceput inca din ianuarie productia de masa la televizoare 3D. Panasonic, numarul 4 in productia globala de televizoare, promite tot de luna viitoare televizoare 3D si pe piata locala, dupa ce a lansat saptamana trecuta modele 3D pe piata americana, de la 2.500 de dolari. Preturile pentru Romania sunt comparabile cu cele din afara, a declarat pentru „Financiarul” Alexandru Mina, Advertising&Communication Coordinator la Panasonic Romania.
Din trimestrul urmator va mai aduce televizoare 3D pe piata locala si LG Electronics. „Un numar mare de produse noi lansate de LG la nivel global, in cadrul CES 2010, vor fi introduse pe piata din Romania incepand cu al doilea trimestru al anului.
Primele game de televizoare introduse pe piata sunt cele din gama inovatoare INFINIA, dar si televizoarele 3D impreuna cu toate accesoriile aferente”, au declarat pentru „Financiarul” reprezentantii LG Romania.
Pregatiri pentru Campionatul Mondial de Fotbal
Sony, al doilea producator de televizoare la nivel global, a anuntat ca data de lansare comerciala a televizoarelor 3D luna iunie. Data e valabila si pentru Romania, avand in vedere ca reprezentantii subsidiarei locale se declara increzatori in vanzarile generate de Campionatul Mondial de Fotbal care incepe pe 11 iunie.
„Cu siguranta, noutatea adusa de televizoarele 3D reprezinta o revolutie tehnologica mult asteptata de domeniul IT&C, in ultimii ani.
Televizoarele pe care Sony le pregateste si pentru piata din Romania vor schimba perceptia consumatorului asupra experientei de vizionare si vor spori semnificativ placerea de a urmari programele sportive, cu atat mai mult cu cat poporul roman are multi fani ai fotbalului. Speram ca perioada Cupei Mondiale de Fotbal sa impinga vanzarile din acest domeniu”, a declarat pentru „Financiarul” Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony in Romania. Preturile comunicate de Sony sunt de 3.875 de dolari pentru televizorul de 46 de inchi si 3.222 de dolari modelul de 40 de inchi, iar targetul e de 2,5 milioane de unitati, 10% din vanzarile de LCD-uri pe care si le-a propus pentru acest an.
Retailerii sunt in negocieri
Dupa ce au lansat deja laptopuri si monitoare 3D, acum retailerii vor sa includa in portofoliu si televizoarele, despre care spun ca sunt „o noutate absoluta” si ca vor marca adevarata revolutie pe piata. „Suntem in discutii avansate cu marii producatori de televizoare si estimam ca si acestea vor fi disponibile incepand cu luna aprilie a acestui an. (…)
Televizoarele 3D vor fi in pozitia de noutate absoluta, iar pretul va fi pe masura. intr-un orizont de timp destul de mare, vizionarea 3D va fi posibila numai de pe surse conectate. Atractivitatea va creste pe masura ce in piata va fi disponibil si contentul 3D”, a declarat Cristian Moanta, director de marketing si achizitii la Altex Romania. Despre preturi, Lorand Szarvadi, seful Domo, spune ca diferenta ar putea fi de 50% in plus pentru 3D, asa cum se intampla in cazul monitoarelor. „Nu putem estima momentan impactul acestor noi televizoare asupra pietei si consumatorilor romani.
Foarte importante sunt pretul la raft si perceptia clientului asupra nivelului acestuia. In contextul financiar actual, decizia de achizitie se bazeaza din ce in ce mai mult pe pret, si nu pe impuls”, este de parere Adrian Olteanu, CEO Flamingo International. Pe de alta parte, inovatia televizoarelor 3D va duce la eroziunea preturilor pentru LED-uri, care isi pierd noutatea, apreciaza Cristian Moanta.
Continutul redus, deocamdata Si lansarile de televizoare 3D sunt la inceput, dar e drept ca nici continutul nu e disponibil. Samsung a anuntat inca de la CES 2010 un parteneriat cu DreamWorks Animation SKG pentru crearea de continut in format 3D. Iar ca prima productie este seria de trei filme de animatie „Shrek”, care va fi disponibila din a doua jumatate a anului si in format Blu-ray 3D, al doilea dupa „Mon sters vs Alliens”.
Tot in format 3D e disponibil si un concert al celor de la Black Eyed Peas. Pentru marile ecrane, lista titlurilor disponibile este mai generoasa si
incepe cu „Avatar”, fimul care a realizat cele mai mari incasari din toate timpurile – peste 2,5 miliarde de dolari -, desi nu a reusit sa ia
decat trei Premii Oscar, din noua nominalizari, cea mai importanta ratare fiind aceea de cel mai bun film.
Citeste articolul pe: Financiarul
Samsung, Panasonic, LG si Sony spun ca preturile vor fi similare celor din strainatate
Televizoarele 3D, revelatia targurilor de electronice de anul acesta, alaturi de tablet PC-uri, vor ajunge si in Romania incepand de luna viitoare. Primii producatori care aduc aceste televizoare la noi sunt Samsung si Panasonic si urmeaza LG si Sony. Preturile sunt comparabile cu cele din afara. Atat producatorii, cat si retailerii se asteapta ca noile dispozitive sa revolutioneze piata.
Samsung, cel mai mare producator global de televizoare, va aduce de luna viitoare televizoare 3D si in Romania, dupa ce a lansat deja de luna trecuta aceste produse pe piata sud-coreeana si a anuntat disponibilitatea lor si in SUA, dar si la nivel global, de luna aceasta. Preturile pentru Romania nu au fost anuntate inca, insa in SUA un LCD 3D cu diagonala de 46 de inchi va fi comercializat din luna mai la pretul de 1.700 de dolari, iar plasma de 63 de inchi la 6.800 de dolari.
Compania tinteste vanzari de doua milioane de unitati anul acesta si se pregateste pentru acest target, avand in vedere ca a inceput inca din ianuarie productia de masa la televizoare 3D. Panasonic, numarul 4 in productia globala de televizoare, promite tot de luna viitoare televizoare 3D si pe piata locala, dupa ce a lansat saptamana trecuta modele 3D pe piata americana, de la 2.500 de dolari. Preturile pentru Romania sunt comparabile cu cele din afara, a declarat pentru „Financiarul” Alexandru Mina, Advertising&Communication Coordinator la Panasonic Romania.
Din trimestrul urmator va mai aduce televizoare 3D pe piata locala si LG Electronics. „Un numar mare de produse noi lansate de LG la nivel global, in cadrul CES 2010, vor fi introduse pe piata din Romania incepand cu al doilea trimestru al anului.
Primele game de televizoare introduse pe piata sunt cele din gama inovatoare INFINIA, dar si televizoarele 3D impreuna cu toate accesoriile aferente”, au declarat pentru „Financiarul” reprezentantii LG Romania.
Pregatiri pentru Campionatul Mondial de Fotbal
Sony, al doilea producator de televizoare la nivel global, a anuntat ca data de lansare comerciala a televizoarelor 3D luna iunie. Data e valabila si pentru Romania, avand in vedere ca reprezentantii subsidiarei locale se declara increzatori in vanzarile generate de Campionatul Mondial de Fotbal care incepe pe 11 iunie.
„Cu siguranta, noutatea adusa de televizoarele 3D reprezinta o revolutie tehnologica mult asteptata de domeniul IT&C, in ultimii ani.
Televizoarele pe care Sony le pregateste si pentru piata din Romania vor schimba perceptia consumatorului asupra experientei de vizionare si vor spori semnificativ placerea de a urmari programele sportive, cu atat mai mult cu cat poporul roman are multi fani ai fotbalului. Speram ca perioada Cupei Mondiale de Fotbal sa impinga vanzarile din acest domeniu”, a declarat pentru „Financiarul” Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony in Romania. Preturile comunicate de Sony sunt de 3.875 de dolari pentru televizorul de 46 de inchi si 3.222 de dolari modelul de 40 de inchi, iar targetul e de 2,5 milioane de unitati, 10% din vanzarile de LCD-uri pe care si le-a propus pentru acest an.
Retailerii sunt in negocieri
Dupa ce au lansat deja laptopuri si monitoare 3D, acum retailerii vor sa includa in portofoliu si televizoarele, despre care spun ca sunt „o noutate absoluta” si ca vor marca adevarata revolutie pe piata. „Suntem in discutii avansate cu marii producatori de televizoare si estimam ca si acestea vor fi disponibile incepand cu luna aprilie a acestui an. (…)
Televizoarele 3D vor fi in pozitia de noutate absoluta, iar pretul va fi pe masura. intr-un orizont de timp destul de mare, vizionarea 3D va fi posibila numai de pe surse conectate. Atractivitatea va creste pe masura ce in piata va fi disponibil si contentul 3D”, a declarat Cristian Moanta, director de marketing si achizitii la Altex Romania. Despre preturi, Lorand Szarvadi, seful Domo, spune ca diferenta ar putea fi de 50% in plus pentru 3D, asa cum se intampla in cazul monitoarelor. „Nu putem estima momentan impactul acestor noi televizoare asupra pietei si consumatorilor romani.
Foarte importante sunt pretul la raft si perceptia clientului asupra nivelului acestuia. In contextul financiar actual, decizia de achizitie se bazeaza din ce in ce mai mult pe pret, si nu pe impuls”, este de parere Adrian Olteanu, CEO Flamingo International. Pe de alta parte, inovatia televizoarelor 3D va duce la eroziunea preturilor pentru LED-uri, care isi pierd noutatea, apreciaza Cristian Moanta.
Continutul redus, deocamdata Si lansarile de televizoare 3D sunt la inceput, dar e drept ca nici continutul nu e disponibil. Samsung a anuntat inca de la CES 2010 un parteneriat cu DreamWorks Animation SKG pentru crearea de continut in format 3D. Iar ca prima productie este seria de trei filme de animatie „Shrek”, care va fi disponibila din a doua jumatate a anului si in format Blu-ray 3D, al doilea dupa „Mon sters vs Alliens”.
Tot in format 3D e disponibil si un concert al celor de la Black Eyed Peas. Pentru marile ecrane, lista titlurilor disponibile este mai generoasa si
incepe cu „Avatar”, fimul care a realizat cele mai mari incasari din toate timpurile – peste 2,5 miliarde de dolari -, desi nu a reusit sa ia
decat trei Premii Oscar, din noua nominalizari, cea mai importanta ratare fiind aceea de cel mai bun film.
Citeste articolul pe: Financiarul