Zitec, producator local de software, a lansat luni pe reteaua sociala Facebook o aplicatie prin care utilizatorii recomanda locuri de cazare din intreaga lume. Un prim obiectiv al companiei este atragerea a peste 50.000 de useri in 2010 pentru HotelPeeps, care va genera venituri din comisioane pentru rezervari hoteliere, bilete de avion sau pachete turistice.
Oficialii Zitec nu au facut publice investitiile in HotelPeeps, mentionand ca „nu sunt deloc mici”.
„Mizam pe ideea ca o recomandare venita de la un prieten conteaza mult mai mult decat o recenzie, oricat de buna, realizata de un necunoscut. Prin intermediul HotelPeeps se vor putea cere lamuriri suplimentare din partea prietenilor care au fost acolo si astfel decizia alegerii unui hotel va fi mult mai usoara”, argumenteaza ideea dezvoltarii aplicatiei Alexandru Lapusan, CEO Zitec.
Avand in vedere ca solutia este dezvoltata si in limba engleza, initiatorii proiectului se asteapta pe viitor la o adoptie din ce in ce mai puternica a aplicatiei si de catre membrii retelei sociale din intreaga lume.
Compania va mai lansa inca doua proiecte pe acest segment pana la finalul anului.
Dezvoltarea HotelPeeps a durat 4 luni, echipa de proiect incluzand 6 persoane si va fi urmata de o promovare platita, in exclusivitate pe Facebook.
Zitec a generat in 2009 afaceri de circa 1,5 mil. euro, 80% din venituri provenind din afara tarii, din proiecte dezvoltate pentru clienti din SUA, Canada, Marea Britanie, Cipru sau Germania.
Dumneavoastra ce aplicatii business sau non-business ati recomanda celor circa 1 mil. de romani prezenti pe Facebook?

Citeste articolul pe: Daily Business

Romanii de la Zitec lanseaza pe Facebook o aplicatie de recomandari pentru locuri de cazare

Zitec, producator local de software, a lansat luni pe reteaua sociala Facebook o aplicatie prin care utilizatorii recomanda locuri de cazare din intreaga lume. Un prim obiectiv al companiei este atragerea a peste 50.000 de useri in 2010 pentru HotelPeeps, care va genera venituri din comisioane pentru rezervari hoteliere, bilete de avion sau pachete turistice.
Oficialii Zitec nu au facut publice investitiile in HotelPeeps, mentionand ca „nu sunt deloc mici”.
„Mizam pe ideea ca o recomandare venita de la un prieten conteaza mult mai mult decat o recenzie, oricat de buna, realizata de un necunoscut. Prin intermediul HotelPeeps se vor putea cere lamuriri suplimentare din partea prietenilor care au fost acolo si astfel decizia alegerii unui hotel va fi mult mai usoara”, argumenteaza ideea dezvoltarii aplicatiei Alexandru Lapusan, CEO Zitec.
Avand in vedere ca solutia este dezvoltata si in limba engleza, initiatorii proiectului se asteapta pe viitor la o adoptie din ce in ce mai puternica a aplicatiei si de catre membrii retelei sociale din intreaga lume.
Compania va mai lansa inca doua proiecte pe acest segment pana la finalul anului.
Dezvoltarea HotelPeeps a durat 4 luni, echipa de proiect incluzand 6 persoane si va fi urmata de o promovare platita, in exclusivitate pe Facebook.
Zitec a generat in 2009 afaceri de circa 1,5 mil. euro, 80% din venituri provenind din afara tarii, din proiecte dezvoltate pentru clienti din SUA, Canada, Marea Britanie, Cipru sau Germania.
Dumneavoastra ce aplicatii business sau non-business ati recomanda celor circa 1 mil. de romani prezenti pe Facebook?

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 43 ori.

Publica un raspuns