Romtelecom va oferi in acest an oferte de servicii pentru clientii individuali (segmentul rezidential) personalizate de la o regiune la alta sau chiar de la un cartier la altul, strategie care va avea la baza o intrare agresiva pe piata cu oferte de internet de banda larga la viteze foarte mari, de pana la 100 Mbps, a declarat marti Yorgos Ioannidis, directorul general al operatorului. Pe 22 martie, operatorul va lansa trei noi pachete de servicii de internet broadband, unul dintre acestea permitand viteze de descarcare a datelor intre 8 si 100 Mbps, la tarife de la 5,9 euro pe luna (fara TVA).
„Anul trecut am avut oferte personalizate pentru companii. Acum intram cu aceeasi abordare pe segmentul rezidential. Am elaborat o strategie comerciala care va tine seama de nevoile la nivel de regiune sau chiar de cele la nivelul unui cartier intr-un oras, prin care sa oferim produse optime din punct de vedere al costului. Aceasta strategie se bazeaza pe ceva nou: o sa intram agresiv in tara cu fibra pana in locuintele clientilor individuali, unde este nevoie de viteze foarte mari de internet”, a spus marti Yorgos Ioannidis.
Potrivit acestuia, compania va avea insa „o abordare precauta pentru a nu avea costuri foarte mari de capital”. „Investitiile se vor face in mod controlat dar vom putea oferi clientilor viteze de acces la internet de pana la 100 Mbps”, a mai precizat seful Romtelecom.
Compania va lansa pe 22 martie un nou portofoliu de servicii broadband pentru clientii rezidentiali, respectiv trei noi pachete de abonamente. Unul dintre acestea se adreseaza celor care folosesc intens internetul si ofera viteze de download care variaza intre 8 si 100 Mbps, in functie de tehnologia folosita, iar tarifele lunare incep de la 5,9 euro/luna, fara TVA.
Detalii aici.
Ioannidis: Cresterea eficientei nu inseamna doar reducere de personal
Prin planurile anuntate marti, seful Romtelecom vrea sa arate ca o crestere a eficientei companiei nu inseamna doar reduceri de personal, in contextul in care operatorul a anuntat disponibilizarea a inca 600 de angajati pana la data de 1 mai.
„In cresterea eficientei companiei, tinta noastra nu este numai sa reducem personalul ci sa venim si cu produse eficiente din punct de vedere al costului pe piata si aceasta o arata si noua noastra oferta la internet broadband”, a explicat Ioannidis.
1000 de titluri vor fi disponibile in acest an prin serviciul Video on Demand (VoD)
Directorul general al celui mai mare operator de telefonie fixa din Romania a mai anuntat marti ca pana la sfarsitul anului vor fi lansate si servicii Video on Demand (VoD), prin care utilizatorii vor putea descarca in schimbul unei taxe emisiuni sau filme. Romtelecom promite ca pana la sfarsitul anului sa aiba 1000 de titluri pentru serviciul video on demand.
Magazin de sute de mii de euro, dupa un concept Deutsche Telekom
Tot marti, operatorul a mai anuntat lansarea unui nou concept de magazin de vanzare, care are la baza standarde de comercializare aplicate deja la nivelul Deutsche Telekom, investitie in valoare de cateva sute de mii de euro.
“Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastra de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora in fata clientilor nostri. In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila,” a mai spus Yorgos Ioannidis.

Citeste articolul pe: Hotnews

Romtelecom aduce oferte personalizate de internet de foarte mare viteza in 2010, pentru clientii individuali: Viteze de descarcare intre 8 Mbps si 100 Mbps de la 5,9 euro/luna

Romtelecom va oferi in acest an oferte de servicii pentru clientii individuali (segmentul rezidential) personalizate de la o regiune la alta sau chiar de la un cartier la altul, strategie care va avea la baza o intrare agresiva pe piata cu oferte de internet de banda larga la viteze foarte mari, de pana la 100 Mbps, a declarat marti Yorgos Ioannidis, directorul general al operatorului. Pe 22 martie, operatorul va lansa trei noi pachete de servicii de internet broadband, unul dintre acestea permitand viteze de descarcare a datelor intre 8 si 100 Mbps, la tarife de la 5,9 euro pe luna (fara TVA).
„Anul trecut am avut oferte personalizate pentru companii. Acum intram cu aceeasi abordare pe segmentul rezidential. Am elaborat o strategie comerciala care va tine seama de nevoile la nivel de regiune sau chiar de cele la nivelul unui cartier intr-un oras, prin care sa oferim produse optime din punct de vedere al costului. Aceasta strategie se bazeaza pe ceva nou: o sa intram agresiv in tara cu fibra pana in locuintele clientilor individuali, unde este nevoie de viteze foarte mari de internet”, a spus marti Yorgos Ioannidis.
Potrivit acestuia, compania va avea insa „o abordare precauta pentru a nu avea costuri foarte mari de capital”. „Investitiile se vor face in mod controlat dar vom putea oferi clientilor viteze de acces la internet de pana la 100 Mbps”, a mai precizat seful Romtelecom.
Compania va lansa pe 22 martie un nou portofoliu de servicii broadband pentru clientii rezidentiali, respectiv trei noi pachete de abonamente. Unul dintre acestea se adreseaza celor care folosesc intens internetul si ofera viteze de download care variaza intre 8 si 100 Mbps, in functie de tehnologia folosita, iar tarifele lunare incep de la 5,9 euro/luna, fara TVA.
Detalii aici.
Ioannidis: Cresterea eficientei nu inseamna doar reducere de personal
Prin planurile anuntate marti, seful Romtelecom vrea sa arate ca o crestere a eficientei companiei nu inseamna doar reduceri de personal, in contextul in care operatorul a anuntat disponibilizarea a inca 600 de angajati pana la data de 1 mai.
„In cresterea eficientei companiei, tinta noastra nu este numai sa reducem personalul ci sa venim si cu produse eficiente din punct de vedere al costului pe piata si aceasta o arata si noua noastra oferta la internet broadband”, a explicat Ioannidis.
1000 de titluri vor fi disponibile in acest an prin serviciul Video on Demand (VoD)
Directorul general al celui mai mare operator de telefonie fixa din Romania a mai anuntat marti ca pana la sfarsitul anului vor fi lansate si servicii Video on Demand (VoD), prin care utilizatorii vor putea descarca in schimbul unei taxe emisiuni sau filme. Romtelecom promite ca pana la sfarsitul anului sa aiba 1000 de titluri pentru serviciul video on demand.
Magazin de sute de mii de euro, dupa un concept Deutsche Telekom
Tot marti, operatorul a mai anuntat lansarea unui nou concept de magazin de vanzare, care are la baza standarde de comercializare aplicate deja la nivelul Deutsche Telekom, investitie in valoare de cateva sute de mii de euro.
“Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastra de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora in fata clientilor nostri. In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila,” a mai spus Yorgos Ioannidis.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 487 ori.

Publica un raspuns