Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania, a deschis astazi un nou concept de magazin in Bucuresti, zona Vitan, unde clienti pot testa direct toate serviciile Romtelecom si Cosmote.
Noul magazin lansat in Bucuresti pune la dispozitia vizitatorilor mai multe facilitati, sporind nivelul de interactiune oferit prin intermediul zonei multimedia si a celei demo, unde toate serviciile Romtelecom si Cosmote pot fi testate direct, permitand astfel o experienta imediata si autentica.
Zona de consultanta este conceputa astfel incat sa ofere vizitatorilor informatii personalizate despre servicii, produse si promotii, precum si despre optimizarea facturii.
„Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastra de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora in fata clientilor nostri. In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila, ” a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Parte a aceleiasi strategii a fost deschiderea a trei chioscuri in centre comerciale din Bucuresti si Cluj anul trecut. Noul concept de magazine este aliniat cu pozitionarea de furnizor de divertisment a companiei si are la baza standarde de mercantizare aplicate la nivelul Deutsche Telekom.
SURSA: Romtelecom

Citeste articolul pe: Capital

Romtelecom deschide un nou concept store

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania, a deschis astazi un nou concept de magazin in Bucuresti, zona Vitan, unde clienti pot testa direct toate serviciile Romtelecom si Cosmote.
Noul magazin lansat in Bucuresti pune la dispozitia vizitatorilor mai multe facilitati, sporind nivelul de interactiune oferit prin intermediul zonei multimedia si a celei demo, unde toate serviciile Romtelecom si Cosmote pot fi testate direct, permitand astfel o experienta imediata si autentica.
Zona de consultanta este conceputa astfel incat sa ofere vizitatorilor informatii personalizate despre servicii, produse si promotii, precum si despre optimizarea facturii.
„Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastra de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora in fata clientilor nostri. In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila, ” a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Parte a aceleiasi strategii a fost deschiderea a trei chioscuri in centre comerciale din Bucuresti si Cluj anul trecut. Noul concept de magazine este aliniat cu pozitionarea de furnizor de divertisment a companiei si are la baza standarde de mercantizare aplicate la nivelul Deutsche Telekom.
SURSA: Romtelecom

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 71 ori.

Publica un raspuns