Conform Asociatiei de Marketing Mobil rata de reusita a campaniilor de SMS Marketing este foarte buna, iar recuperarea investitiei poate ajunge la de 20 de ori suma investita. Avand in vedere statisticile, care arata ca sunt patru utilizatori de telefonie mobila la un utilizator de PC, Telemedia Consult recomanda solutiile de SMS Marketing pentru comunicarea cu clientii existenti sau potentiali. Aceasta tactica de marketing presupune transmiterea de mesaje personalizate, chiar pe telefonul mobil al clientului.
Cum punctul de plecare in orice strategie de marketing este dat de tendinta consumatorilor, specialistii in marketing nu pot ignora trendul ascendent de a utiliza telefonul mobil in alte scopuri decat cel al unui simplu apel telefonic, trend evidentiat si de un studiu realizat de Asociatia de Marketing Mobil din Statele Unite. Ca atare, folosirea telefoniei mobile pentru transmiterea catre client a unor mesaje personalizate, vine ca o etapa fireasca in evolutia practicilor de marketing.
Pentru a veni in intampinarea companiilor care doresc sa deruleze asemenea campanii, serviciul de SMS Marketing al Telemedia Consult ofera un mod rapid de comunicare, gratie unei tehnologii avansate. Astfel, cu o capacitate de transmitere a 1000 SMS-uri in 2-3 minute si cu parteneriate incheiate cu toti operatorii principali de telefonie mobila, cum ar fi Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp, acest serviciu faciliteaza atingerea unui numar cat mai mare de destinatari intr-un timp cat mai scurt.
Exista doua tipuri de campanii ce pot fi utilizate cu succes. Campaniile de tip Push- prin care se transmit mesaje text cu un continut informational pentru promovarea produselor, serviciilor sau pentru transmiterea de urari, felicitari etc. Al doilea tip de campanii sunt cele Pull- care constau in transformarea datelor trimise de respondent in baze de date, premii, discount-uri sau coduri de acces.

Citeste articolul pe: Agora News

SMS Marketing-ul aduce de 20 de ori recuperarea investitiei

Conform Asociatiei de Marketing Mobil rata de reusita a campaniilor de SMS Marketing este foarte buna, iar recuperarea investitiei poate ajunge la de 20 de ori suma investita. Avand in vedere statisticile, care arata ca sunt patru utilizatori de telefonie mobila la un utilizator de PC, Telemedia Consult recomanda solutiile de SMS Marketing pentru comunicarea cu clientii existenti sau potentiali. Aceasta tactica de marketing presupune transmiterea de mesaje personalizate, chiar pe telefonul mobil al clientului.
Cum punctul de plecare in orice strategie de marketing este dat de tendinta consumatorilor, specialistii in marketing nu pot ignora trendul ascendent de a utiliza telefonul mobil in alte scopuri decat cel al unui simplu apel telefonic, trend evidentiat si de un studiu realizat de Asociatia de Marketing Mobil din Statele Unite. Ca atare, folosirea telefoniei mobile pentru transmiterea catre client a unor mesaje personalizate, vine ca o etapa fireasca in evolutia practicilor de marketing.
Pentru a veni in intampinarea companiilor care doresc sa deruleze asemenea campanii, serviciul de SMS Marketing al Telemedia Consult ofera un mod rapid de comunicare, gratie unei tehnologii avansate. Astfel, cu o capacitate de transmitere a 1000 SMS-uri in 2-3 minute si cu parteneriate incheiate cu toti operatorii principali de telefonie mobila, cum ar fi Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp, acest serviciu faciliteaza atingerea unui numar cat mai mare de destinatari intr-un timp cat mai scurt.
Exista doua tipuri de campanii ce pot fi utilizate cu succes. Campaniile de tip Push- prin care se transmit mesaje text cu un continut informational pentru promovarea produselor, serviciilor sau pentru transmiterea de urari, felicitari etc. Al doilea tip de campanii sunt cele Pull- care constau in transformarea datelor trimise de respondent in baze de date, premii, discount-uri sau coduri de acces.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 430 ori.

Publica un raspuns