Consumatorii care sunt fani pe reteaua sociala Facebook sau followeri pe Twitter ai unui brand sunt mult mai inclinati sa recomande acea marca prietenilor, dar de asemenea sa si cumpere produse sau servicii ale companiei respective, decat inainte de a deveni followeri/fani, rezulta dintr-un studiu al companiei de cercetare Chadwick Martin Bailey.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.500 de internauti din SUA. Din acesta a rezultat ca 60% dintre fanii pe Facebook si 79% dintre followerii pe Twitter sunt mai predispusi sa recomande brandurile decat inainte de a le urmari pe canalele sociale. Mai mult de atat, 51% dintre fanii Facebook si 67% dintre cei de pe Twitter ar cumpara produse sau servicii ale acestor branduri. Considerand faptul ca Facebook are peste 400 milioane de utilizatori la nivel global, oportunitatile pentru marketeri sunt foarte mari, subliniaza studiul companiei de cercetare.
„Desi social media nu este chiar ‘perfectiunea intruchipata’ cum spun unii, este totusi un punct important si destul de ieftin care afecteaza in mod direct vanzarile si aduce efecte pozitive la nivel de word of mouth”, a comentat Josh Mendelsohn, vice presedinte la Chadwick Martin Bailey. „Companiile care nu sunt active pe cele doua retele sociale rateaza oportunitati enorme si, in functie de gradul de implicare, transmit sau nu deschiderea catre clienti”, continua acesta.
click pentru marire
Studiul a subliniat de asemenea perceptia consumatorilor in ceea ce priveste brandurile care nu sunt inca prezente pe cele doua retele sociale. Intrebati in ce lumina considera ca este pus un brand care nu este implicat in activitati pe retele sociale precum Facebook sau Twitter, cativa dintre intervievati au raspuns urmatoarele:
– „E de asteptat ca o companie sa aiba totusi, intr-o era in care digitalul si retelele sociale castiga atata teren, prezenta pe cel putin o retea sociala. Daca nu au, te indoiesti de relevanta companiei pe piata actuala”, a spus o doamna cu varsta intre 50 si 54 de ani.
– „Ori nu sunt interesati de cei ce frecventeaza Facebook si Twitter, ori nu sunt constienti de oportunitatea de a castiga vizibilitatea printr-o metoda interactiva”, este de parere un barbat cu varsta intre 35 si 39 de ani.
– „Arata ca nu sunt conectate la noile modalitati de a comunica cu potentialii clienti”, spune o tanara cu varsta intre 18 si 24 de ani.
Statistici recente subliniaza ca Facebook are in prezent peste 400 de milioane de utilizatori activi si mai mult de 20 de milioane dintre ei devin fani ai anumitor branduri. Utilizatorii de Twitter posteaza zilnic peste 50 de milioane de mesaje scurte, echivalentul a 600 de tweet-uri pe secunda.
In Romania, Facebook a atins recent 1 milion de utilizatori. Anumiti antreprenori din Romania au inceput sa puna „pariuri virtuale” ca pana la 1 august, aceasta retea sociala va atinge 2 milioane de utilizatori. Dumneavoastra ce parere aveti?
Cititi si un interviu DailyBusiness.ro cu antreprenorul in online Justin Kadima care spune ca in 2010, evolutia Internetului romanesc poate fi definita printr-un singur cuvant – Facebook.
Urmariti paginile DailyBusiness.ro de pe Twitter precum si de pe Facebook, pentru a ramane la curent cu cele mai interesante noutati din lumea de business.
Chadwick Martin Bailey este o companie de cercetare cu sediul in Boston, Massachusetts, fondata in 1984. Aceasta deserveste in prezent clienti din 30 de state ale lumii.

Citeste articolul pe: Daily Business

Studiu: Prietenii unui brand pe Twitter si Facebook au sanse mai mari sa devina clienti

Consumatorii care sunt fani pe reteaua sociala Facebook sau followeri pe Twitter ai unui brand sunt mult mai inclinati sa recomande acea marca prietenilor, dar de asemenea sa si cumpere produse sau servicii ale companiei respective, decat inainte de a deveni followeri/fani, rezulta dintr-un studiu al companiei de cercetare Chadwick Martin Bailey.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.500 de internauti din SUA. Din acesta a rezultat ca 60% dintre fanii pe Facebook si 79% dintre followerii pe Twitter sunt mai predispusi sa recomande brandurile decat inainte de a le urmari pe canalele sociale. Mai mult de atat, 51% dintre fanii Facebook si 67% dintre cei de pe Twitter ar cumpara produse sau servicii ale acestor branduri. Considerand faptul ca Facebook are peste 400 milioane de utilizatori la nivel global, oportunitatile pentru marketeri sunt foarte mari, subliniaza studiul companiei de cercetare.
„Desi social media nu este chiar ‘perfectiunea intruchipata’ cum spun unii, este totusi un punct important si destul de ieftin care afecteaza in mod direct vanzarile si aduce efecte pozitive la nivel de word of mouth”, a comentat Josh Mendelsohn, vice presedinte la Chadwick Martin Bailey. „Companiile care nu sunt active pe cele doua retele sociale rateaza oportunitati enorme si, in functie de gradul de implicare, transmit sau nu deschiderea catre clienti”, continua acesta.
click pentru marire
Studiul a subliniat de asemenea perceptia consumatorilor in ceea ce priveste brandurile care nu sunt inca prezente pe cele doua retele sociale. Intrebati in ce lumina considera ca este pus un brand care nu este implicat in activitati pe retele sociale precum Facebook sau Twitter, cativa dintre intervievati au raspuns urmatoarele:
– „E de asteptat ca o companie sa aiba totusi, intr-o era in care digitalul si retelele sociale castiga atata teren, prezenta pe cel putin o retea sociala. Daca nu au, te indoiesti de relevanta companiei pe piata actuala”, a spus o doamna cu varsta intre 50 si 54 de ani.
– „Ori nu sunt interesati de cei ce frecventeaza Facebook si Twitter, ori nu sunt constienti de oportunitatea de a castiga vizibilitatea printr-o metoda interactiva”, este de parere un barbat cu varsta intre 35 si 39 de ani.
– „Arata ca nu sunt conectate la noile modalitati de a comunica cu potentialii clienti”, spune o tanara cu varsta intre 18 si 24 de ani.
Statistici recente subliniaza ca Facebook are in prezent peste 400 de milioane de utilizatori activi si mai mult de 20 de milioane dintre ei devin fani ai anumitor branduri. Utilizatorii de Twitter posteaza zilnic peste 50 de milioane de mesaje scurte, echivalentul a 600 de tweet-uri pe secunda.
In Romania, Facebook a atins recent 1 milion de utilizatori. Anumiti antreprenori din Romania au inceput sa puna „pariuri virtuale” ca pana la 1 august, aceasta retea sociala va atinge 2 milioane de utilizatori. Dumneavoastra ce parere aveti?
Cititi si un interviu DailyBusiness.ro cu antreprenorul in online Justin Kadima care spune ca in 2010, evolutia Internetului romanesc poate fi definita printr-un singur cuvant – Facebook.
Urmariti paginile DailyBusiness.ro de pe Twitter precum si de pe Facebook, pentru a ramane la curent cu cele mai interesante noutati din lumea de business.
Chadwick Martin Bailey este o companie de cercetare cu sediul in Boston, Massachusetts, fondata in 1984. Aceasta deserveste in prezent clienti din 30 de state ale lumii.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 56 ori.

Publica un raspuns