Salut, asta o sa fie un post foarte lung, dar cu un rost – asigur cumparatorul de calitatea produsului.

Vand o bicicleta exceptionala, cu frane pe disc.

Este o Kona Fire Mountain hardtail cu cadru de 22 – pentru persoane inalte. Eu am 1.90 si mi se potriveste perfect. Pentru inaltimi de genul 1.80 nu e nici o problema, doar ajustati saua mai jos. Bicicleta am achizitionat-o, din cate tin minte, in vara lui 2008 de la assport(cost initial 1700ron) si am rulat-o in oras, cu o singura iesire la munte intr-un weekend vara trecuta. Este intretinuta cu foarte multa grija.

Garantie nu are, pt ca la o saptamana dupa ce-am cumparat-o, am inceput s-o upgradez serios de la alt magazin (evident pierzand garantia). Ca sa va faceti o idee despre calitatea componentelor din upgrade-uri, ele au fost dupa cum urmeaza:

– Aruncat prostia de ghidon ingust cu care a venit si i-am montat un Truvativ Holzfeller DH Riserbar, gasiti review-uri cu ghidonul Bicicleta a scazut un pic in greutate si a castigat mult in stabilitate. Pentru noul ghidon a trebuit schimbata si pipa cu un XR. Costul upgrade-ului a fost 150ron ghidonul + 25 ron pipa.

– Cauciucurile. Cu alea stock de 26×1.95 am facut pana pe spate la scurt timp dupa ce-am achizitionat bicla, asa ca imediat le-am schimbat cu cele mai bune din magazin la ora aia: Larsen TT MAXXPRO duritate 60a 26×2.35. Atunci a fost 75 ron bucata, am dat 150ron pt ambele cauciucuri + montare. Acum vad ca s-au scumpit le gasiti dar eu am varianta pe latime 2.35. Au aderenta foarte buna.

– Computer: Cateye Vectra Wireless CC-VT100W il gasiti . Functioneaza foarte bine, si precis; am sa pun si poze; imi indica ~1140km parcursi, dar inainte sa montez computerul am mai facut ~100km deci sa consideram ca bicicleta are un rulaj de ~1240 km total.

– cireasa de pe tort: upgrade-ul cel mai scump pe care l-a suferit bicicleta in vara lui 2009, m-a dus la 500 ron. I-am inlocuit shifterele Shimano Alivio, am pus Shimano Deore in schimb. Am inlocuit deraiorul spate tot cu Shimano Deore, lucru care a necesitat inlocuirea casetei de 8 pinioane cu una de 9. La fel a fost nevoie de un lant nou care sa se adapteze la noua caseta de 9 pinioane. Cost upgrade: 500ron.

– lumini: far Longus pe fatza, foarte puternic, in 2 faze, are baterii noi acum. Stop spate Sigma Tailguard, in 4 faze, este extrem de vizibil in trafic, pentru ca e un stop cu 5 becuri. La fel, are baterii noi acum. Ambele au fost 50 ron bucata.

– protectie gel pt sa. Discutabil, la drum lung pe munte o scoateti, dar in oras e buna.

– pedale BikePositive din otel. Jartelele de plastic cu care a venit bicicleta de la assport s-au spart la scurt timp.

– mansoane albe noi. Dau cumparatorului si mansoanele vechi negre, poate le prefera pe-alea, dar astea albe montate acum pe ghidon sunt mai bune ca grip.

Cumparatorul va primi si cateva bonusuri (GRATUITE!) extrem de utile:

– doua anvelope noi noute CST 26×2.20 pana la 2.50.

– spray gresant pentru lant LubriTech.

– dau si mansoanele vechi negre, desi mie-mi plac astea albe ca grip.

Pretul bicicletei este de 1200 ron; un pret bun pentru ce ofer.

Prin urmare, pentru 1200 ron cumparati o bicicleta excelenta, ingrijita, care, la un mic calcul realizati c-ar trebui vanduta MULT mai scump.

Contact: 0722 572 377 andrei.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Citeste articolul pe: XtremPC

Vand bicicleta hardtail stare foarte buna

Salut, asta o sa fie un post foarte lung, dar cu un rost – asigur cumparatorul de calitatea produsului.

Vand o bicicleta exceptionala, cu frane pe disc.

Este o Kona Fire Mountain hardtail cu cadru de 22 – pentru persoane inalte. Eu am 1.90 si mi se potriveste perfect. Pentru inaltimi de genul 1.80 nu e nici o problema, doar ajustati saua mai jos. Bicicleta am achizitionat-o, din cate tin minte, in vara lui 2008 de la assport(cost initial 1700ron) si am rulat-o in oras, cu o singura iesire la munte intr-un weekend vara trecuta. Este intretinuta cu foarte multa grija.

Garantie nu are, pt ca la o saptamana dupa ce-am cumparat-o, am inceput s-o upgradez serios de la alt magazin (evident pierzand garantia). Ca sa va faceti o idee despre calitatea componentelor din upgrade-uri, ele au fost dupa cum urmeaza:

– Aruncat prostia de ghidon ingust cu care a venit si i-am montat un Truvativ Holzfeller DH Riserbar, gasiti review-uri cu ghidonul Bicicleta a scazut un pic in greutate si a castigat mult in stabilitate. Pentru noul ghidon a trebuit schimbata si pipa cu un XR. Costul upgrade-ului a fost 150ron ghidonul + 25 ron pipa.

– Cauciucurile. Cu alea stock de 26×1.95 am facut pana pe spate la scurt timp dupa ce-am achizitionat bicla, asa ca imediat le-am schimbat cu cele mai bune din magazin la ora aia: Larsen TT MAXXPRO duritate 60a 26×2.35. Atunci a fost 75 ron bucata, am dat 150ron pt ambele cauciucuri + montare. Acum vad ca s-au scumpit le gasiti dar eu am varianta pe latime 2.35. Au aderenta foarte buna.

– Computer: Cateye Vectra Wireless CC-VT100W il gasiti . Functioneaza foarte bine, si precis; am sa pun si poze; imi indica ~1140km parcursi, dar inainte sa montez computerul am mai facut ~100km deci sa consideram ca bicicleta are un rulaj de ~1240 km total.

– cireasa de pe tort: upgrade-ul cel mai scump pe care l-a suferit bicicleta in vara lui 2009, m-a dus la 500 ron. I-am inlocuit shifterele Shimano Alivio, am pus Shimano Deore in schimb. Am inlocuit deraiorul spate tot cu Shimano Deore, lucru care a necesitat inlocuirea casetei de 8 pinioane cu una de 9. La fel a fost nevoie de un lant nou care sa se adapteze la noua caseta de 9 pinioane. Cost upgrade: 500ron.

– lumini: far Longus pe fatza, foarte puternic, in 2 faze, are baterii noi acum. Stop spate Sigma Tailguard, in 4 faze, este extrem de vizibil in trafic, pentru ca e un stop cu 5 becuri. La fel, are baterii noi acum. Ambele au fost 50 ron bucata.

– protectie gel pt sa. Discutabil, la drum lung pe munte o scoateti, dar in oras e buna.

– pedale BikePositive din otel. Jartelele de plastic cu care a venit bicicleta de la assport s-au spart la scurt timp.

– mansoane albe noi. Dau cumparatorului si mansoanele vechi negre, poate le prefera pe-alea, dar astea albe montate acum pe ghidon sunt mai bune ca grip.

Cumparatorul va primi si cateva bonusuri (GRATUITE!) extrem de utile:

– doua anvelope noi noute CST 26×2.20 pana la 2.50.

– spray gresant pentru lant LubriTech.

– dau si mansoanele vechi negre, desi mie-mi plac astea albe ca grip.

Pretul bicicletei este de 1200 ron; un pret bun pentru ce ofer.

Prin urmare, pentru 1200 ron cumparati o bicicleta excelenta, ingrijita, care, la un mic calcul realizati c-ar trebui vanduta MULT mai scump.

Contact: 0722 572 377 andrei.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 698 ori.

Publica un raspuns