“E-mailul: Codul bunelor maniere”, un ghid pentru cei care vor sa comunice eficient si elegantDin 3 mai, Saptamana Financiara si Editura Litera va ofera “E-mailul: Codul bunelor maniere”, un ghid esential pentru cei care vor sa comunice eficient si elegant in mediul on-line. Cu un stil clar si amuzant, volumul este in acelasi timp o lectura agreabila si necesara oricarei persoane, indiferent de domeniul de activitate. “Statisticile curente ne arata ca se trimit aproape 210 miliarde de e-mailuri zilnic, adica mai mult de 2 miliarde de e-mailuri pe secunda. E-mailul (…) are un efect fenomenal asupra felului in care comunicam, insa efectul nu este intotdeauna unul benefic, intrucat utilizarea sa inadecvata poate aduce prejudicii”, afirma autoarea cartii, Shirley Taylor.
Intr-o lume care comunica global, 24 de ore pe zi, e-mailurile sunt adevarate carti de vizita pentru persoane sau pentru companii. „Ceea ce scriem si felul in care scriem afecteaza parerea celorlalti despre noi, la fel cum o strangere de mana iti influenteaza parerea atunci cand faci cunostinta cu cineva. Mesajele bine concepute, care au un aspect profesionist si suna bine ii vor face pe oameni sa aiba un sentiment bun atunci cand intra in legatura cu tine”, sustine Shirley Taylor. De aceea, fie ca le trimitem prietenilor sau familiei, fie ca le trimitem partenerilor de afaceri, e-mailurile trebuie sa respecte anumite reguli. Utilizati aceste reguli si va veti dezvolta abilitatile de comunicare, veti creste productivitatea si veti imbunatati relatiile cu colegii si clientii, este indemnul autoarei.
“E-mailul: Codul bunelor maniere” va arata, pas cu pas, cum puteti transforma un mesaj electronic intr-un instrument foarte util de promovare. De la cele mai potrivite formule de salut si de incheiere pana la modul in care este construita o semnatura electronica, Shirley Taylor va dezvaluie secretele si micile trucuri care va vor face sa aratati bine on-line. Fiecare capitol include o serie de indrumari practice si concise despre cum puteti profita de rezultatele unui e-mail bine scris. Veti afla care sunt cele 7 pacate capitale in lucrul cu e-mailul si in gestionarea eficienta a casutei postale si care sunt regulile esentiale pentru redactarea unor mesaje de afaceri de succes. O atentie speciala este dedicat masurilor de protejare a corespondentei on-line. In fiecare capitol veti regasi rubrici speciale, cu titluri captivante, care va vor amuza si va vor ajuta sa retineti informatii esentiale: „distrugatorul de mituri” (rubrica dedicata demontarii unor afirmatii neadevarate), „zone periculoase” (cuvinte de avertizare sau masuri de precautie de care este bine sa tineti seama) sau „momentul Aha!” (sublinierea informatiilor obtinute in urma unor deductii).
Shirley Taylor a scris numeroase carti dedicate comunicarii de afaceri (printre care best-sellerurile „Model Business Letters” si „E-mails and Other Business Documents)”, precum si dezvoltarii aptitudinilor personale. De asemenea, organizeaza seminarii si este speaker la numeroase evenimente internationale.

Citeste articolul pe: Financiarul

“E-mailul: Codul bunelor maniere”, un ghid pentru cei care vor sa comunice eficient si elegant

“E-mailul: Codul bunelor maniere”, un ghid pentru cei care vor sa comunice eficient si elegantDin 3 mai, Saptamana Financiara si Editura Litera va ofera “E-mailul: Codul bunelor maniere”, un ghid esential pentru cei care vor sa comunice eficient si elegant in mediul on-line. Cu un stil clar si amuzant, volumul este in acelasi timp o lectura agreabila si necesara oricarei persoane, indiferent de domeniul de activitate. “Statisticile curente ne arata ca se trimit aproape 210 miliarde de e-mailuri zilnic, adica mai mult de 2 miliarde de e-mailuri pe secunda. E-mailul (…) are un efect fenomenal asupra felului in care comunicam, insa efectul nu este intotdeauna unul benefic, intrucat utilizarea sa inadecvata poate aduce prejudicii”, afirma autoarea cartii, Shirley Taylor.
Intr-o lume care comunica global, 24 de ore pe zi, e-mailurile sunt adevarate carti de vizita pentru persoane sau pentru companii. „Ceea ce scriem si felul in care scriem afecteaza parerea celorlalti despre noi, la fel cum o strangere de mana iti influenteaza parerea atunci cand faci cunostinta cu cineva. Mesajele bine concepute, care au un aspect profesionist si suna bine ii vor face pe oameni sa aiba un sentiment bun atunci cand intra in legatura cu tine”, sustine Shirley Taylor. De aceea, fie ca le trimitem prietenilor sau familiei, fie ca le trimitem partenerilor de afaceri, e-mailurile trebuie sa respecte anumite reguli. Utilizati aceste reguli si va veti dezvolta abilitatile de comunicare, veti creste productivitatea si veti imbunatati relatiile cu colegii si clientii, este indemnul autoarei.
“E-mailul: Codul bunelor maniere” va arata, pas cu pas, cum puteti transforma un mesaj electronic intr-un instrument foarte util de promovare. De la cele mai potrivite formule de salut si de incheiere pana la modul in care este construita o semnatura electronica, Shirley Taylor va dezvaluie secretele si micile trucuri care va vor face sa aratati bine on-line. Fiecare capitol include o serie de indrumari practice si concise despre cum puteti profita de rezultatele unui e-mail bine scris. Veti afla care sunt cele 7 pacate capitale in lucrul cu e-mailul si in gestionarea eficienta a casutei postale si care sunt regulile esentiale pentru redactarea unor mesaje de afaceri de succes. O atentie speciala este dedicat masurilor de protejare a corespondentei on-line. In fiecare capitol veti regasi rubrici speciale, cu titluri captivante, care va vor amuza si va vor ajuta sa retineti informatii esentiale: „distrugatorul de mituri” (rubrica dedicata demontarii unor afirmatii neadevarate), „zone periculoase” (cuvinte de avertizare sau masuri de precautie de care este bine sa tineti seama) sau „momentul Aha!” (sublinierea informatiilor obtinute in urma unor deductii).
Shirley Taylor a scris numeroase carti dedicate comunicarii de afaceri (printre care best-sellerurile „Model Business Letters” si „E-mails and Other Business Documents)”, precum si dezvoltarii aptitudinilor personale. De asemenea, organizeaza seminarii si este speaker la numeroase evenimente internationale.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 818 ori.

Publica un raspuns