Regia de publicitate online ARBOinteractive anunta lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piata online romaneasca targetarea predictiv-comportamentala (PBT – Predictive Behavioural Targeting). Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.
„Lansarea Behavia se inscrie in strategia de dezvoltare a ARBOinteractive care vizeaza crearea unor departamente dedicate, care sa ofere un raspuns nevoilor de comunicare online din ce in ce mai diverse si mai specifice, a afirmat Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive.
Acesta a mai declarat ca in contextul schimbarilor rapide a comportamentului consumatorilor, comunicarea online are nevoie de adaptare la realitatea din teren. „Mai mult decat atat, in acest an de criza, eficienta comunicarii este urmarita cu foarte multa atentie. PBT este o tehnologie care actioneaza in doua directii: extinderea reach-ului (posibilitatea de a atinge mai multi utilizatori din targetul dorit, nu doar pe cei care pot fi gasiti pe o selectie de site-uri) si eliminarea waste-ului (mesajul va ajunge doar la cei din targetul respectiv)”, a continuat Calin Rotarus.
Tehnologia identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: electronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interesele financiare etc. Marcin Wozniak, CEO ARBOinteractive CEE a spus ca online-ul este un mediu in permanenta dezvoltare, „iar din dorinta de a oferi produse adaptate acestor nevoi am lansat Behavia, produs care si-a dovedit deja eficienta in tari precum Polonia sau Cehia”. „In prezent, exista 17 profiluri de grupuri-tinta (manageri, femei active cu copii, tineri pasionati de electronice, pasionati de automobile etc), care ne ajuta sa avem un punct de plecare si o platforma de intelegere a tehnologiei. In practica se poate crea, de fapt, orice profil”, a declarat Marius Sutu, Project Manager Behavia Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

ARBOinteractive lanseaza Behavia

Regia de publicitate online ARBOinteractive anunta lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piata online romaneasca targetarea predictiv-comportamentala (PBT – Predictive Behavioural Targeting). Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.
„Lansarea Behavia se inscrie in strategia de dezvoltare a ARBOinteractive care vizeaza crearea unor departamente dedicate, care sa ofere un raspuns nevoilor de comunicare online din ce in ce mai diverse si mai specifice, a afirmat Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive.
Acesta a mai declarat ca in contextul schimbarilor rapide a comportamentului consumatorilor, comunicarea online are nevoie de adaptare la realitatea din teren. „Mai mult decat atat, in acest an de criza, eficienta comunicarii este urmarita cu foarte multa atentie. PBT este o tehnologie care actioneaza in doua directii: extinderea reach-ului (posibilitatea de a atinge mai multi utilizatori din targetul dorit, nu doar pe cei care pot fi gasiti pe o selectie de site-uri) si eliminarea waste-ului (mesajul va ajunge doar la cei din targetul respectiv)”, a continuat Calin Rotarus.
Tehnologia identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: electronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interesele financiare etc. Marcin Wozniak, CEO ARBOinteractive CEE a spus ca online-ul este un mediu in permanenta dezvoltare, „iar din dorinta de a oferi produse adaptate acestor nevoi am lansat Behavia, produs care si-a dovedit deja eficienta in tari precum Polonia sau Cehia”. „In prezent, exista 17 profiluri de grupuri-tinta (manageri, femei active cu copii, tineri pasionati de electronice, pasionati de automobile etc), care ne ajuta sa avem un punct de plecare si o platforma de intelegere a tehnologiei. In practica se poate crea, de fapt, orice profil”, a declarat Marius Sutu, Project Manager Behavia Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,372 ori.

Publica un raspuns