Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor anunta participarea la Call Center and Customer Care Conference and Expo 2010, desfasurata in perioada 28 – 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica, precum si parteneriatul cu Polycom, lider in solutii de audio si videoconferinta.
In cadrul celei de a sasea editie a „Call Center & Customer Care Conference and Expo 2010”, cel mai important eveniment dedicat specialistilor din industria de call/contact center romaneasca, compania va prezentate noile solutii de callcenter bazate pe hardware Siemens si Dialogic, software Voxtron Agentel si Invision Workforce Management.
De la firma partenera Dasan, lider mondial producator de casti si accesorii, vor fi lansate promotii pentru casti profesionale de callcenter. Prezentarea BEIA va fi: „Intelligent multimedia call-center from Voxtron and Dialogic with Invision Workforce Management”.
De asemenea, BEIA Consult anunta parteneriatul pentru distributia echipamentelor de audio si videoconferinta de la Polycom si obtinerea certificarii pentru competentele Polycom: Installed Voice Pre-Sales Technical, Polycom Installed Voice Sales, IP Data Networking- AV Environments, Voice over IP (VoIP) Pre-Sales Technical, Polycom Voice over IP (VoIP) Sales, Wireless Solutions Pre-Sales Technical si Wireless Solutions Sales.

Citeste articolul pe: Agora News

Beia Consult anunta participarea la CallcenterExpo 2010

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor anunta participarea la Call Center and Customer Care Conference and Expo 2010, desfasurata in perioada 28 – 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica, precum si parteneriatul cu Polycom, lider in solutii de audio si videoconferinta.
In cadrul celei de a sasea editie a „Call Center & Customer Care Conference and Expo 2010”, cel mai important eveniment dedicat specialistilor din industria de call/contact center romaneasca, compania va prezentate noile solutii de callcenter bazate pe hardware Siemens si Dialogic, software Voxtron Agentel si Invision Workforce Management.
De la firma partenera Dasan, lider mondial producator de casti si accesorii, vor fi lansate promotii pentru casti profesionale de callcenter. Prezentarea BEIA va fi: „Intelligent multimedia call-center from Voxtron and Dialogic with Invision Workforce Management”.
De asemenea, BEIA Consult anunta parteneriatul pentru distributia echipamentelor de audio si videoconferinta de la Polycom si obtinerea certificarii pentru competentele Polycom: Installed Voice Pre-Sales Technical, Polycom Installed Voice Sales, IP Data Networking- AV Environments, Voice over IP (VoIP) Pre-Sales Technical, Polycom Voice over IP (VoIP) Sales, Wireless Solutions Pre-Sales Technical si Wireless Solutions Sales.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 399 ori.

Publica un raspuns