Criza a redus bugetele advertiserilor, i-a determinat sa fie mai precauti si sa mearga spre reclama clasica si ieftina, insa creativitatea nu a lipsit cu totul din „meniul” servit consumatorilor pe strada. Vezi o selectie realizata de DailyBusiness.ro cu o parte din cele mai spectaculoase proiecte OOH (out of home) care au aparut in Bucuresti in ultimele luni.
Prigat-ul care se plimba pe bicicleta sau ridica greutati si Mountain Dew-ul care se da cu skiurile au fost prezente, la final de 2009 si inceput de 2010, in cele mai populate statii de metrou.
Promovarea noului Lipton cu aroma de zmeura, de anul trecut, a fost asezonata cu un panou video pe care se „plimbau” valuri de fructe.
Tinerii care merg spre Universitate au ocazia sa dea peste o doza de Pepsi, un OOH neconventional, parte a campaniei Pepsi Music.
Cea mai recenta campanie a Ursus, „Ambitia”, se promoveaza outdoor cu un mash (panza uriasa) care impresioneaza prin dimensiuni – acopera in intregime fatada magazinului Unirea – si pe care se vad chipurile lui Florin Serban, Andi Moisescu si Dragos Bucur.
McDonald’s aniverseaza 15 ani in Romania cu cartofi prajiti in 3D, si un mesaj teasing care trimite la pagina web a companiei.
Creativii romani sunt totusi inca destul de departe de OOH-ul neconventional facut de colegii lor occidentali. Imaginile vorbesc.
Locuitorii Parisului asteapta metroul pe canapele Ikea
click pentru marire
Doamnele care se plimba pe strazile Parisului pot „culege” o floare parfumata cu Flower by Kenzo
click pentru marire
Daca treci prin Tokio, ai grija la paparazzi – panou 3D de promovarea a modelului de aparat foto Nikon D 700
click pentru marire

Citeste articolul pe: Daily Business

Ce reclame spectaculoase incearca sa fure privirile pe strazile din Bucuresti (FOTO)

Criza a redus bugetele advertiserilor, i-a determinat sa fie mai precauti si sa mearga spre reclama clasica si ieftina, insa creativitatea nu a lipsit cu totul din „meniul” servit consumatorilor pe strada. Vezi o selectie realizata de DailyBusiness.ro cu o parte din cele mai spectaculoase proiecte OOH (out of home) care au aparut in Bucuresti in ultimele luni.
Prigat-ul care se plimba pe bicicleta sau ridica greutati si Mountain Dew-ul care se da cu skiurile au fost prezente, la final de 2009 si inceput de 2010, in cele mai populate statii de metrou.
Promovarea noului Lipton cu aroma de zmeura, de anul trecut, a fost asezonata cu un panou video pe care se „plimbau” valuri de fructe.
Tinerii care merg spre Universitate au ocazia sa dea peste o doza de Pepsi, un OOH neconventional, parte a campaniei Pepsi Music.
Cea mai recenta campanie a Ursus, „Ambitia”, se promoveaza outdoor cu un mash (panza uriasa) care impresioneaza prin dimensiuni – acopera in intregime fatada magazinului Unirea – si pe care se vad chipurile lui Florin Serban, Andi Moisescu si Dragos Bucur.
McDonald’s aniverseaza 15 ani in Romania cu cartofi prajiti in 3D, si un mesaj teasing care trimite la pagina web a companiei.
Creativii romani sunt totusi inca destul de departe de OOH-ul neconventional facut de colegii lor occidentali. Imaginile vorbesc.
Locuitorii Parisului asteapta metroul pe canapele Ikea
click pentru marire
Doamnele care se plimba pe strazile Parisului pot „culege” o floare parfumata cu Flower by Kenzo
click pentru marire
Daca treci prin Tokio, ai grija la paparazzi – panou 3D de promovarea a modelului de aparat foto Nikon D 700
click pentru marire

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 81 ori.

Publica un raspuns