Care este cea mai buna sursa de inspiratie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiara de la inceputul acesteia pana acum.
Cei de la Citroen s-au gandit sa profite un pic de norul vulcanic si sa realizeze o reclama inspirata chiar de acesta.
Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franta, promoveaza serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor second-hand ale marcii. Spotul se bucura de o mare popularitate in Frata deoarece are in centru un subiect de mare actualitate.
Citeste articolul pe: Capital
Care este cea mai buna sursa de inspiratie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiara de la inceputul acesteia pana acum.
Cei de la Citroen s-au gandit sa profite un pic de norul vulcanic si sa realizeze o reclama inspirata chiar de acesta.
Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franta, promoveaza serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor second-hand ale marcii. Spotul se bucura de o mare popularitate in Frata deoarece are in centru un subiect de mare actualitate.
Citeste articolul pe: Capital