Care este cea mai buna sursa de inspiratie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiara de la inceputul acesteia pana acum.
Cei de la Citroen s-au gandit sa profite un pic de norul vulcanic si sa realizeze o reclama inspirata chiar de acesta.
Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franta, promoveaza serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor second-hand ale marcii. Spotul se bucura de o mare popularitate in Frata deoarece are in centru un subiect de mare actualitate.

Citeste articolul pe: Capital

Cineva a profitat de vulcanul din Islanda

Care este cea mai buna sursa de inspiratie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiara de la inceputul acesteia pana acum.
Cei de la Citroen s-au gandit sa profite un pic de norul vulcanic si sa realizeze o reclama inspirata chiar de acesta.
Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franta, promoveaza serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor second-hand ale marcii. Spotul se bucura de o mare popularitate in Frata deoarece are in centru un subiect de mare actualitate.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 448 ori.

Publica un raspuns