Publicitatea interactiva in taxiuri este ceva obisnuit in Singapore, China, New York sau Londra, insa in Romania aceasta nisa abia prinde contur. inTaxi Media este in prezent singura firma din Bucuresti care furnizeaza servicii de publicitate interactiva in taxiuri. Razvan Toma, fondatorul companiei, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre inceputurile acestui business, costurile pe care le implica si avantajele pe care le ofera acest tip de promovare.

Citeste articolul pe: Wall Street

Cum sa lansezi o firma de publicitate interactiva in taxi cu 25.000 de euro

Publicitatea interactiva in taxiuri este ceva obisnuit in Singapore, China, New York sau Londra, insa in Romania aceasta nisa abia prinde contur. inTaxi Media este in prezent singura firma din Bucuresti care furnizeaza servicii de publicitate interactiva in taxiuri. Razvan Toma, fondatorul companiei, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre inceputurile acestui business, costurile pe care le implica si avantajele pe care le ofera acest tip de promovare.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 598 ori.

Publica un raspuns