In cazul in care v-ati hotarat sa incepeti o afacere in timpul crizei, este bine sa stiti care sunt cele mai ieftine moduri de a va promova si de a va face cunoscut, mai ales ca, asa cum declara un specialist in marketing si comunicare de curand, promovarea va ramane in continuare sufletul comertului.
Astfel ca este bine sa nu neglijati deloc etapa de promovare, iar dat fiind faptul ca este criza, trebuie realizate operatiuni de promovare care sa nu va coste foarte mult, dar care sa va poata face auzit numele in industria sau in domeniul in care activati.
Cea mai eficienta si ieftina metoda de promovare ramane cea online.
1. Site
Un prim pas identificat de specialisti este crearea unui site care sa cuprinda toate informatiile necesare despre afacere si despre cei care lucreaza in cadrul ei. .
2. Retele de socializare
Dat fiind faptul ca traim intr-o perioada in care retelele de socializare sunt la mare cautare, specialistii recomanda promovarea consistenta dar nu agresiva pe Facebook si Twitter. De asemenea, grupurile din reteaua LinkedIn ofera posibilitatea ca numele firmei sa ajunga la urechea unor oameni care sunt direct interesati de un anumit tip de produse sau servicii.
3. Elemente de diferentiere
In momentul in care iti promovezi business-ul, este bine sa introduci elemente clare de diferentiere, astfel incat potentialii clienti sa vada exact de ce esti diferit fata de competitori.
4. YouTube
In conditiile in care YouTube a inceput sa-si invete utilizatorii cum sa faca filme de calitate cu bugete restranse, este ideal ca afacerea ta sa ajunga si pe YouTube, dar si pe alte platforme de video sharing. Au existat cazuri in care YouTube a construit peste noapte un brand datorita unui clip video sau spot care a trezit atentia si care a fost transmis de la un utilizator la altul.
5. Google AdWords
Totuti, in cazul in care sunteti dispusi sa investiti o suma de bani in promovare, puteti apela intr-o prima etapa la publicitatea prin Google AdWords, care, desi nu are un nivel foarte mare de eficienta, este totusi bine targetata.

Citeste articolul pe: Capital

Cum sa-ti promovezi afacerea in timp de criza

In cazul in care v-ati hotarat sa incepeti o afacere in timpul crizei, este bine sa stiti care sunt cele mai ieftine moduri de a va promova si de a va face cunoscut, mai ales ca, asa cum declara un specialist in marketing si comunicare de curand, promovarea va ramane in continuare sufletul comertului.
Astfel ca este bine sa nu neglijati deloc etapa de promovare, iar dat fiind faptul ca este criza, trebuie realizate operatiuni de promovare care sa nu va coste foarte mult, dar care sa va poata face auzit numele in industria sau in domeniul in care activati.
Cea mai eficienta si ieftina metoda de promovare ramane cea online.
1. Site
Un prim pas identificat de specialisti este crearea unui site care sa cuprinda toate informatiile necesare despre afacere si despre cei care lucreaza in cadrul ei. .
2. Retele de socializare
Dat fiind faptul ca traim intr-o perioada in care retelele de socializare sunt la mare cautare, specialistii recomanda promovarea consistenta dar nu agresiva pe Facebook si Twitter. De asemenea, grupurile din reteaua LinkedIn ofera posibilitatea ca numele firmei sa ajunga la urechea unor oameni care sunt direct interesati de un anumit tip de produse sau servicii.
3. Elemente de diferentiere
In momentul in care iti promovezi business-ul, este bine sa introduci elemente clare de diferentiere, astfel incat potentialii clienti sa vada exact de ce esti diferit fata de competitori.
4. YouTube
In conditiile in care YouTube a inceput sa-si invete utilizatorii cum sa faca filme de calitate cu bugete restranse, este ideal ca afacerea ta sa ajunga si pe YouTube, dar si pe alte platforme de video sharing. Au existat cazuri in care YouTube a construit peste noapte un brand datorita unui clip video sau spot care a trezit atentia si care a fost transmis de la un utilizator la altul.
5. Google AdWords
Totuti, in cazul in care sunteti dispusi sa investiti o suma de bani in promovare, puteti apela intr-o prima etapa la publicitatea prin Google AdWords, care, desi nu are un nivel foarte mare de eficienta, este totusi bine targetata.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 80 ori.

Publica un raspuns