La conferinta F8 care a avut loc in San Francisco, Mark Zuckerberg, fondatorul celei mai populare retele de socializare din lume, a prezentat o serie de produse prin intermediul carora utilizatorii Facebook si prietenii lor sa devina „centrul web-ului”, potrivit BBC News.
Cea mai importanta noutate este lansarea unui protocol ce le permite utilizatorilor Facebook sa marcheze continutul care le place de pe site-uri, prin intermediul butonului „Like”. Astfel, un utilizator va putea comunica in acest mod cu prietenii din reteaua sa, cu conditia de a fi logat pe Facebook. Butonul „Like” va fi amplasat pe site-urile partenere Facebook.
Astfel prietenii din reteaua fiecarui utilizator vor fi la curent cu experienta online a acestuia, in conditiile in care se vor putea marca cu „Like” fotografii, stiri, haine sau muzica.
Facebook estimeaza ca va genera 1 miliard de „Likes” in 24 de ore.
Informatiile vor fi apoi stocate de Facebook, in acelasi mod in care acum sunt inregistrate conexiunile dintre oameni. In acelasi timp, site-urile partenere Facebook vor putea sa utilizeze preferintele pentru a-si croi o experienta online mai personalizata.
Facebook are peste 400 de milioane de utilizatori active, un utilizator are in medie 130 de prieteni, iar 70% sunt din afara Statelor Unite.

Citeste articolul pe: Daily Business

Facebook si-a propus sa devina „centrul activitatilor” pe Internet

La conferinta F8 care a avut loc in San Francisco, Mark Zuckerberg, fondatorul celei mai populare retele de socializare din lume, a prezentat o serie de produse prin intermediul carora utilizatorii Facebook si prietenii lor sa devina „centrul web-ului”, potrivit BBC News.
Cea mai importanta noutate este lansarea unui protocol ce le permite utilizatorilor Facebook sa marcheze continutul care le place de pe site-uri, prin intermediul butonului „Like”. Astfel, un utilizator va putea comunica in acest mod cu prietenii din reteaua sa, cu conditia de a fi logat pe Facebook. Butonul „Like” va fi amplasat pe site-urile partenere Facebook.
Astfel prietenii din reteaua fiecarui utilizator vor fi la curent cu experienta online a acestuia, in conditiile in care se vor putea marca cu „Like” fotografii, stiri, haine sau muzica.
Facebook estimeaza ca va genera 1 miliard de „Likes” in 24 de ore.
Informatiile vor fi apoi stocate de Facebook, in acelasi mod in care acum sunt inregistrate conexiunile dintre oameni. In acelasi timp, site-urile partenere Facebook vor putea sa utilizeze preferintele pentru a-si croi o experienta online mai personalizata.
Facebook are peste 400 de milioane de utilizatori active, un utilizator are in medie 130 de prieteni, iar 70% sunt din afara Statelor Unite.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 501 ori.

Publica un raspuns