pe contul personal de Twitter
Adina Vasilescu, fost director executiv al agentiei online Rol Online Network SA, a anuntat ca vrea sa vanda cele 9,98% din actiunile companiei, pe care le detine. Actualul management al AdTarget spune insa ca vanzarea nu este posibila in prezent, intrucat compania se afla in plin proces de majorare a capitalului social.
Adina Vasilescu nu mai detine nicio functie in cadrul Rol Online Network SA, de peste patru ani lucrand in cadrul companiei Sanoma Hearst Romania. Aceasta mai are insa 9,98% din actiunile Rol Online Network, restul fiind detinute de compania cipriota Magstrop Investments, controlata de omul de afaceri roman Mihai Batraneanu.
„Adina Vasilescu nu are posibilitatea legala de a vinde in prezent actiunile, intrucat Rol Online Network se afla in plina faza de majorare de capital social. Daca Adina Vasilescu nu are resursele necesare pentru a participa la aceasta majorare, sau daca nu doreste, dupa majorare aceasta va mai detine doar 1,42% din companie”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Daciana Paraschiv, director general al Rol Online Network SA.
„La putin timp dupa ce a fost anuntata de inceperea procesului de majorare de capital, Adina Vasilescu a anuntat ca doreste sa vanda actiunile. Repet, din punct de vedere legal nu poate face acest lucru in acest interval de timp, pana se termina procedura”.
La randul sau, Adina Vasilescu subliniaza ca a trimis in termen legal optiunea de a participa la procesul de majorare de capital social, evitand astfel reducerea ponderii de 9,98% cat detine din firma.
„Acesta este primul anunt public pe care-l fac in privinta deciziei mele de a iesi din societate. Am sperat ca actionarii actuali vor dori sa cumpere actiunile mele, insa nu si-au manifestat deloc interesul. Nu doresc sa fac publica valoarea la care voi vinde actiunile. Experienta mea in afacerile online, inclusiv achizitii, isi va spune insa cuvantul. Sunt insa dispusa sa particip la majorarea de capital social. Parerea mea este insa ca aceasta majorare de capital are ca scop diminuarea valorii actiunilor si nu vine dintr-o nevoie reala de finantare a Rol Online Network SA”, spune Adina Vasilescu.
Daciana Paraschiv considera insa ca firma pe care o conduce are nevoie de aceasta finantare „pentru a creste competitivitate companiei, a mari baza de clienti, lansarea de noi produse si, per total, o mai buna functionare a entitatii juridice”.
Rol Online Network are in prezent un capital social de 100.000 lei. Oficialii companiei nu au dorit sa declare la cat se va ridica capitalul social al firmei dupa incheierea procesului de majorare.
Rol Online Network a generat in 2009 venituri de 1 mil. euro, a spus Daciana Paraschiv, ea estimand ca anul acesta afacerile companiei vor creste cu 30%, datorita extinderii gamei de servicii si a evolutiei pietei de publicitate online, per total.
In prezent, Rol Online Network vinde publicitate pe 43 de site-uri, a mai spus Paraschiv. Peste 70% din veniturile publicitare ale companiei provin din vanzarea de reclame pe Rol.ro, retea controlata de Mihai Batraneanu. Circa 80% din veniturile companiei provin din publicitate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Fostul director al agentiei online Rol Online Network a scos la vanzare pe Twitter 10% din companie

pe contul personal de Twitter
Adina Vasilescu, fost director executiv al agentiei online Rol Online Network SA, a anuntat ca vrea sa vanda cele 9,98% din actiunile companiei, pe care le detine. Actualul management al AdTarget spune insa ca vanzarea nu este posibila in prezent, intrucat compania se afla in plin proces de majorare a capitalului social.
Adina Vasilescu nu mai detine nicio functie in cadrul Rol Online Network SA, de peste patru ani lucrand in cadrul companiei Sanoma Hearst Romania. Aceasta mai are insa 9,98% din actiunile Rol Online Network, restul fiind detinute de compania cipriota Magstrop Investments, controlata de omul de afaceri roman Mihai Batraneanu.
„Adina Vasilescu nu are posibilitatea legala de a vinde in prezent actiunile, intrucat Rol Online Network se afla in plina faza de majorare de capital social. Daca Adina Vasilescu nu are resursele necesare pentru a participa la aceasta majorare, sau daca nu doreste, dupa majorare aceasta va mai detine doar 1,42% din companie”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Daciana Paraschiv, director general al Rol Online Network SA.
„La putin timp dupa ce a fost anuntata de inceperea procesului de majorare de capital, Adina Vasilescu a anuntat ca doreste sa vanda actiunile. Repet, din punct de vedere legal nu poate face acest lucru in acest interval de timp, pana se termina procedura”.
La randul sau, Adina Vasilescu subliniaza ca a trimis in termen legal optiunea de a participa la procesul de majorare de capital social, evitand astfel reducerea ponderii de 9,98% cat detine din firma.
„Acesta este primul anunt public pe care-l fac in privinta deciziei mele de a iesi din societate. Am sperat ca actionarii actuali vor dori sa cumpere actiunile mele, insa nu si-au manifestat deloc interesul. Nu doresc sa fac publica valoarea la care voi vinde actiunile. Experienta mea in afacerile online, inclusiv achizitii, isi va spune insa cuvantul. Sunt insa dispusa sa particip la majorarea de capital social. Parerea mea este insa ca aceasta majorare de capital are ca scop diminuarea valorii actiunilor si nu vine dintr-o nevoie reala de finantare a Rol Online Network SA”, spune Adina Vasilescu.
Daciana Paraschiv considera insa ca firma pe care o conduce are nevoie de aceasta finantare „pentru a creste competitivitate companiei, a mari baza de clienti, lansarea de noi produse si, per total, o mai buna functionare a entitatii juridice”.
Rol Online Network are in prezent un capital social de 100.000 lei. Oficialii companiei nu au dorit sa declare la cat se va ridica capitalul social al firmei dupa incheierea procesului de majorare.
Rol Online Network a generat in 2009 venituri de 1 mil. euro, a spus Daciana Paraschiv, ea estimand ca anul acesta afacerile companiei vor creste cu 30%, datorita extinderii gamei de servicii si a evolutiei pietei de publicitate online, per total.
In prezent, Rol Online Network vinde publicitate pe 43 de site-uri, a mai spus Paraschiv. Peste 70% din veniturile publicitare ale companiei provin din vanzarea de reclame pe Rol.ro, retea controlata de Mihai Batraneanu. Circa 80% din veniturile companiei provin din publicitate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 152 ori.

Publica un raspuns