Americanii petrec tot mai mult timp privind la televizor si navigand pe internet simultan, iar aproape 60% dintre cei care se uita la televizor folosesc si webul in acelasi timp cel putin o data pe lu­na, potrivit unui raport Nielsen. Aces­te tendinte se vor raspandi cu rapidi­tate, iar popularitatea de care se bucura internetul va duce la de­ce­sul televiziunii traditio­nale. Potrivit raportului din trimestrul patru al anului trecut, s-a inregistrat o crestere de 35% in ceea ce priveste timpul petrecut de americani in fata televizoarelor simultan cu utilizarea internetului, comparativ cu perioada similara din 2008.

Citeste articolul pe: Financiarul

Internetul converge cu TV-ul

Americanii petrec tot mai mult timp privind la televizor si navigand pe internet simultan, iar aproape 60% dintre cei care se uita la televizor folosesc si webul in acelasi timp cel putin o data pe lu­na, potrivit unui raport Nielsen. Aces­te tendinte se vor raspandi cu rapidi­tate, iar popularitatea de care se bucura internetul va duce la de­ce­sul televiziunii traditio­nale. Potrivit raportului din trimestrul patru al anului trecut, s-a inregistrat o crestere de 35% in ceea ce priveste timpul petrecut de americani in fata televizoarelor simultan cu utilizarea internetului, comparativ cu perioada similara din 2008.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 512 ori.

Publica un raspuns