Americanii petrec tot mai mult timp privind la televizor si navigand pe internet simultan, iar aproape 60% dintre cei care se uita la televizor folosesc si webul in acelasi timp cel putin o data pe luna, potrivit unui raport Nielsen. Aceste tendinte se vor raspandi cu rapiditate, iar popularitatea de care se bucura internetul va duce la decesul televiziunii traditionale. Potrivit raportului din trimestrul patru al anului trecut, s-a inregistrat o crestere de 35% in ceea ce priveste timpul petrecut de americani in fata televizoarelor simultan cu utilizarea internetului, comparativ cu perioada similara din 2008.
Citeste articolul pe: Financiarul
Americanii petrec tot mai mult timp privind la televizor si navigand pe internet simultan, iar aproape 60% dintre cei care se uita la televizor folosesc si webul in acelasi timp cel putin o data pe luna, potrivit unui raport Nielsen. Aceste tendinte se vor raspandi cu rapiditate, iar popularitatea de care se bucura internetul va duce la decesul televiziunii traditionale. Potrivit raportului din trimestrul patru al anului trecut, s-a inregistrat o crestere de 35% in ceea ce priveste timpul petrecut de americani in fata televizoarelor simultan cu utilizarea internetului, comparativ cu perioada similara din 2008.
Citeste articolul pe: Financiarul