O serie de branduri, indiferent daca sunt din domeniul divertismentului, al tehnologiei sau al filmului, reusesc sa le ofere consumatorilor lor experiente puternice si memorabile. Mike Wittenstein, specialist in domeniul „customer experience”, care a lucrat pentru clienti precum McDonald’s, IBM, Apple si Coca-Cola, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre ce inseamna o buna experienta a consumatorului si cum poate fi obtinuta ea.

Citeste articolul pe: Wall Street

INTERVIU: Ce au in comun Disney, Apple si James Cameron?

O serie de branduri, indiferent daca sunt din domeniul divertismentului, al tehnologiei sau al filmului, reusesc sa le ofere consumatorilor lor experiente puternice si memorabile. Mike Wittenstein, specialist in domeniul „customer experience”, care a lucrat pentru clienti precum McDonald’s, IBM, Apple si Coca-Cola, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre ce inseamna o buna experienta a consumatorului si cum poate fi obtinuta ea.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 81 ori.

Publica un raspuns