Prin mesajul „Navigheaza cu Internet Explorer 8 pentru a gasi primul comoara de la capatul Internetului”, Microsoft Romania lanseaza provocarea unei calatorii virtuale in jurul Internetului, o initiativa care are drept obiectiv comunicarea beneficiilor browser-ului Internet Explorer 8.
Lansat anul trecut atat la nivel global, cat si in Romania, Internet Explorer 8 a fost creat pentru a raspunde celor mai importante nevoi ale utilizatorilor, avand ca beneficii principale: securitate sporita, usurinta in utilizare si performanta, imbunatatiri importante, precum filtrul SmartScreen, care protejeaza utilizatorii de atacurile de frauda online si malware, navigare InPrivate, care permite navigarea pe Web fara a lasa nicio urma, filtrarea InPrivate si filtrul Cross Site Scripting (XSS), care ajuta la impiedicarea site-urilor Web rau intentionate sa fure informatiile personale, contribuind la protectia impotriva hackerilor si atacurilor pe web.
„Prin aceasta campanie, ne dorim sa convingem utilizatorii de Internet sa foloseasca Internet Explorer 8, cel mai sigur browser din lume, asa cum o precizeaza un studiu NSS Labs, pentru a naviga in siguranta pe web si pentru a beneficia de experienta celor mai noi facilitati ale browser-ului, care le permit sa isi atinga obiectivele din mai putine click-uri. Folosind, de exemplu, web slices, precum cel al partenerului Realitatea.Net, acestia pot afla noutati si update-uri in browser, fara a parasi pagina in care ei lucreaza”, a declarat Tudor Galos, Windows Business Group Lead, Microsoft Romania.
Campania din aceasta perioada cuprinde o serie de elemente de comunicare precum: website-ul www.explore8.ro, care include indicii saptamanale, menite sa aduca utilizatorii cu un pas mai aproape de comoara de 10.000 euro si lista site-urilor incluse in concurs.
Alte tactici de comunicare, parte a acestei campanii sunt: carte virtuala, care va cuprinde scurte povesti despre experienta utilizarii Internetului pentru prima data si a browserului Internet Explorer, fiecare poveste scrisa in 8 tweet-uri, o banda desenata, care va prezenta beneficiile IE8 prin intermediul personajului Tudorica, lansat anul trecut, odata cu lansarea Windows 7, si o campanie pe bloguri.

Citeste articolul pe: Agora News

Microsoft Romania lanseaza cursa in jurul Internetului

Prin mesajul „Navigheaza cu Internet Explorer 8 pentru a gasi primul comoara de la capatul Internetului”, Microsoft Romania lanseaza provocarea unei calatorii virtuale in jurul Internetului, o initiativa care are drept obiectiv comunicarea beneficiilor browser-ului Internet Explorer 8.
Lansat anul trecut atat la nivel global, cat si in Romania, Internet Explorer 8 a fost creat pentru a raspunde celor mai importante nevoi ale utilizatorilor, avand ca beneficii principale: securitate sporita, usurinta in utilizare si performanta, imbunatatiri importante, precum filtrul SmartScreen, care protejeaza utilizatorii de atacurile de frauda online si malware, navigare InPrivate, care permite navigarea pe Web fara a lasa nicio urma, filtrarea InPrivate si filtrul Cross Site Scripting (XSS), care ajuta la impiedicarea site-urilor Web rau intentionate sa fure informatiile personale, contribuind la protectia impotriva hackerilor si atacurilor pe web.
„Prin aceasta campanie, ne dorim sa convingem utilizatorii de Internet sa foloseasca Internet Explorer 8, cel mai sigur browser din lume, asa cum o precizeaza un studiu NSS Labs, pentru a naviga in siguranta pe web si pentru a beneficia de experienta celor mai noi facilitati ale browser-ului, care le permit sa isi atinga obiectivele din mai putine click-uri. Folosind, de exemplu, web slices, precum cel al partenerului Realitatea.Net, acestia pot afla noutati si update-uri in browser, fara a parasi pagina in care ei lucreaza”, a declarat Tudor Galos, Windows Business Group Lead, Microsoft Romania.
Campania din aceasta perioada cuprinde o serie de elemente de comunicare precum: website-ul www.explore8.ro, care include indicii saptamanale, menite sa aduca utilizatorii cu un pas mai aproape de comoara de 10.000 euro si lista site-urilor incluse in concurs.
Alte tactici de comunicare, parte a acestei campanii sunt: carte virtuala, care va cuprinde scurte povesti despre experienta utilizarii Internetului pentru prima data si a browserului Internet Explorer, fiecare poveste scrisa in 8 tweet-uri, o banda desenata, care va prezenta beneficiile IE8 prin intermediul personajului Tudorica, lansat anul trecut, odata cu lansarea Windows 7, si o campanie pe bloguri.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 425 ori.

Publica un raspuns