Studiul “One Television Year in the World – 2010 edition” arata ca oamenii au petrecut mai mult timp in fata televizoarelor in anul marcat de criza economica. Media zilnica de vizionare la nivel global a ajuns la peste trei ore, in timp ce telespectatorii romani au zabovit in plus doua ore fata de media globala. Sportul a fost unul dintre magnetii audientei in 2009. Competitii ca UEFA Champions League si FIFA World Cup au atras o audienta-record in tarile unde s-au transmis.

Citeste articolul pe: Financiarul

Petrecem 318 minute/zi la TV. Cu un minut mai mult decat in 2009 si cu 2 ore peste media globala

Studiul “One Television Year in the World – 2010 edition” arata ca oamenii au petrecut mai mult timp in fata televizoarelor in anul marcat de criza economica. Media zilnica de vizionare la nivel global a ajuns la peste trei ore, in timp ce telespectatorii romani au zabovit in plus doua ore fata de media globala. Sportul a fost unul dintre magnetii audientei in 2009. Competitii ca UEFA Champions League si FIFA World Cup au atras o audienta-record in tarile unde s-au transmis.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 437 ori.

Publica un raspuns