Studiul “One Television Year in the World – 2010 edition” arata ca oamenii au petrecut mai mult timp in fata televizoarelor in anul marcat de criza economica. Media zilnica de vizionare la nivel global a ajuns la peste trei ore, in timp ce telespectatorii romani au zabovit in plus doua ore fata de media globala. Sportul a fost unul dintre magnetii audientei in 2009. Competitii ca UEFA Champions League si FIFA World Cup au atras o audienta-record in tarile unde s-au transmis.
Citeste articolul pe: Financiarul
Studiul “One Television Year in the World – 2010 edition” arata ca oamenii au petrecut mai mult timp in fata televizoarelor in anul marcat de criza economica. Media zilnica de vizionare la nivel global a ajuns la peste trei ore, in timp ce telespectatorii romani au zabovit in plus doua ore fata de media globala. Sportul a fost unul dintre magnetii audientei in 2009. Competitii ca UEFA Champions League si FIFA World Cup au atras o audienta-record in tarile unde s-au transmis.
Citeste articolul pe: Financiarul