Initiat de Fundatia Forum for International Communications si relansat cu sprijinul companiilor Microsoft si E.ON Romania, CSR Romania (www.csr-romania.ro) isi propune sa promoveze in mediul roman de afaceri ideea de management etic, in general, si conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR), in particular. Portalul doreste sa se impuna nu doar ca un intermediar care culege si distribuie informatie, ci drept un producator de analiza si cercetare, un promotor de idei in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Cu un design flexibil si aerisit, noul portal dispune de o structura mai bine definita, continutul editorial fiind grupat in sectiuni si sub sectiuni noi. In plus, utilizatorii portalului isi pot configura partial pagina de start, adaugand sau eliminand sub-sectiuni sau ordonand sectiunile afisate pe Home in functie de preferintele editoriale. Continutul editorial este conectat in timp real cu principalele retele sociale, asigurand astfel un feedback din partea cititorilor. De asemenea, site-ul ofera mai multe posibilitati de interactiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrata in aproape fiecare pagina a site-ului.
„Inca de la lansarea sa in martie 2006, CSR Romania s-a impus drept o resursa utila pentru reprezentantii mediului de afaceri interesati de domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Zeci de profesionisti romani si straini s-au alaturat demersului initiatorilor de a pune la dispozitia cititorilor resurse si analize semnate de nume sonore ale industriei autohtone si internationale de CSR. Dorim sa extindem aceste resurse pe noul portal si speram sa devenim foarte curand un site reper pentru cei care cauta informatie de calitate in domeniul CSR”, a declarat Dana Oancea, Project Manager Forum for International Communications.
„Cred ca am ajuns intr-un moment in care putem descrie impactul economic si social al programelor de responsabilitate sociala pe care le desfasuram la Microsoft. Spun acest lucru pentru ca focusul nostru a fost sa gasim parteneri, sa identificam comunitati, sa intelegem nevoi, sa implicam voluntari, sa dezvoltam competente. Am construit fundatia unor proiecte sustenabile. Ne dorim sa afle cat mai multi oameni de aceste eforturi, pentru ca fiecare om are un potential pentru inovatie si cunoastere. Multumim CSR Romania pentru ca scrie despre companii si oameni care gandesc si traiesc responsabil”, a afirmat Paula Apreutesei, Business Strategy Manager la Microsoft Romania.
La randul sau, Frank Hajdinjak, Director General E.ON Romania a declarat ca „in Romania, precum si in celelalte tari in care activam, Grupul E.ON a decis sa se implice in viata comunitatii deoarece suntem interesati sa contribuim in mod activ la solutionarea unora dintre problemele cu care aceasta se confrunta. In centrul preocuparilor noastre se afla dezvoltarea comunitatilor in care activam, in special a tinerei generatii. Programele si proiectele noastre demonstreaza ca actionam acum in beneficiul generatiilor viitoare. Un aport esential la succesul acestor proiecte il au angajatii nostri, voluntariatul fiind una dintre valorile care caracterizeaza spiritul grupului E.ON. Asocierea cu CSR Romania ne onoreaza si ne deschide perspectiva de a identifica noi proiecte de responsabilitate corporatista, dar si de a le face mai binecunoscute pe cele derulate sau in curs de derulare”.

Citeste articolul pe: Curierul National

Portalul CSR Romania se relanseaza cu sprijinul Microsoft si E.ON Romania

Initiat de Fundatia Forum for International Communications si relansat cu sprijinul companiilor Microsoft si E.ON Romania, CSR Romania (www.csr-romania.ro) isi propune sa promoveze in mediul roman de afaceri ideea de management etic, in general, si conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR), in particular. Portalul doreste sa se impuna nu doar ca un intermediar care culege si distribuie informatie, ci drept un producator de analiza si cercetare, un promotor de idei in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Cu un design flexibil si aerisit, noul portal dispune de o structura mai bine definita, continutul editorial fiind grupat in sectiuni si sub sectiuni noi. In plus, utilizatorii portalului isi pot configura partial pagina de start, adaugand sau eliminand sub-sectiuni sau ordonand sectiunile afisate pe Home in functie de preferintele editoriale. Continutul editorial este conectat in timp real cu principalele retele sociale, asigurand astfel un feedback din partea cititorilor. De asemenea, site-ul ofera mai multe posibilitati de interactiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrata in aproape fiecare pagina a site-ului.
„Inca de la lansarea sa in martie 2006, CSR Romania s-a impus drept o resursa utila pentru reprezentantii mediului de afaceri interesati de domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Zeci de profesionisti romani si straini s-au alaturat demersului initiatorilor de a pune la dispozitia cititorilor resurse si analize semnate de nume sonore ale industriei autohtone si internationale de CSR. Dorim sa extindem aceste resurse pe noul portal si speram sa devenim foarte curand un site reper pentru cei care cauta informatie de calitate in domeniul CSR”, a declarat Dana Oancea, Project Manager Forum for International Communications.
„Cred ca am ajuns intr-un moment in care putem descrie impactul economic si social al programelor de responsabilitate sociala pe care le desfasuram la Microsoft. Spun acest lucru pentru ca focusul nostru a fost sa gasim parteneri, sa identificam comunitati, sa intelegem nevoi, sa implicam voluntari, sa dezvoltam competente. Am construit fundatia unor proiecte sustenabile. Ne dorim sa afle cat mai multi oameni de aceste eforturi, pentru ca fiecare om are un potential pentru inovatie si cunoastere. Multumim CSR Romania pentru ca scrie despre companii si oameni care gandesc si traiesc responsabil”, a afirmat Paula Apreutesei, Business Strategy Manager la Microsoft Romania.
La randul sau, Frank Hajdinjak, Director General E.ON Romania a declarat ca „in Romania, precum si in celelalte tari in care activam, Grupul E.ON a decis sa se implice in viata comunitatii deoarece suntem interesati sa contribuim in mod activ la solutionarea unora dintre problemele cu care aceasta se confrunta. In centrul preocuparilor noastre se afla dezvoltarea comunitatilor in care activam, in special a tinerei generatii. Programele si proiectele noastre demonstreaza ca actionam acum in beneficiul generatiilor viitoare. Un aport esential la succesul acestor proiecte il au angajatii nostri, voluntariatul fiind una dintre valorile care caracterizeaza spiritul grupului E.ON. Asocierea cu CSR Romania ne onoreaza si ne deschide perspectiva de a identifica noi proiecte de responsabilitate corporatista, dar si de a le face mai binecunoscute pe cele derulate sau in curs de derulare”.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 338 ori.

Publica un raspuns