Melonul sau cum il numesc englezii, the bowler hat, este simbolul agentiei de comunicare interactiva Senior Interactive, incepand cu luna aprilie 2010. Prima schimbare de identitate vizuala vine impreuna cu o schimbare de status quo.
„Senior Interactive a evoluat odata cu domeniul online, incheind cu succes tranzitia catre zona companiilor mari de pe piata de digital. In egala masura, intr-o perioada in care putem vorbi de o hemoragie de personal in domeniul comunicarii, in Senior Interactive au fost consolidate departamentele de strategie, client service si creatie. Schimbarea nu a fost doar structurala, ne-am schimbat in egala masura si filosofia de lucru. Evident, aceste lucruri trebuiau reflectate in comunicarea noastra de brand“, a declarat Mihai Tataru, General Manager, Senior Interactive.
Senior Interactive a ales sa-si schimbe identitatea vizuala pentru a-si consolida pozitia in randul jucatorilor importanti pe piata de interactive din Romania. Cei sapte ani de experienta in care au fost dezvoltate campanii si proiecte online de succes vin sa sustina aceasta pozitionare. Potrivit companiei, Senior Interactive este un brand care vorbeste despre inovatie, pune accentul pe rezultate prin tehnologie si, nu in ultimul rand, trateaza cu respect brandurile cu care lucreaza. Noul logo vorbeste exact despre aceste valori.
„Pentru ca suntem constienti ca, de ceva vreme, jucam in „liga superioara”, Senior Interactive a inteles ca asta trebuie sa comunice si prin indentitatea sa vizuala. Maturitatea, profesionalismul, inovatia, designul de calitate, interactiunea, respectul – toate sunt valori pe care simbolul ales – melonul – si Senior Interactive le au in comun. Si asta face ca bowler hat sa fie alegerea Senior Interactive”, adauga Tataru.
Noul logo al Senior Interactive combina un simbol inedit cu un logotip ce foloseste font face-ul Arial Black, unul din primele fonturi dezvoltate exclusiv pentru uz electronic. Alegerea reflecta atat domeniul de activitate, zona web/interactive, cat si faptul ca, la momentul aparitiei acestui font dedicat online-ului (2003), Senior Interactive exista deja pe piata de online din Romania si alegerea a fost una naturala. Usor de transferat in monocrom, noul logo pastreaza unul din elementele importante din vechea identitatea vizuala: culoarea portocaliu, care sugereaza entuziasm, creativitate, dar si energie si perseverenta.
Noul simbol, cunoscut in romana drept melon sau gambeta, iar in engleza drept the bowler hat sau derby este o palarie creata in 1849 pentru Edward Coke, fratele mai tanar al celui de-al doilea conte de Leicester.
Noua identitate va fi declinata pe toate canalele de comunicare, atat in online (site, blog, social media), cat si in materiale adiacente (print, materiale de identitate organizationala). Site-ul Senior Interactive a intrat si el in reconstructie, urmand sa fie relansat in luna mai.

Citeste articolul pe: Agora News

Senior Interactive are o noua identitate vizuala

Melonul sau cum il numesc englezii, the bowler hat, este simbolul agentiei de comunicare interactiva Senior Interactive, incepand cu luna aprilie 2010. Prima schimbare de identitate vizuala vine impreuna cu o schimbare de status quo.
„Senior Interactive a evoluat odata cu domeniul online, incheind cu succes tranzitia catre zona companiilor mari de pe piata de digital. In egala masura, intr-o perioada in care putem vorbi de o hemoragie de personal in domeniul comunicarii, in Senior Interactive au fost consolidate departamentele de strategie, client service si creatie. Schimbarea nu a fost doar structurala, ne-am schimbat in egala masura si filosofia de lucru. Evident, aceste lucruri trebuiau reflectate in comunicarea noastra de brand“, a declarat Mihai Tataru, General Manager, Senior Interactive.
Senior Interactive a ales sa-si schimbe identitatea vizuala pentru a-si consolida pozitia in randul jucatorilor importanti pe piata de interactive din Romania. Cei sapte ani de experienta in care au fost dezvoltate campanii si proiecte online de succes vin sa sustina aceasta pozitionare. Potrivit companiei, Senior Interactive este un brand care vorbeste despre inovatie, pune accentul pe rezultate prin tehnologie si, nu in ultimul rand, trateaza cu respect brandurile cu care lucreaza. Noul logo vorbeste exact despre aceste valori.
„Pentru ca suntem constienti ca, de ceva vreme, jucam in „liga superioara”, Senior Interactive a inteles ca asta trebuie sa comunice si prin indentitatea sa vizuala. Maturitatea, profesionalismul, inovatia, designul de calitate, interactiunea, respectul – toate sunt valori pe care simbolul ales – melonul – si Senior Interactive le au in comun. Si asta face ca bowler hat sa fie alegerea Senior Interactive”, adauga Tataru.
Noul logo al Senior Interactive combina un simbol inedit cu un logotip ce foloseste font face-ul Arial Black, unul din primele fonturi dezvoltate exclusiv pentru uz electronic. Alegerea reflecta atat domeniul de activitate, zona web/interactive, cat si faptul ca, la momentul aparitiei acestui font dedicat online-ului (2003), Senior Interactive exista deja pe piata de online din Romania si alegerea a fost una naturala. Usor de transferat in monocrom, noul logo pastreaza unul din elementele importante din vechea identitatea vizuala: culoarea portocaliu, care sugereaza entuziasm, creativitate, dar si energie si perseverenta.
Noul simbol, cunoscut in romana drept melon sau gambeta, iar in engleza drept the bowler hat sau derby este o palarie creata in 1849 pentru Edward Coke, fratele mai tanar al celui de-al doilea conte de Leicester.
Noua identitate va fi declinata pe toate canalele de comunicare, atat in online (site, blog, social media), cat si in materiale adiacente (print, materiale de identitate organizationala). Site-ul Senior Interactive a intrat si el in reconstructie, urmand sa fie relansat in luna mai.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 81 ori.

Publica un raspuns