Cristian Manafu
Cele mai multe companii din Romania prezente pe Twitter sunt din domeniul media (10%), iar anuntarea noutatilor proprii este cea mai utilizata functie pe reteaua de socializare, de catre companii, potrivit unui sondaj realizat de , social media strategist.
Sondajul, denumit RoTwitter Survey, a fost realizat in luna februarie pe un esantion de 786 de utilizatori Twitter.
Dupa societatile din media, cele mai numeroase pe Twitter sunt ONG-urile (7%), urmate de companii din domeniile e-commerce si IT (6%).
4% dintre companiile de pe Twitter sunt din domeniile turism, publishing online si advertising, potrivit sondajului mentionat.
click pentru marire
Companiile de pe Twitter utilizeaza cel mai mult reteaua de socializare pentru a anunta noutatile proprii (84%), pentru a interactiona si primi feedback de la clienti (76%) sau pentru a anunta promotii si oferte speciale (55%).
Doar 4% folosesc reteaua de socializare pentru a afla detalii despre activitatea concurentilor.
Cele mai multe companii, 64%, au inceput sa utilizeze Twitter din 2009. De la inceputul acestui an s-au inscris pe reteaua de socializare 19% din companii.
Firmele din Romania au inceput sa utilizeze Twitter din 2007, an in care s-au inscris 4% din numarul total de societati din prezent. Ponderea a fost mai mare in 2008, de 13% din numarul actual.
Potrivit sondajului, cei mai multi utilizatori individuali din reteaua Twitter sunt barbati (66%). De asemenea, cei mai multi utilizatori (41%) au varsta cuprinsa intre 23 -30 de ani.

Citeste articolul pe: Daily Business

Sondaj: Ce companii romanesti sunt pe Twitter si ce fac acolo

Cristian Manafu
Cele mai multe companii din Romania prezente pe Twitter sunt din domeniul media (10%), iar anuntarea noutatilor proprii este cea mai utilizata functie pe reteaua de socializare, de catre companii, potrivit unui sondaj realizat de , social media strategist.
Sondajul, denumit RoTwitter Survey, a fost realizat in luna februarie pe un esantion de 786 de utilizatori Twitter.
Dupa societatile din media, cele mai numeroase pe Twitter sunt ONG-urile (7%), urmate de companii din domeniile e-commerce si IT (6%).
4% dintre companiile de pe Twitter sunt din domeniile turism, publishing online si advertising, potrivit sondajului mentionat.
click pentru marire
Companiile de pe Twitter utilizeaza cel mai mult reteaua de socializare pentru a anunta noutatile proprii (84%), pentru a interactiona si primi feedback de la clienti (76%) sau pentru a anunta promotii si oferte speciale (55%).
Doar 4% folosesc reteaua de socializare pentru a afla detalii despre activitatea concurentilor.
Cele mai multe companii, 64%, au inceput sa utilizeze Twitter din 2009. De la inceputul acestui an s-au inscris pe reteaua de socializare 19% din companii.
Firmele din Romania au inceput sa utilizeze Twitter din 2007, an in care s-au inscris 4% din numarul total de societati din prezent. Ponderea a fost mai mare in 2008, de 13% din numarul actual.
Potrivit sondajului, cei mai multi utilizatori individuali din reteaua Twitter sunt barbati (66%). De asemenea, cei mai multi utilizatori (41%) au varsta cuprinsa intre 23 -30 de ani.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 513 ori.

Publica un raspuns