TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision, lanseaza un nou suport media, care poate fi integrat atat outdoor, cat si indoor, si al carui principiu de baza este caracterul interactiv, ce le va permite celor care il vad sa se joace, spre exemplu.
„Derulate pe terminale aflate in spatiul public, de sine statatoare, precum totem-urile, sau integrate in mobilierul refugiu al statiilor de autobuz, acestea atrag si starnesc curiozitatea mai mult decat publicitatea conventionala. Pus in fata unui joculet interactiv pe care il poate rezolva in timp ce asteapta autobuzul, cetateanul va consuma si publicitatea aferenta”, declara Razvan Bagiu, unicul actionar al companiei.
Anul trecut, TomTouch a derulat doua astfel de proiecte pilot pentru Pepsi Romania si Romtelecom.
TomTouch este pe piata de 5 ani si genereaza circa 75% din veniturile CS Vision, estimate in acest an la peste 1,5 milioane euro.
TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, de la chioscuri interactive, solutii de ambient si pana la mobilier urban interactiv, signalistica si publicitate interactiva.
CS Vision a fost infiintata in 2002 de catre Razvan Bagiu, absolvent al facultatii de matematica din Bucuresti. Compania detine doua linii de afaceri, implementarea de solutii software, respectiv productia de terminale si aplicatii interactive.
In acest moment compania are 23 de angajati ce isi desfasoara activitarea in Bucuresti si Brasov, unde CS Vision detine si o hala proprie de productie.

Citeste articolul pe: Daily Business

Tom Touch lanseaza un suport media outdoor care ii invita pe trecatori sa se joace

TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision, lanseaza un nou suport media, care poate fi integrat atat outdoor, cat si indoor, si al carui principiu de baza este caracterul interactiv, ce le va permite celor care il vad sa se joace, spre exemplu.
„Derulate pe terminale aflate in spatiul public, de sine statatoare, precum totem-urile, sau integrate in mobilierul refugiu al statiilor de autobuz, acestea atrag si starnesc curiozitatea mai mult decat publicitatea conventionala. Pus in fata unui joculet interactiv pe care il poate rezolva in timp ce asteapta autobuzul, cetateanul va consuma si publicitatea aferenta”, declara Razvan Bagiu, unicul actionar al companiei.
Anul trecut, TomTouch a derulat doua astfel de proiecte pilot pentru Pepsi Romania si Romtelecom.
TomTouch este pe piata de 5 ani si genereaza circa 75% din veniturile CS Vision, estimate in acest an la peste 1,5 milioane euro.
TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, de la chioscuri interactive, solutii de ambient si pana la mobilier urban interactiv, signalistica si publicitate interactiva.
CS Vision a fost infiintata in 2002 de catre Razvan Bagiu, absolvent al facultatii de matematica din Bucuresti. Compania detine doua linii de afaceri, implementarea de solutii software, respectiv productia de terminale si aplicatii interactive.
In acest moment compania are 23 de angajati ce isi desfasoara activitarea in Bucuresti si Brasov, unde CS Vision detine si o hala proprie de productie.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 602 ori.

Publica un raspuns