Aldata Solution, furnizor principal de software pentru industria de retail, va furniza solutia digitala de marketing si loializare catre Motonet, Oy Carlson si compania parinte, Veljekset Halonen Oy. Solutia Aldata ajuta cele trei companii sa-si imbunatateasca focusul de marketing prin analize detaliate ale datelor privind loialitatea clientilor.
Aldata Digital Loyalty este o solutie digitala de marketing dezvoltata special pentru industria de retail, ce contribuie la eficientizarea gestiunii sistemelor de loializare din centrele comerciale si la eficientizarea managementului datelor privind consumatorii. Aldata Digital Loyalty este o solutie software ca serviciu care imbunatateste managementul relatiilor cu clientii si programele de marketing si comunicare, oferind in acelasi timp analize post-campanie detaliate.
„Retailerii care isi propun extinderea afacerilor inteleg importanta cunoasterii propriilor clienti. In studiul Global Retail CIO 2010 am descoperit ca 38% dintre retaileri planuiesc implementarea unor sisteme de loializare in urmatorii trei ani, urmarind corelarea obiceiurilor cu comportamentul de consum. Suntem foarte bucurosi ca Veljekset Halonen Oy, Motonet si Oy Carlson au apelat la solutia Aldata pentru a-i sprijini in acest context crucial”, a spus Allan Davies, CMO, Aldata Solution.
Motonet, furnizor finlandez de piese de schimb, a ales solutia Aldata Digital Loyalty pentru a sustine campania de loializare recent lansata. Aldata Digital Loyalty va permite Motonet sa valorifice insight-urile din partea clientilor, oferind companiei instrumentele necesare planificarii unor initiative croite pe profilurile specifice ale clientilor. Clientii fideli Motonet vor fi recompensati cu oferte si vouchere personalizate, conform istoricului de achizitii si produselor de interes. Solutia Aldata Digital Loyalty va fi implementata in 17 locatii Motonet incepand cu luna aprilie a acestui an.
Oy Carlson, cel mai mare centru comercial din Finlanda, impreuna cu Veljekset Halonen Oy, compania mama, au ales solutia Aldata Digital Loyalty pentru imbunatatirea focusului eforturilor de marketing prin analize mai eficiente ale datelor clientilor. Pentru consumator, noul program de loializare se traduce printr-un serviciu mai bun, campanii personalizate si recompense mai mari in functie de achizitiile lor.

Citeste articolul pe: Agora News

Trei companii din Finlanda au ales o solutie ALDATA

Aldata Solution, furnizor principal de software pentru industria de retail, va furniza solutia digitala de marketing si loializare catre Motonet, Oy Carlson si compania parinte, Veljekset Halonen Oy. Solutia Aldata ajuta cele trei companii sa-si imbunatateasca focusul de marketing prin analize detaliate ale datelor privind loialitatea clientilor.
Aldata Digital Loyalty este o solutie digitala de marketing dezvoltata special pentru industria de retail, ce contribuie la eficientizarea gestiunii sistemelor de loializare din centrele comerciale si la eficientizarea managementului datelor privind consumatorii. Aldata Digital Loyalty este o solutie software ca serviciu care imbunatateste managementul relatiilor cu clientii si programele de marketing si comunicare, oferind in acelasi timp analize post-campanie detaliate.
„Retailerii care isi propun extinderea afacerilor inteleg importanta cunoasterii propriilor clienti. In studiul Global Retail CIO 2010 am descoperit ca 38% dintre retaileri planuiesc implementarea unor sisteme de loializare in urmatorii trei ani, urmarind corelarea obiceiurilor cu comportamentul de consum. Suntem foarte bucurosi ca Veljekset Halonen Oy, Motonet si Oy Carlson au apelat la solutia Aldata pentru a-i sprijini in acest context crucial”, a spus Allan Davies, CMO, Aldata Solution.
Motonet, furnizor finlandez de piese de schimb, a ales solutia Aldata Digital Loyalty pentru a sustine campania de loializare recent lansata. Aldata Digital Loyalty va permite Motonet sa valorifice insight-urile din partea clientilor, oferind companiei instrumentele necesare planificarii unor initiative croite pe profilurile specifice ale clientilor. Clientii fideli Motonet vor fi recompensati cu oferte si vouchere personalizate, conform istoricului de achizitii si produselor de interes. Solutia Aldata Digital Loyalty va fi implementata in 17 locatii Motonet incepand cu luna aprilie a acestui an.
Oy Carlson, cel mai mare centru comercial din Finlanda, impreuna cu Veljekset Halonen Oy, compania mama, au ales solutia Aldata Digital Loyalty pentru imbunatatirea focusului eforturilor de marketing prin analize mai eficiente ale datelor clientilor. Pentru consumator, noul program de loializare se traduce printr-un serviciu mai bun, campanii personalizate si recompense mai mari in functie de achizitiile lor.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 106 ori.

Publica un raspuns