Site-ul de microblogging Twitter a anuntat marti lansarea unui nou serviciu numit „Promoted Tweets”, prin intermediul caruia companiile pot posta mesaje publicitare sub forma de tweet-uri obisnuite, potrivit informatiilor aparute pe [url= http://blog.twitter.com/2010/04/hello-world.html
]blogul unuia dintre co-fondatorii companiei, scrie presa internationala.
Utilizatorii vor vedea mesaje publicitare platite, care vor fi etichetate ca atare, in primele rezultate dupa diverse cautari pe site. Pentru inceput, pana la 10% dintre utilizatori vor vedea aceste mesaje.
Printre primele companii care vor apela la acest serviciu se numara Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks si Virgin America.
Twitter va dezvolta serviciul in mai multe etape, pentru a vedea care este ecoul in randul utilizatorilor.
Anunturile trebuia „sa lupte” pentru a atrage atentia utilizatorilor. Twitter intentioneaza sa masoare cat de mult sunt interesati utilizatorii de aceste mesaje, iar in cazul in care feed-back-ul este negativ, sa fie retrase.

Citeste articolul pe: Daily Business

Twitter a lansat un serviciu de publicitate. Red Bull, Sony si Starbucks se numara printre primii clienti

Site-ul de microblogging Twitter a anuntat marti lansarea unui nou serviciu numit „Promoted Tweets”, prin intermediul caruia companiile pot posta mesaje publicitare sub forma de tweet-uri obisnuite, potrivit informatiilor aparute pe [url= http://blog.twitter.com/2010/04/hello-world.html
]blogul unuia dintre co-fondatorii companiei, scrie presa internationala.
Utilizatorii vor vedea mesaje publicitare platite, care vor fi etichetate ca atare, in primele rezultate dupa diverse cautari pe site. Pentru inceput, pana la 10% dintre utilizatori vor vedea aceste mesaje.
Printre primele companii care vor apela la acest serviciu se numara Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks si Virgin America.
Twitter va dezvolta serviciul in mai multe etape, pentru a vedea care este ecoul in randul utilizatorilor.
Anunturile trebuia „sa lupte” pentru a atrage atentia utilizatorilor. Twitter intentioneaza sa masoare cat de mult sunt interesati utilizatorii de aceste mesaje, iar in cazul in care feed-back-ul este negativ, sa fie retrase.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 519 ori.

Publica un raspuns