Conditiile de zbor din zona considerata contaminata de cenusa vulcanica sunt normale si nu pun in pericol siguranta avioanelor, potrivit lui Dan Stefanescu, pilotul aeronavei Blue Air care a facut luni o cursa test, fara pasageri, in zona respectiva, potrivit Mediafax.
„Totul este normal. Parametrii motoarelor si ai avionului au fost la valori normale. Am intrat exact in zonele raportate ca fiind cele mai contaminate, la o altitudine intre 3.000 si 8.000 de metri. Am intalnit formatiuni noroase, dar care nu aveau caracter de cenusa vulcanica, sau daca au fost prezente nu au influentat cu nimic operarea aeronavei. Dupa aterizare avionul a fost inspectat de catre echipa tehnica, dar nu au identificat defectiuni”, a afirmat Stefanescu, director de zbor la Blue Air.
Avionul a zburat pe ruta Bucuresti-Bacau-Suceava-Cluj-Napoca si retur.
Si Carpatair a efectuat luni, pe ruta Bucuresti-Timisoara si retur, un zbor tehnic, pentru a verifica gradul de poluare a atmosferei si eventualele efecte asupra aeronavelor.

Citeste articolul pe: Hotnews

UPDATE Blue Air, dupa cursa test: Conditiile de zbor sunt normale

Conditiile de zbor din zona considerata contaminata de cenusa vulcanica sunt normale si nu pun in pericol siguranta avioanelor, potrivit lui Dan Stefanescu, pilotul aeronavei Blue Air care a facut luni o cursa test, fara pasageri, in zona respectiva, potrivit Mediafax.
„Totul este normal. Parametrii motoarelor si ai avionului au fost la valori normale. Am intrat exact in zonele raportate ca fiind cele mai contaminate, la o altitudine intre 3.000 si 8.000 de metri. Am intalnit formatiuni noroase, dar care nu aveau caracter de cenusa vulcanica, sau daca au fost prezente nu au influentat cu nimic operarea aeronavei. Dupa aterizare avionul a fost inspectat de catre echipa tehnica, dar nu au identificat defectiuni”, a afirmat Stefanescu, director de zbor la Blue Air.
Avionul a zburat pe ruta Bucuresti-Bacau-Suceava-Cluj-Napoca si retur.
Si Carpatair a efectuat luni, pe ruta Bucuresti-Timisoara si retur, un zbor tehnic, pentru a verifica gradul de poluare a atmosferei si eventualele efecte asupra aeronavelor.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 621 ori.

Publica un raspuns