Voxline, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, a lansat cu circa 20.000 euro in premiera pe piata locala un serviciu prin care utilizatorii online pot efectua tranzactii internationale de mica valoare pentru serviciile de tip premium content.
Serviciul, intitulat Voxshop, se adreseaza vorbitorilor de limba romana din alte tari si ofera acces contra cost la informatii prezentate in limba romana.
Serviciul se adreseaza furnizorilor de continut distribuit prin Internet (publicatii online, anunturi online). Clientii finali ai acestui serviciu sunt persoane care folosesc frecvent Internetul in diverse activitati, dispuse sa plateasca pentru servicii online si care nu vor sa foloseasca un card bancar pentru tranzactii de mica valoare.
„Tinta noastra pentru 2009 este ca serviciul sa fie implementat pe 50 de site-uri, mai departe numarul de clienti care il va folosi va depinde in foarte mare masura de strategia de marketing adoptata de fiecare web site in parte de a atrage platitori prin acest serviciu”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dan Virtopeanu, general manager al Voxline.
Pentru a beneficia de acest serviciu, vizitatorii unui site trebuie sa apeleze numarul de telefon alocat tarii de resedinta. La finalul apelului primesc un cod care trebuie introdus in site-ul unde au nevoie de acces la zona tip premium content. Valabilitatea codului de acces ca durata de timp cat si tipul de continut premium pus la dispozitie contra cost sunt elemente pe care si le poate configura fiecare site dupa cum doreste. Tranzactiile se fac in moneda tarii de resedinta, iar decontarile se fac in RON, la cursul BNR.
Platile prin apel telefonic au valoare standard in fiecare tara, stabilita impreuna cu operatorii de telefonie locali. Aceste valori sunt: Austria – 3.63 Euro, Canada – 5.99 Dolari Canadieni, Franta – 1.69 Euro, Germania – 2, 05 Euro, Spania – 1.16 Euro din reteaua fixa si 1.51 Euro din retelele mobile, SUA – 3.99 USD. In functie de tara de origine a apelului exista un comision stabilit de operatorii de telefonie locali, acesta variind intre 0.6 Euro si 2 USD pe tranzactie.
„Serviciul a fost lansat ca o alternativa la metodele de plata online prin card mizand pe reticenta utilizatorilor in folosirea cardului la plata unor sume mici, de cativa euro. Am ales aceasta perioada pentru ca in contextul crizei financiare globale credem ca publisherii online vor fi tot mai preocupati in identificarea de noi surse de venit si de monetizare a traficului si speram intr-o adoptie mai mare a serviciului acum decat daca am fi lansat serviciul acum un an, intr-o perioada cand publicitatea online inregistra cresteri spectaculoase”, a mai spus Dan Virtopeanu.
„Veniturile Voxline vor fi sub forma unui comision perceput pentru fiecare tranzactie. Data fiind noutatea serviciului care are nevoie de timp pentru a fi adoptat si a genera un numar mare de tranzactii, nu ne asteptam la venituri semnificative. Potentialul acestui serviciu este mare si estimam ca dupa 12-18 luni de la lansare aceste venituri vor capata o pondere interesanta in totalul veniturilor inregistrate de Voxline”, a mai spus pentru DailyBusiness.ro Virtopeanu.
Serviciul asigura o metoda de plata pentru cei interesati de achizitionarea de continut sau servicii premium online. Pentru publisheri ofera o alta modalitate de a monetiza traficul venit din alte tari decat Romania in locul vanzarii de publicitate traditionala (prin bannere).
„Acest tip de tranzactii sunt foarte sigure, in plus valoarea tranzactiilor este mica si prin urmare si riscul este foarte mic. O alta certitudine este ca romanii prefera platile prin telefonul mobil, acest tip de serviciu avand 7 ani vechime in portofoliul de servicii Voxline si a inregistrat cresteri mari in ultimii 3 ani”, a mai spus Dan Virtopeanu.
Voxshop este primul serviciu din Romania care pune la dispozitia beneficiarilor plata la nivel international bazat pe apelul telefonic. De asemenea, serviciul functioneaza cu orice tip de aparat/telefon (mobil sau fix).
In Romania, rata de penetrare oficiala a telefoniei mobile este de 133%, existand respectiv 28,6 milioane utilizatori la 31.12.2008, din care 24,5 milioane cartele SIM active.
Serviciul este disponbil in acest moment pentru 6 tari – Austria, Canada, Franta, Germania, SUA si Spania.
„Spre finalul anului intentionam sa dublam numarul de tari, dar este prematur sa oferim o data exacta. In functie de succesul pe care il vom inregistra suntem pregatiti sa adaugam noi tari unde serviciul sa fie disponibil si mai devreme de decembrie 2009”, a mai spus Virtopeanu.
Voxline Communication este o companie infiintata in 1998, cu capital francez.
Printre clientii agentiei se numara Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Voxline lanseaza cu circa 20.000 euro un serviciu de microplati internationale prin mobil

Voxline, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, a lansat cu circa 20.000 euro in premiera pe piata locala un serviciu prin care utilizatorii online pot efectua tranzactii internationale de mica valoare pentru serviciile de tip premium content.
Serviciul, intitulat Voxshop, se adreseaza vorbitorilor de limba romana din alte tari si ofera acces contra cost la informatii prezentate in limba romana.
Serviciul se adreseaza furnizorilor de continut distribuit prin Internet (publicatii online, anunturi online). Clientii finali ai acestui serviciu sunt persoane care folosesc frecvent Internetul in diverse activitati, dispuse sa plateasca pentru servicii online si care nu vor sa foloseasca un card bancar pentru tranzactii de mica valoare.
„Tinta noastra pentru 2009 este ca serviciul sa fie implementat pe 50 de site-uri, mai departe numarul de clienti care il va folosi va depinde in foarte mare masura de strategia de marketing adoptata de fiecare web site in parte de a atrage platitori prin acest serviciu”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dan Virtopeanu, general manager al Voxline.
Pentru a beneficia de acest serviciu, vizitatorii unui site trebuie sa apeleze numarul de telefon alocat tarii de resedinta. La finalul apelului primesc un cod care trebuie introdus in site-ul unde au nevoie de acces la zona tip premium content. Valabilitatea codului de acces ca durata de timp cat si tipul de continut premium pus la dispozitie contra cost sunt elemente pe care si le poate configura fiecare site dupa cum doreste. Tranzactiile se fac in moneda tarii de resedinta, iar decontarile se fac in RON, la cursul BNR.
Platile prin apel telefonic au valoare standard in fiecare tara, stabilita impreuna cu operatorii de telefonie locali. Aceste valori sunt: Austria – 3.63 Euro, Canada – 5.99 Dolari Canadieni, Franta – 1.69 Euro, Germania – 2, 05 Euro, Spania – 1.16 Euro din reteaua fixa si 1.51 Euro din retelele mobile, SUA – 3.99 USD. In functie de tara de origine a apelului exista un comision stabilit de operatorii de telefonie locali, acesta variind intre 0.6 Euro si 2 USD pe tranzactie.
„Serviciul a fost lansat ca o alternativa la metodele de plata online prin card mizand pe reticenta utilizatorilor in folosirea cardului la plata unor sume mici, de cativa euro. Am ales aceasta perioada pentru ca in contextul crizei financiare globale credem ca publisherii online vor fi tot mai preocupati in identificarea de noi surse de venit si de monetizare a traficului si speram intr-o adoptie mai mare a serviciului acum decat daca am fi lansat serviciul acum un an, intr-o perioada cand publicitatea online inregistra cresteri spectaculoase”, a mai spus Dan Virtopeanu.
„Veniturile Voxline vor fi sub forma unui comision perceput pentru fiecare tranzactie. Data fiind noutatea serviciului care are nevoie de timp pentru a fi adoptat si a genera un numar mare de tranzactii, nu ne asteptam la venituri semnificative. Potentialul acestui serviciu este mare si estimam ca dupa 12-18 luni de la lansare aceste venituri vor capata o pondere interesanta in totalul veniturilor inregistrate de Voxline”, a mai spus pentru DailyBusiness.ro Virtopeanu.
Serviciul asigura o metoda de plata pentru cei interesati de achizitionarea de continut sau servicii premium online. Pentru publisheri ofera o alta modalitate de a monetiza traficul venit din alte tari decat Romania in locul vanzarii de publicitate traditionala (prin bannere).
„Acest tip de tranzactii sunt foarte sigure, in plus valoarea tranzactiilor este mica si prin urmare si riscul este foarte mic. O alta certitudine este ca romanii prefera platile prin telefonul mobil, acest tip de serviciu avand 7 ani vechime in portofoliul de servicii Voxline si a inregistrat cresteri mari in ultimii 3 ani”, a mai spus Dan Virtopeanu.
Voxshop este primul serviciu din Romania care pune la dispozitia beneficiarilor plata la nivel international bazat pe apelul telefonic. De asemenea, serviciul functioneaza cu orice tip de aparat/telefon (mobil sau fix).
In Romania, rata de penetrare oficiala a telefoniei mobile este de 133%, existand respectiv 28,6 milioane utilizatori la 31.12.2008, din care 24,5 milioane cartele SIM active.
Serviciul este disponbil in acest moment pentru 6 tari – Austria, Canada, Franta, Germania, SUA si Spania.
„Spre finalul anului intentionam sa dublam numarul de tari, dar este prematur sa oferim o data exacta. In functie de succesul pe care il vom inregistra suntem pregatiti sa adaugam noi tari unde serviciul sa fie disponibil si mai devreme de decembrie 2009”, a mai spus Virtopeanu.
Voxline Communication este o companie infiintata in 1998, cu capital francez.
Printre clientii agentiei se numara Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 90 ori.

Publica un raspuns