La conferinta VoiceCon din Orlando, Cisco a derulat primele apeluri de comunicatii unificate inter-companii prin Internet folosind Cisco® Intercompany Media Engine (IME), parte integranta a portofoliului de produse si servicii de colaborare al Cisco. Discutiile business-to-business au inclus apeluri între Cisco si compania australiana Qeensland Rail, si între Cisco si Universitatea din Wisconsin-Whitewater. Prin Cisco IME, toti participantii au putut, spontan, simultan si cu un grad ridicat de securitate, sa se bucure de conexiuni video si audio de înalta fidelitate în banda larga, folosind dispozitive capabile de conexiuni video, pur si simplu formând numere de telefon standard.

Construit pe standarde pe care Cisco le-a înaintat catre Internet Engineering Task Force, Cisco IME permite companiilor pentru prima data sa deruleze apeluri telefonice cu voce si video într-un mod sigur, cu calitate ridicata, între companii, folosind Internetul si numerele lor de telefon existente, fara a fi nevoie de a re-aloca sau înlocui infrastructura actuala.

Cisco IME este proiectat sa mareasca gradul de colaborare aducând valoare adaugata procesului de comunicare. Cu cât companiile interactioneaza mai mult cu o varietate de comunitati externe si se bazeaza pe partenerii lor de încredere pentru a livra rezultate cu atât nevoia de a colabora mai bine în afara frontierelor retelelor corporatiei este de o importanta mai mare. Obiectivul Cisco IME este sa permita organizatiilor care deja folosesc intern beneficiile telefoniei video si ale altor comunicatii unificate avansate sa extinda, acum, aceste capabilitati catre clienti, funizori si parteneri strategici echipati similar.

Cisco IME se bazeaza pe o tehnologie „autodidacta”, tehnologie care învata rute noi în functie de tiparele apelurilor si care recunoaste automat când utilizatorii opereaza într-o retea echipata cu IME. Tehnologia descopera si administreaza toate aspectele routarii apelurilor în siguranta, cu o calitate ridicata si cu cost scazut folosind retele IP incluzând Internetul, si face ca experienta sa fie accesibila atât pentru utilizatori cât si pentru administratori.

Tehnologia permite utilizatorilor finali sa comunice mai eficient folosind limbajul corpului prin apeluri video si prin tehnologie de voce optimizata, si ajuta, în acelasi timp, la reducerea costurilor. În plus, serviciile oferite de Cisco si partenerii sai pot ajuta clientii sa obtina cea mai buna recuperare a investitiei posibila pentru aceasta tehnologie, si de asemenea sa colaboreze mai bine în afara frontierelor retelei. Cisco IME continua traditia companiei de a oferi solutii pentru portofoliul sau de colaborare care faciliteaza colaborarea business-to-business, incluzând ofertele Cisco TelePresence si Cisco WebEx.

Cisco extinde colaborarea inter-companii

La conferinta VoiceCon din Orlando, Cisco a derulat primele apeluri de comunicatii unificate inter-companii prin Internet folosind Cisco® Intercompany Media Engine (IME), parte integranta a portofoliului de produse si servicii de colaborare al Cisco. Discutiile business-to-business au inclus apeluri între Cisco si compania australiana Qeensland Rail, si între Cisco si Universitatea din Wisconsin-Whitewater. Prin Cisco IME, toti participantii au putut, spontan, simultan si cu un grad ridicat de securitate, sa se bucure de conexiuni video si audio de înalta fidelitate în banda larga, folosind dispozitive capabile de conexiuni video, pur si simplu formând numere de telefon standard.

Construit pe standarde pe care Cisco le-a înaintat catre Internet Engineering Task Force, Cisco IME permite companiilor pentru prima data sa deruleze apeluri telefonice cu voce si video într-un mod sigur, cu calitate ridicata, între companii, folosind Internetul si numerele lor de telefon existente, fara a fi nevoie de a re-aloca sau înlocui infrastructura actuala.

Cisco IME este proiectat sa mareasca gradul de colaborare aducând valoare adaugata procesului de comunicare. Cu cât companiile interactioneaza mai mult cu o varietate de comunitati externe si se bazeaza pe partenerii lor de încredere pentru a livra rezultate cu atât nevoia de a colabora mai bine în afara frontierelor retelelor corporatiei este de o importanta mai mare. Obiectivul Cisco IME este sa permita organizatiilor care deja folosesc intern beneficiile telefoniei video si ale altor comunicatii unificate avansate sa extinda, acum, aceste capabilitati catre clienti, funizori si parteneri strategici echipati similar.

Cisco IME se bazeaza pe o tehnologie „autodidacta”, tehnologie care învata rute noi în functie de tiparele apelurilor si care recunoaste automat când utilizatorii opereaza într-o retea echipata cu IME. Tehnologia descopera si administreaza toate aspectele routarii apelurilor în siguranta, cu o calitate ridicata si cu cost scazut folosind retele IP incluzând Internetul, si face ca experienta sa fie accesibila atât pentru utilizatori cât si pentru administratori.

Tehnologia permite utilizatorilor finali sa comunice mai eficient folosind limbajul corpului prin apeluri video si prin tehnologie de voce optimizata, si ajuta, în acelasi timp, la reducerea costurilor. În plus, serviciile oferite de Cisco si partenerii sai pot ajuta clientii sa obtina cea mai buna recuperare a investitiei posibila pentru aceasta tehnologie, si de asemenea sa colaboreze mai bine în afara frontierelor retelei. Cisco IME continua traditia companiei de a oferi solutii pentru portofoliul sau de colaborare care faciliteaza colaborarea business-to-business, incluzând ofertele Cisco TelePresence si Cisco WebEx.

Postat de pe data de 19 apr., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 237 ori.

Publica un raspuns