Un interlocutor de pe Google Groups: Tic-Lobby – îmi punea următoarea problemă:
„FLOSS în educaţia unversitară şi preuniversitară… Hmm… Adicătelea o altă chestie obligatorie pe agenda de „instrucţie”? ‘Au doar analizarea problemei: cum se poate folosi software liber în infrastructura „sistemului”? Pentru că cu prima abordare n-aş fi deloc de acord, în timp ce cu cea din urmă aş fi foarte.” (referinţa către extrasul acesta aici)
Hmm…
Eu cred că „instrucţia” ar trebui gândită cu opţiuni. Să fie lăsată libertate de alegere. Dacă vrei să înveţi sistemul de operare Windows, dă-i bătaie şi învaţă-l! Dar, poate că ţi se face lehamite şi vrei să optezi pentru sistemul de operare Linux. Ei bine, atunci trebuie să existe posibilitatea de alegere pentru cei care studiază! Şi în plus trebuie explicat cum stă treaba cu software-ul proprietar vs. software-ul open source (FLOSS – puteţi citi mai jos la glosar explicaţia abrevierii), să vadă toată lumea cum arată imaginea de ansamblu.
Un interlocutor de pe Google Groups: Tic-Lobby – îmi punea următoarea problemă:
„FLOSS în educaţia unversitară şi preuniversitară… Hmm… Adicătelea o altă chestie obligatorie pe agenda de „instrucţie”? ‘Au doar analizarea problemei: cum se poate folosi software liber în infrastructura „sistemului”? Pentru că cu prima abordare n-aş fi deloc de acord, în timp ce cu cea din urmă aş fi foarte.” (referinţa către extrasul acesta aici)
Hmm…
Eu cred că „instrucţia” ar trebui gândită cu opţiuni. Să fie lăsată libertate de alegere. Dacă vrei să înveţi sistemul de operare Windows, dă-i bătaie şi învaţă-l! Dar, poate că ţi se face lehamite şi vrei să optezi pentru sistemul de operare Linux. Ei bine, atunci trebuie să existe posibilitatea de alegere pentru cei care studiază! Şi în plus trebuie explicat cum stă treaba cu software-ul proprietar vs. software-ul open source (FLOSS – puteţi citi mai jos la glosar explicaţia abrevierii), să vadă toată lumea cum arată imaginea de ansamblu.