Circa 94% din manageri cred ca, in viitorul apropiat, mass-media care nu se vor dezvolta online vor avea de pierdut, potrivit unui studiu realizat de Centrul pentru Jurnalism Independent, Clubul Roman de Presa (CRP) si Asociatia Patronala a Editorilor Locali (APEL).
Potrivit rezultatelor studiului, care arata ca dezvoltarea presei online cere dezvoltarea de noi abilitati profesionale la nivelul managementului si la nivelul jurnalistilor, in cele mai multe redactii chestionate exista intentia de a dezvolta mediul online, iar masurile de dezvoltare au fost deja implementate, scrie Mediafax.
Totodata, cercetarea arata faptul ca aproape toate redactiile chestionate (90%) sunt prezente in mediul online; de cele mai multe ori, jurnalistii si editorii online se ocupa de adaugarea de text sau imagini pe Internet.
Totodata, cercetarea a aratat faptul ca cele mai multe redactii nu au organizat pana in prezent cursuri pentru jurnalism online, iar 71% dintre redactii nu au trimis angajati la cursuri privind jurnalismul online. Totusi, 63% dintre manageri spun ca redactiile lor sunt interesate de instruirea managerilor in jurnalismul online si 77% sunt interesati de instruirea jurnalistilor. Dintre acestia, doar 22% spun ca ar fi dispusi sa plateasca costul integral pentru manageri si numai 17% pentru jurnalisti.

Citeste articolul pe: Daily Business

Studiu: Circa 94% din manageri cred ca presa care nu va avea continut online va pierde

Circa 94% din manageri cred ca, in viitorul apropiat, mass-media care nu se vor dezvolta online vor avea de pierdut, potrivit unui studiu realizat de Centrul pentru Jurnalism Independent, Clubul Roman de Presa (CRP) si Asociatia Patronala a Editorilor Locali (APEL).
Potrivit rezultatelor studiului, care arata ca dezvoltarea presei online cere dezvoltarea de noi abilitati profesionale la nivelul managementului si la nivelul jurnalistilor, in cele mai multe redactii chestionate exista intentia de a dezvolta mediul online, iar masurile de dezvoltare au fost deja implementate, scrie Mediafax.
Totodata, cercetarea arata faptul ca aproape toate redactiile chestionate (90%) sunt prezente in mediul online; de cele mai multe ori, jurnalistii si editorii online se ocupa de adaugarea de text sau imagini pe Internet.
Totodata, cercetarea a aratat faptul ca cele mai multe redactii nu au organizat pana in prezent cursuri pentru jurnalism online, iar 71% dintre redactii nu au trimis angajati la cursuri privind jurnalismul online. Totusi, 63% dintre manageri spun ca redactiile lor sunt interesate de instruirea managerilor in jurnalismul online si 77% sunt interesati de instruirea jurnalistilor. Dintre acestia, doar 22% spun ca ar fi dispusi sa plateasca costul integral pentru manageri si numai 17% pentru jurnalisti.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 30 apr., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 347 ori.

Publica un raspuns