In contextul in care colaborarea, virtualizarea si serviciile video si bazate pe cloud transforma industria IT, Cisco isi ajuta partenerii din canalul de distributie sa isi accelereze cresterea si sa evolueze. Pe 27 aprilie, in cadrul conferintei globale dedicata partenerilor – Cisco Partner Summit – desfasurata la San Francisco, Cisco a anuntat o serie de initiative proiectate sa ajute comunitatea globala a partenerilor din canalul de distributie sa isi dezvolte modelul de business.
Initiativa include un program de stimulare a partenerilor pentru a incuraja angajamentul timpuriu cu Cisco, un model de vanzari colaborativ, partner-to-partner, pentru a ajuta pe acestia sa faca fata globalizarii afacerilor, precum si evolutia specializarilor Cisco de la tehnologii individuale la arhitecturi.
In conditiile in care industria IT evolueaza, iar tranzitiile pietei alimenteaza un nou val al transformarii afacerilor, un angajament timpuriu intre Cisco si partenerii sai din canalul de distributie devine din ce in ce mai critic pentru a raspunde cerintelor clientilor pentru solutii arhitecturale si modele de livrare complexe.
In acest sens, in cadrul conferintei de la San Francisco, Cisco a anuntat lansarea programului Cisco Teaming Incentive Program, pentru a incuraja angajamentele de vanzari timpurii si pentru a-i recompensa pe parteneri pentru investitiile in capabilitati de consultanta si servicii profesionale.
De asemenea, Cisco a introdus Global Partner Network, un program care le permite partenerilor din canalul de distributie sa colaboreze pentru a deservi mai bine clientii multinationali. In acelasi timp, compania anuntat ca isi va dezvolta specializarile pentru partenerii de distributie, de la tehnologii la arhitecturi, pentru a-i ajuta pe acestia sa dezvolte practici integrate in jurul retelelor fara frontiere, colaborarii si virtualizarii centrului de date.
„Convergenta multiplelor tranzitii ale pietei, de la coloborare si video la virtualizare si servicii bazate pe cloud, transforma Internetul si schimba fundamental modul in care clientii achizitioneaza si folosesc tehnologia. Pentru a captura aceste oportunitati de crestere, Cisco si partenerii nostri trebuie sa ofere valoare in noi moduri si sa isi dezvolte modelele de afaceri impreuna”, a declarat Keith Goodwin, senior vice president, Worldwide Partner Organization, Cisco.

Citeste articolul pe: Agora News

Cisco lanseaza noi initiative pentru parteneri

In contextul in care colaborarea, virtualizarea si serviciile video si bazate pe cloud transforma industria IT, Cisco isi ajuta partenerii din canalul de distributie sa isi accelereze cresterea si sa evolueze. Pe 27 aprilie, in cadrul conferintei globale dedicata partenerilor – Cisco Partner Summit – desfasurata la San Francisco, Cisco a anuntat o serie de initiative proiectate sa ajute comunitatea globala a partenerilor din canalul de distributie sa isi dezvolte modelul de business.
Initiativa include un program de stimulare a partenerilor pentru a incuraja angajamentul timpuriu cu Cisco, un model de vanzari colaborativ, partner-to-partner, pentru a ajuta pe acestia sa faca fata globalizarii afacerilor, precum si evolutia specializarilor Cisco de la tehnologii individuale la arhitecturi.
In conditiile in care industria IT evolueaza, iar tranzitiile pietei alimenteaza un nou val al transformarii afacerilor, un angajament timpuriu intre Cisco si partenerii sai din canalul de distributie devine din ce in ce mai critic pentru a raspunde cerintelor clientilor pentru solutii arhitecturale si modele de livrare complexe.
In acest sens, in cadrul conferintei de la San Francisco, Cisco a anuntat lansarea programului Cisco Teaming Incentive Program, pentru a incuraja angajamentele de vanzari timpurii si pentru a-i recompensa pe parteneri pentru investitiile in capabilitati de consultanta si servicii profesionale.
De asemenea, Cisco a introdus Global Partner Network, un program care le permite partenerilor din canalul de distributie sa colaboreze pentru a deservi mai bine clientii multinationali. In acelasi timp, compania anuntat ca isi va dezvolta specializarile pentru partenerii de distributie, de la tehnologii la arhitecturi, pentru a-i ajuta pe acestia sa dezvolte practici integrate in jurul retelelor fara frontiere, colaborarii si virtualizarii centrului de date.
„Convergenta multiplelor tranzitii ale pietei, de la coloborare si video la virtualizare si servicii bazate pe cloud, transforma Internetul si schimba fundamental modul in care clientii achizitioneaza si folosesc tehnologia. Pentru a captura aceste oportunitati de crestere, Cisco si partenerii nostri trebuie sa ofere valoare in noi moduri si sa isi dezvolte modelele de afaceri impreuna”, a declarat Keith Goodwin, senior vice president, Worldwide Partner Organization, Cisco.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 4 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 529 ori.

Publica un raspuns