In conditiile in care romanul este mult mai informat si este mai putin dispus sa astepte, se pare ca rezervarile on-line sunt la ordinea zilei si din ce in ce mai multi turisti aleg aceasta modalitate de booking in detrimentul rezervarilor clasice, la sediul agentiei.
In esenta, calatorul roman este supus in continuare unor restrictii legate de bugetul disponibil si timp.
„Romanii au devenit mai selectivi: vor conditii bune la preturi cat mai mici. Vor sa analizeze cat mai multe oferte, sa compare pachetele turistice, sa aiba acces la cat mai multe informatii fara a parasi confortul casei proprii. Agentiile de turism clasice care vor sa supravietuiasca in era Internetului, cand informatia este la doar un click distanta, trebuie sa-si imbunatateasca ofertele, atat cantitativ, cat mai ales calitativ prin utilizarea IBE-urilor turistice. In Romania, agentiile de turism au la dispozitie IBE-ul MerlinX care este unul dintre principalele sisteme de distributie a pachetelor de servicii turistice la nivel global”, a declarat Andrei Petrescu, MerlinX Romania.
Odata cu inradacinarea conceptului de IBE (internet booking engine) in cultura turistica romaneasca au aparut si primele efecte vizibile pentru agentii si pentru turistul roman deopotriva. „Numarul tour-operatorilor romani integrati in sistem a ajuns la 12 in doar cateva luni, ceea ce a condus implicit si la cresterea numarului de agentii care utilizeaza motorul de cautare MerlinX pe website-urile proprii. Principalii beneficiari sunt insa turistii care au la dispozitie un instrument care le permite vizualizarea si compararea a peste 200 de milioane de pachete turistice actualizate zilnic. Sistemul propune peste 268 de destinatii turistice din 67 tari, totalizand un numar de peste 18.000 de hoteluri si unitati de cazare”, afirma Andrei Petrescu, sales manager al companiei MerlinX. „Daca in anii trecuti numarul pachetelor vandute online era nesemnificativ, in prezent ponderea acestora in vanzarile totale a crescut. Turistul roman este mult mai bine informat, utilizeaza cu succes motoare de cautare implementate pe website-uri din strainatate si este interesat sa le utilizeze si in tara. Criteriile de selectie insa s-au schimbat, oamenii au inceput sa aleaga calitatea si diversitatea in detrimentul pretului cel mai mic. Daca in trecut se cautau oferte care sa se incadreze intr-un anumit buget, azi, din ce in ce mai mult, se cauta destinatii si conditii specifice de cazare si masa, criteriul pret trecand in plan secund”, concluzioneaza acesta.
MerlinX Sistem este o companie romaneasca ce promoveaza si sustine sistemul de rezervari online. Acest sistem ofera posibilitatea de interconectare intre toti tour-operatorii si agentiile de turism active pe o anumita piata printr-o interfata comuna, creata special pentru o utilizare facila.

Citeste articolul pe: Curierul National

Cresc vanzarile online in turism

In conditiile in care romanul este mult mai informat si este mai putin dispus sa astepte, se pare ca rezervarile on-line sunt la ordinea zilei si din ce in ce mai multi turisti aleg aceasta modalitate de booking in detrimentul rezervarilor clasice, la sediul agentiei.
In esenta, calatorul roman este supus in continuare unor restrictii legate de bugetul disponibil si timp.
„Romanii au devenit mai selectivi: vor conditii bune la preturi cat mai mici. Vor sa analizeze cat mai multe oferte, sa compare pachetele turistice, sa aiba acces la cat mai multe informatii fara a parasi confortul casei proprii. Agentiile de turism clasice care vor sa supravietuiasca in era Internetului, cand informatia este la doar un click distanta, trebuie sa-si imbunatateasca ofertele, atat cantitativ, cat mai ales calitativ prin utilizarea IBE-urilor turistice. In Romania, agentiile de turism au la dispozitie IBE-ul MerlinX care este unul dintre principalele sisteme de distributie a pachetelor de servicii turistice la nivel global”, a declarat Andrei Petrescu, MerlinX Romania.
Odata cu inradacinarea conceptului de IBE (internet booking engine) in cultura turistica romaneasca au aparut si primele efecte vizibile pentru agentii si pentru turistul roman deopotriva. „Numarul tour-operatorilor romani integrati in sistem a ajuns la 12 in doar cateva luni, ceea ce a condus implicit si la cresterea numarului de agentii care utilizeaza motorul de cautare MerlinX pe website-urile proprii. Principalii beneficiari sunt insa turistii care au la dispozitie un instrument care le permite vizualizarea si compararea a peste 200 de milioane de pachete turistice actualizate zilnic. Sistemul propune peste 268 de destinatii turistice din 67 tari, totalizand un numar de peste 18.000 de hoteluri si unitati de cazare”, afirma Andrei Petrescu, sales manager al companiei MerlinX. „Daca in anii trecuti numarul pachetelor vandute online era nesemnificativ, in prezent ponderea acestora in vanzarile totale a crescut. Turistul roman este mult mai bine informat, utilizeaza cu succes motoare de cautare implementate pe website-uri din strainatate si este interesat sa le utilizeze si in tara. Criteriile de selectie insa s-au schimbat, oamenii au inceput sa aleaga calitatea si diversitatea in detrimentul pretului cel mai mic. Daca in trecut se cautau oferte care sa se incadreze intr-un anumit buget, azi, din ce in ce mai mult, se cauta destinatii si conditii specifice de cazare si masa, criteriul pret trecand in plan secund”, concluzioneaza acesta.
MerlinX Sistem este o companie romaneasca ce promoveaza si sustine sistemul de rezervari online. Acest sistem ofera posibilitatea de interconectare intre toti tour-operatorii si agentiile de turism active pe o anumita piata printr-o interfata comuna, creata special pentru o utilizare facila.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 6 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 88 ori.

Publica un raspuns