Google este si in acest an cel mai valoros brand, fiind evaluat la 114 miliarde de dolari, conform unui clasament al celor mai valoroase branduri din lume realizat de Millward Brown.
Google este pe primul loc in clasament cu o valoare a brandului de 114 miliarde de dolari, in crestere cu 14% fata de 2008. Urmatoarele trei pozitii din top sunt ocupate de alte companii din domeniul IT, IBM, Apple si Microsoft. Brandul IBM valoreaza 86 miliarde de dolari, crestere de 30%, Apple – 83 miliarde dolari, crestere de 32% si Microsoft- 76 miliarde de dolari, in stagnare.
In top 10 mai sunt Coca-Cola (68 miliarde de dolari, crestere de 1%), McDonald’s (66 miliarde de dolari, -1%), Marlboro (57 miliarde de dolari, 15%), China Mobile (52 miliarde de dolari, -14%), General Electric (45 miliarde de dolari, -25%), respectiv Vodafone (44 miliarde de dolari, -17%).
Sud-coreenii de la Samsung au crescut cel mai mult, cu 80%, plasand brandul pe locul 68, la o valoare de 11 miliarde de dolari.
Liderul mondial in furnizarea de telefoane mobile, Nokia, se afla la polul opus. Nokia a pierdut 58% din valoarea brandului, la mai putin de 15 miliarde de dolari, si a coborat pana pe locul 43.
Facebook, cea mai populara retea sociala din lume, cu peste 400 de miloane de utilizatori, are o valoare de 5,5 miliarde de dolari a brandului, insa nu prinde top 100 general al brandurilor globale.
SURSA: Cnet.com

Citeste articolul pe: Capital

Google, cel mai valoros brand din lume. Nokia, doar pe locul 43

Google este si in acest an cel mai valoros brand, fiind evaluat la 114 miliarde de dolari, conform unui clasament al celor mai valoroase branduri din lume realizat de Millward Brown.
Google este pe primul loc in clasament cu o valoare a brandului de 114 miliarde de dolari, in crestere cu 14% fata de 2008. Urmatoarele trei pozitii din top sunt ocupate de alte companii din domeniul IT, IBM, Apple si Microsoft. Brandul IBM valoreaza 86 miliarde de dolari, crestere de 30%, Apple – 83 miliarde dolari, crestere de 32% si Microsoft- 76 miliarde de dolari, in stagnare.
In top 10 mai sunt Coca-Cola (68 miliarde de dolari, crestere de 1%), McDonald’s (66 miliarde de dolari, -1%), Marlboro (57 miliarde de dolari, 15%), China Mobile (52 miliarde de dolari, -14%), General Electric (45 miliarde de dolari, -25%), respectiv Vodafone (44 miliarde de dolari, -17%).
Sud-coreenii de la Samsung au crescut cel mai mult, cu 80%, plasand brandul pe locul 68, la o valoare de 11 miliarde de dolari.
Liderul mondial in furnizarea de telefoane mobile, Nokia, se afla la polul opus. Nokia a pierdut 58% din valoarea brandului, la mai putin de 15 miliarde de dolari, si a coborat pana pe locul 43.
Facebook, cea mai populara retea sociala din lume, cu peste 400 de miloane de utilizatori, are o valoare de 5,5 miliarde de dolari a brandului, insa nu prinde top 100 general al brandurilor globale.
SURSA: Cnet.com

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 6 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 570 ori.

Publica un raspuns