ePayment
Google si compania autohtona GeCad au incheiat un parteneriat in urma caruia clientii actuali si viitori ai integratorului de solutii pentru plati online vor putea primi un voucher Google AdWords in valoare de 150 lei pentru promovarea pe motorul de cautare Google si pe site-urile partenere.
Google si compania autohtona Gecad ePayment au incheiat un parteneriat in urma caruia clientii actuali si viitori ai integratorului de solutii pentru plati online vor putea primi un voucher Google AdWords in valoare de 150 lei pentru promovarea pe motorul de cautare Google si pe site-urile partenere.
In prezent, peste 1.500 de magazine online beneficiaza de solutia de plata ePayment, conform oficialilor Gecad. „Dintre acestia, nu vor putea beneficia de voucher magazinele care au deja cont AdWords”, explica un reprezentant al companiei romanesti, fara a spune cati folosesc deja solutia de advertising a Google.
Campania este valabila pana la 31 august. In aceasta perioada, parteneriatul dintre Google si Gecad ePayment va fi promovat pe pagina ePayment, dar si pe retele sociale precum Twitter, prin newslettere si, in curand, si pe blogul ePayment.
Gecad ePayment este primul integrator de comert electronic din Romania care ofera clientilor sai posibilitatea de a testa gratuit solutiile de advertising online de la Google. Aceasta miscare subliniaza inca o data importanta in crestere pe care o joaca Romania in planurile Google. Compania americana a trimis incepand cu 2009 mai multe vouchere AdWords prin posta, sustinand totodata conferinte in care oficiali ai companiei au reliefat importanta produselor sale pentru jucatorii de pe piata locala.
Veniturile pe care Google le genereaza in Romania nu sunt in prezent cunoscute, estimarile jucatorilor din piata variind de la cateva milioane de euro pana la chiar zeci de milioane de euro.
Conform unui sondaj realizat printre cele peste 1.500 de site-uri partenere ale Gecad, circa 30% dintre acestea intentioneaza sa utilizeze in 2010 AdWords ca metoda de promovare a afacerii lor.
„Oferim prin acest parteneriat oportunitatea companiilor mici si mijlocii ce au prezenta online sa isi gaseasca potentialii clienti si sa isi creasca vanzarile. Firmele trebuie sa fie acolo unde sunt si consumatorii, iar din ce in ce mai multi consumatori cauta produse online”, spune Amelia Cretu, agency relationship manager al Google AdWords Romania.
Gecad ePayment domina categoric segmentul de plati online cu o cota de piata de circa 90%, conform propriilor estimari.

Citeste articolul pe: Daily Business

Google continua promovarea in Romania oferind clientilor Gecad ePayment vouchere AdWords

ePayment
Google si compania autohtona GeCad au incheiat un parteneriat in urma caruia clientii actuali si viitori ai integratorului de solutii pentru plati online vor putea primi un voucher Google AdWords in valoare de 150 lei pentru promovarea pe motorul de cautare Google si pe site-urile partenere.
Google si compania autohtona Gecad ePayment au incheiat un parteneriat in urma caruia clientii actuali si viitori ai integratorului de solutii pentru plati online vor putea primi un voucher Google AdWords in valoare de 150 lei pentru promovarea pe motorul de cautare Google si pe site-urile partenere.
In prezent, peste 1.500 de magazine online beneficiaza de solutia de plata ePayment, conform oficialilor Gecad. „Dintre acestia, nu vor putea beneficia de voucher magazinele care au deja cont AdWords”, explica un reprezentant al companiei romanesti, fara a spune cati folosesc deja solutia de advertising a Google.
Campania este valabila pana la 31 august. In aceasta perioada, parteneriatul dintre Google si Gecad ePayment va fi promovat pe pagina ePayment, dar si pe retele sociale precum Twitter, prin newslettere si, in curand, si pe blogul ePayment.
Gecad ePayment este primul integrator de comert electronic din Romania care ofera clientilor sai posibilitatea de a testa gratuit solutiile de advertising online de la Google. Aceasta miscare subliniaza inca o data importanta in crestere pe care o joaca Romania in planurile Google. Compania americana a trimis incepand cu 2009 mai multe vouchere AdWords prin posta, sustinand totodata conferinte in care oficiali ai companiei au reliefat importanta produselor sale pentru jucatorii de pe piata locala.
Veniturile pe care Google le genereaza in Romania nu sunt in prezent cunoscute, estimarile jucatorilor din piata variind de la cateva milioane de euro pana la chiar zeci de milioane de euro.
Conform unui sondaj realizat printre cele peste 1.500 de site-uri partenere ale Gecad, circa 30% dintre acestea intentioneaza sa utilizeze in 2010 AdWords ca metoda de promovare a afacerii lor.
„Oferim prin acest parteneriat oportunitatea companiilor mici si mijlocii ce au prezenta online sa isi gaseasca potentialii clienti si sa isi creasca vanzarile. Firmele trebuie sa fie acolo unde sunt si consumatorii, iar din ce in ce mai multi consumatori cauta produse online”, spune Amelia Cretu, agency relationship manager al Google AdWords Romania.
Gecad ePayment domina categoric segmentul de plati online cu o cota de piata de circa 90%, conform propriilor estimari.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 839 ori.

Publica un raspuns