Comisia Americana de Comert (US Federal Trade Commission) a aprobat in unanimitate achizitia AdMob de catre Google, in schimbul a 750 de milioane de dolari, motivand ca aceasta miscare nu va reduce nivelul competitivitatii pe segmentul advertisingului pe dispozitive mobile. Impreuna, cele doua companii au 21% din piata de advertising pe mobil in SUA, segment care se dubleaza in fiecare an, potrivit analistilor IDC. Decizia Comisiei arata ca Google inca mai poate face achizitii mari, mai spun specialistii.
Citeste articolul pe: Financiarul
Comisia Americana de Comert (US Federal Trade Commission) a aprobat in unanimitate achizitia AdMob de catre Google, in schimbul a 750 de milioane de dolari, motivand ca aceasta miscare nu va reduce nivelul competitivitatii pe segmentul advertisingului pe dispozitive mobile. Impreuna, cele doua companii au 21% din piata de advertising pe mobil in SUA, segment care se dubleaza in fiecare an, potrivit analistilor IDC. Decizia Comisiei arata ca Google inca mai poate face achizitii mari, mai spun specialistii.
Citeste articolul pe: Financiarul