Bursa de Reclama a realizat o analiza statistica a profilului utilizatorului de Internet, in perioada 24 martie – 1 aprilie, iar conform acesteia internautii au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online, considerand ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare.
Conform cercetarii, 42.97% dintre respondenti considera ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare, in timp ce 13.6% declara ca bannerele publicitare ii ajuta sa aleaga diverse produse comerciale.
Femeile au o receptivitate mai mare fata de publicitatea online, numarul femeilor care au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online fiind semnificativ mai mare decat numarul barbatilor.
72.51% dintre respondenti au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online in timp ce 12.05% dintre cei chestionati isi exprima o opinie proasta sau foarte proasta despre aceasta.
Barbatii acceseaza netul seara
Majoritatea celor chestionati (79.58%) declara ca acceseaza internetul de acasa, in timp ce 14.65% dintre respondenti acceseaza Internetul de la serviciu. 61.73% dintre respondenti afirma ca acceseaza Internetul impreuna cu familia, in timp ce 32.47% se declara ca fiind unicii utilizatori ai computerului de pe care se conecteaza.
Barbatii tind sa aloce mai mult timp navigarii pe Internet decat femeile. Acestia acceseaza Internetul in special seara si noaptea, in timp ce femeile utilizeaza serviciile online cu precadere dimineata si dupa-amiaza.
Perioada zilei in care se acceseaza cel mai frecvent Internetul este seara (18:00 – 22:00), cand 63.1% dintre cei intervievati navigheaza online, in timp ce noaptea doar 18% dintre utilizatori acceseaza Internetul.
Cercetarea, prima dintr-o serie de studii statistice pe care echipa Bursei de Reclama le pregateste, a vizat analiza statistica a populatiei vorbitoare de limba romana care acceseaza Internetul. Volumul esantionului analizat a fost de 6.200 de respondenti.
SURSA: Bursa de Reclama

Citeste articolul pe: Capital

Internautii considera ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare

Bursa de Reclama a realizat o analiza statistica a profilului utilizatorului de Internet, in perioada 24 martie – 1 aprilie, iar conform acesteia internautii au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online, considerand ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare.
Conform cercetarii, 42.97% dintre respondenti considera ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare, in timp ce 13.6% declara ca bannerele publicitare ii ajuta sa aleaga diverse produse comerciale.
Femeile au o receptivitate mai mare fata de publicitatea online, numarul femeilor care au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online fiind semnificativ mai mare decat numarul barbatilor.
72.51% dintre respondenti au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online in timp ce 12.05% dintre cei chestionati isi exprima o opinie proasta sau foarte proasta despre aceasta.
Barbatii acceseaza netul seara
Majoritatea celor chestionati (79.58%) declara ca acceseaza internetul de acasa, in timp ce 14.65% dintre respondenti acceseaza Internetul de la serviciu. 61.73% dintre respondenti afirma ca acceseaza Internetul impreuna cu familia, in timp ce 32.47% se declara ca fiind unicii utilizatori ai computerului de pe care se conecteaza.
Barbatii tind sa aloce mai mult timp navigarii pe Internet decat femeile. Acestia acceseaza Internetul in special seara si noaptea, in timp ce femeile utilizeaza serviciile online cu precadere dimineata si dupa-amiaza.
Perioada zilei in care se acceseaza cel mai frecvent Internetul este seara (18:00 – 22:00), cand 63.1% dintre cei intervievati navigheaza online, in timp ce noaptea doar 18% dintre utilizatori acceseaza Internetul.
Cercetarea, prima dintr-o serie de studii statistice pe care echipa Bursei de Reclama le pregateste, a vizat analiza statistica a populatiei vorbitoare de limba romana care acceseaza Internetul. Volumul esantionului analizat a fost de 6.200 de respondenti.
SURSA: Bursa de Reclama

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 18 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 116 ori.

Publica un raspuns