Kaspersky Lab, unul dintre principalii producatori de solutii de securitate informatica din lume, a ajuns la un acord cu reprezentantii Scuderia Ferrari Marlboro, privind incheierea unui parteneriat extins, dincolo de sezoanele de curse GT2 din 2010 si 2011.
Kaspersky Lab devine sponsor principal al echipei AF Corse din Piacenza, Italia, logo-ul companiei fiind vizibil pe masinile de curse incepand chiar din acest weekend, cu ocazia celei de-a doua runde a circuitului de 1000 Km de la Spa-Francorchamps.
„Reprezinta o onoare pentru noi sa fim partenerii unei echipe atat de faimoase si cu un succes imens pe parcursul intregii istorii a curselor cu masini”, spune Eugene Kaspersky, CEO si Co-Fondator Kaspersky Lab. „Ferrari si Kaspersky Lab impart multe valori, precum cercetarea continua in domeniul de activitate, inovatia tehnologica si pasiunea pentru competitie in business”, incheie Kaspersky.

Citeste articolul pe: Agora News

Kaspersky Lab a incheiat un parteneriat cu Scuderia Ferrari Marlboro

Kaspersky Lab, unul dintre principalii producatori de solutii de securitate informatica din lume, a ajuns la un acord cu reprezentantii Scuderia Ferrari Marlboro, privind incheierea unui parteneriat extins, dincolo de sezoanele de curse GT2 din 2010 si 2011.
Kaspersky Lab devine sponsor principal al echipei AF Corse din Piacenza, Italia, logo-ul companiei fiind vizibil pe masinile de curse incepand chiar din acest weekend, cu ocazia celei de-a doua runde a circuitului de 1000 Km de la Spa-Francorchamps.
„Reprezinta o onoare pentru noi sa fim partenerii unei echipe atat de faimoase si cu un succes imens pe parcursul intregii istorii a curselor cu masini”, spune Eugene Kaspersky, CEO si Co-Fondator Kaspersky Lab. „Ferrari si Kaspersky Lab impart multe valori, precum cercetarea continua in domeniul de activitate, inovatia tehnologica si pasiunea pentru competitie in business”, incheie Kaspersky.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 10 mai, 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 92 ori.

Publica un raspuns