Cea de-a doua editie a targului de joburi si internshipuri PR&Ad Fair si-a deschis ieri portile la Facultatea de Drept (Universitatea Bucuresti), urmand ca vineri, 14 mai, la ora 20.00, sa se incheie. Evenimentul se desfasoara sub forma unui targ, ce include conferinte si workshopuri pentru participantii ce doresc sa se specializeze in domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Printre agentiile participante la targ se numara Republika Interactive, Saatchi&Saatchi, BrandTailors, Millenium Communications, Brandstalk. “Republika Interactive ofera tinerilor doua pozitii de internship: una in departamentul de consultanta si una in departamentul de marketing. Programul de internship la noi a inceput inca din iarna, iar rezultatele se vad astazi, cand o parte dintre cei selectati atunci ne sunt colegi. Acelasi lucru il dorim si participantilor la acest targ in ideea in care limitele sunt setate doar de vointa, creativitatea si ambitia lor”, sustine Tudor Totolici, Online Strategist, Republika Interactive. “Saatchi&Saatchi PR participa la targul organizat de PRIME Romania pentru a-si arata deschiderea fata de mediul universitar si fata de studenti. Astfel, teoria studiata in timpul facultatii poate fi aplicata pe durata internshipurilor pe care agentia le va desfasura in perioada verii. Ne asteptam sa vedem tineri curiosi si sa invatam unii de la altii. Mai mult, pe durata celor doua zile de targ vom desfasura o cercetare prin care ne propunem sa intelegem asteptarile studentilor in ceea ce priveste locul de munca si atitudinea lor fata de internshipuri. De asemena, vom oferi participantilor materiale teoretice si studii de caz care speram sa-i inspire”, adauga Florin Ionescu, Corporate Communication Office Saatchi&Saatchi.

Citeste articolul pe: Financiarul

PR&Ad Fair si-a deschis portile pentru studentii de la comunicare

Cea de-a doua editie a targului de joburi si internshipuri PR&Ad Fair si-a deschis ieri portile la Facultatea de Drept (Universitatea Bucuresti), urmand ca vineri, 14 mai, la ora 20.00, sa se incheie. Evenimentul se desfasoara sub forma unui targ, ce include conferinte si workshopuri pentru participantii ce doresc sa se specializeze in domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Printre agentiile participante la targ se numara Republika Interactive, Saatchi&Saatchi, BrandTailors, Millenium Communications, Brandstalk. “Republika Interactive ofera tinerilor doua pozitii de internship: una in departamentul de consultanta si una in departamentul de marketing. Programul de internship la noi a inceput inca din iarna, iar rezultatele se vad astazi, cand o parte dintre cei selectati atunci ne sunt colegi. Acelasi lucru il dorim si participantilor la acest targ in ideea in care limitele sunt setate doar de vointa, creativitatea si ambitia lor”, sustine Tudor Totolici, Online Strategist, Republika Interactive. “Saatchi&Saatchi PR participa la targul organizat de PRIME Romania pentru a-si arata deschiderea fata de mediul universitar si fata de studenti. Astfel, teoria studiata in timpul facultatii poate fi aplicata pe durata internshipurilor pe care agentia le va desfasura in perioada verii. Ne asteptam sa vedem tineri curiosi si sa invatam unii de la altii. Mai mult, pe durata celor doua zile de targ vom desfasura o cercetare prin care ne propunem sa intelegem asteptarile studentilor in ceea ce priveste locul de munca si atitudinea lor fata de internshipuri. De asemena, vom oferi participantilor materiale teoretice si studii de caz care speram sa-i inspire”, adauga Florin Ionescu, Corporate Communication Office Saatchi&Saatchi.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 13 mai, 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 86 ori.

Publica un raspuns