Principalele retele sociale – Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace si Hi5 – au, insumat, o contributie de sub 1% din totalul vizitatorilor site-urilor din Romania – releva un studiu al trafic.ro. Cele cinci mari retele sociale reprezinta, in general, intre 0,01% si 0,9% din totalul referrerilor pe site-urile studiate. O exceptie o reprezinta site-urile destinate femeilor, in cazul carora cele cinci retele sociale le-au adus in martie, conjunctural, 9,74% din totalul vizitatorilor, fata de 0,07% in ianuarie si 0,72% in februarie.
Tendinta de crestere din martie s-a pastrat si in aprilie, referrerii din retele sociale pe categoria „Femei” ajungand la 5,84%. Clasamentul general al eficientei retelelor sociale ca referreri (generatori de vizitatori) pentru site-uri este dominat de Facebook, urmat de Hi5 (cu jumatate din clickurile generate de Facebook), Twitter (cu aproximativ 50% din cate clickuri genereaza Hi5) si la mare distanta de MySpace si LinkedIn.
Singurele categorii de site-uri in care Twitter depaseste Facebook ca referreri sunt „Bani online”, „Locuri de munca” si „Stiinta si Tehnologie”. Mai mult, per „General”, in luna martie, Facebook a atins un maxim de 1.824.000 referreri, fata de Twitter cu 233.513 referreri in aceeasi luna. In cazul MySpace sunt remarcate categoriile „Institutii Publice” si „Imobiliare”, unde aceasta retea sociala a inregistrat pe parcursul celor patru luni, zero referreri. In aprilie 2010, Facebook contabiliza in Romania aproximativ 1,2 milioane de conturi, iar Twitter inregistra 31.000 de conturi romanesti, potrivit Zelist.ro. Hi5 inregistra anul trecut peste doua milioane de conturi. Studiul trafic.ro a fost efectuat in perioada ianuarie-aprilie 2010 pe un numar de peste 44.000 de site-uri romanesti. Trafic.ro este un serviciu de monitorizare si analiza in timp real a audientei web din Romania si permite compararea performantei a peste 44.000 de site-uri din online-ul romanesc.
Citeste articolul pe: Financiarul
Principalele retele sociale – Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace si Hi5 – au, insumat, o contributie de sub 1% din totalul vizitatorilor site-urilor din Romania – releva un studiu al trafic.ro. Cele cinci mari retele sociale reprezinta, in general, intre 0,01% si 0,9% din totalul referrerilor pe site-urile studiate. O exceptie o reprezinta site-urile destinate femeilor, in cazul carora cele cinci retele sociale le-au adus in martie, conjunctural, 9,74% din totalul vizitatorilor, fata de 0,07% in ianuarie si 0,72% in februarie.
Tendinta de crestere din martie s-a pastrat si in aprilie, referrerii din retele sociale pe categoria „Femei” ajungand la 5,84%. Clasamentul general al eficientei retelelor sociale ca referreri (generatori de vizitatori) pentru site-uri este dominat de Facebook, urmat de Hi5 (cu jumatate din clickurile generate de Facebook), Twitter (cu aproximativ 50% din cate clickuri genereaza Hi5) si la mare distanta de MySpace si LinkedIn.
Singurele categorii de site-uri in care Twitter depaseste Facebook ca referreri sunt „Bani online”, „Locuri de munca” si „Stiinta si Tehnologie”. Mai mult, per „General”, in luna martie, Facebook a atins un maxim de 1.824.000 referreri, fata de Twitter cu 233.513 referreri in aceeasi luna. In cazul MySpace sunt remarcate categoriile „Institutii Publice” si „Imobiliare”, unde aceasta retea sociala a inregistrat pe parcursul celor patru luni, zero referreri. In aprilie 2010, Facebook contabiliza in Romania aproximativ 1,2 milioane de conturi, iar Twitter inregistra 31.000 de conturi romanesti, potrivit Zelist.ro. Hi5 inregistra anul trecut peste doua milioane de conturi. Studiul trafic.ro a fost efectuat in perioada ianuarie-aprilie 2010 pe un numar de peste 44.000 de site-uri romanesti. Trafic.ro este un serviciu de monitorizare si analiza in timp real a audientei web din Romania si permite compararea performantei a peste 44.000 de site-uri din online-ul romanesc.
Citeste articolul pe: Financiarul